Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
MariO

Nevíte ?,

Recommended Posts

Ahoj nevíte ID objektu Móla ?? Nebo Display ID.

tady screen

post-12036-005923400 1310052635_thumb.jpg

Edited by MariO

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale já nevím jmeno objectu ani ID Displej nic ..

Od toho máš lookup .. vypíše ti to všecky objecty v daném okruhu..už nevím jakém. Ale pokud budeš v blízkosti tak ti to určitě vypíše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to neni muj server .. Takže ten .lookup nemůžu

tak napiš adminovy at ti povolí .lookup a potom napiš třeba .lookup object pier , nebo proste anglicky molo nebo most ... cokoliv chceš a pak se ti vpíšou ID a můžeš zkoušet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenhle server znám odkud to je,asi.. A to molo znám taky,ale jeho název a jeho ID nevím přesně,asi 7830 nebo tak,fakt nevím z hlavy,záleží taky jak to má danej server udělaný.. No,nevím no - Je to hrozně práce .. To je taky server,admin nepovolí .lookup? :D Divný..


Doplněno:

A ten název topicu taky dobrý :D

Edited by Shadowhack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukám že si tu pletete příkaz .lookup object s příkazem .gobject target :sleeping:

 

EDIT:

Syntax: .gobject target [#go_id|#go_name_part]

Locate and show position nearest gameobject.                  // Vyhledá a zobrazí pozici nejbližšího gameobjectu.
If #go_id or #go_name_part provide then locate and show
position of nearest gameobject with gameobject template
id #go_id or name included #go_name_part as part.

EDIT2: argumenty jsou volitelné (nemusíš je uvádět)

A ty objekty, který do světa tak nějak "patří" a jsou v něm přímo (nejsou v DB), ty ti to netargetne.

 

EDIT3: Mám jen displayID mostu. 7051 (wotlk, ale je to nízký, možná to bude i na TBCčku ;) )

(zdroj: Hkartovo "Gurubashi Arena Themes")

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nicméně tím lookupem by to taky šlo, ale to hledá v DB, to si může najít sám (pokud má přístup do DB)..

Hledal bych tyhle slova: mole, liverpool, boatstall, pier, harbor, jetty, larboard, grid, wharf...

 

EDIT: Možná..

displayId: 22   - Menethil Harbor
displayId: 6953 - Orebor Harborage

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten oběkt je přidanej a jmenuje se Bridge (NWM proc)

 

Tady je SQL kdyby si ho chtěl někdo přidat do hry

 

Replace into gameobject_template (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `castBarCaption`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES ('70133', '5', '7439', 'Bridge', '', 35, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

 

a pak jsou naněj nahazene ploty co jsou normal ve hře :whistling:

Edited by Derthemus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to jenom plocha, můžeš si ji udelat i sám pomoci různych objecktů ne?A pak naot jen nahádžeš věci a poupraviš si je podle sebe.Rozum do hrsti Pane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten oběkt je přidanej a jmenuje se Bridge (NWM proc)

 

Tady je SQL kdyby si ho chtěl někdo přidat do hry

 

Replace into gameobject_template (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `castBarCaption`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES ('70133', '5', '7439', 'Bridge', '', 35, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

 

a pak jsou naněj nahazene ploty co jsou normal ve hře :whistling:

 

 

voee lidi trosku standartu vtom sql pouzivejte REPLACE into no boha jeho ? nechci videt vase repo

 

sice vam to je to asi jedno hlavne ze to funguje ze?

Edited by STONERSVK
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×