Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
ali

Worgen Quest

Recommended Posts

Zdravím snažím sa spraviť funkčnosť jedneho Worgenského Questu Má fungovať asi takto : Hráč odovzdá quest a vtedy sa spustí Timer cca 110sekúnd následne po uplynutí Času má iné NPC napísať nejaký Text... No akokoľvek to robím vôbec sa to nespustí neviem už kde je chyba tu je môj súbor:

 

 

 

 

 

 

#include "ScriptPCH.h"


enum SAYS
{
   SAY_SUMMON1                         = -1550008,

};



bool timer=false;



class npc_darius : public CreatureScript
{
   public:

       npc_darius()
           : CreatureScript("npc_darius")
       {
       }

	CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
	{
		return new npc_dariusAI (pCreature);
	}

       struct npc_dariusAI : public ScriptedAI
       {
           npc_dariusAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}

		uint32 SayTimer2;

		void Reset()
		{
			timer = false;
		} 

               void sQuestReward(Player *pPlayer, const Quest *pQuest, uint32 data)
               {
                       if (pQuest->GetQuestId() == 14222)
					{
						if(timer == false)
						{							
						SayTimer2 = 5000;
						}
						else
							me->MonsterSay("Dont ready please wait",0, NULL);

					}

               }



           void UpdateAI(const uint32 uiDiff)
           {

				if (SayTimer2 <= uiDiff)
                   {

					timer=true;

                   }
                   else
                       SayTimer2 -= uiDiff;			 			


		}


};


};



//--------------------------------------------Druhé NPC---------------------------------------------------//
class npc_aranas : public CreatureScript
{
   public:

       npc_aranas()
           : CreatureScript("npc_aranas")
       {
       }

	CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
       {
           return new npc_aranasAI(pCreature);
       }

       struct npc_aranasAI : public ScriptedAI
       {
           npc_aranasAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}


		uint32 SayTimer;
		uint32 Check;


		void Reset()
		{
			Check = 1000;
		}



           void UpdateAI(const uint32 uiDiff)
           {


				if (Check <= uiDiff)
                   {

					 if(timer == true)
					 {
						 SayTimer = 10000;

					 }
					 else
					 Check = 1000;                   

                   }
                   else
                       Check -= uiDiff;			 			




				if (SayTimer <= uiDiff)
                   {

					DoScriptText(SAY_SUMMON1, me);

                   }
                   else
                       SayTimer -= uiDiff;			 			


		}

};


};



//---------------------------------------------------------------------//


void AddSC_WorgenPartTwo()
{
       new npc_aranas();
	new npc_darius();

}

 

 

 

Script som chcel spraviť tak ,že najprv sa overí u npc_darius či má hráč Quest id 14222 a či je bool timer nastavený na false ... ak je toto splnené mal by sa spustiť Timer

SayTimer2 ktorý by mal nastaviť "bool timer" na true.. U npc_aranas je timer ktorý každú sekundu overuje či je nastavený bool timer na true ak sa tak stane tak by mal Timer "Check" Spustiť Timer "SayTimer" ktorý následne vypíše text u druhého NPC...

Edited by ali

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm, skúšal si použiť toto? http://www.trinitycore.info/Scripts_tc2, myslím že na takúto vec core script nepotrebuješ. tabulka quest_end_scripts

 

id - id questu

delay - čas od odovzdania q (v sekundách! )

command - pre teba 0 (talk)

guid - (asi guid npc ktoré to má spraviť)

 

edit :

 

SCRIPT_COMMAND_TALK = 0

source: Creature.

target: any/Player (for whisper).

datalong: 12=say, 14=yell, 16=text emote, 41=boss emote, 15=whisper 42=boss whisper

dataint: reference to db_script_string.entry values must start at 2000000000 and end at 2000010000

 

edit 2 :

budeš potrebovať aj http://www.trinitycore.info/Db_script_string_tc2

 

entry - Allowed range 2000000000 - 2000010000

content_default - The text the creature will say.

Edited by Gelidus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×