Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Usak

[C++] Custom script - Error

Recommended Posts

Zdravím uživatele WoWresource,

 

obracím se na Vás se svým problémem. Mám problém se zapsáním custom scriptu.

 

Můj postup:

 

Otevřu si ScriptLoader.cpp a do něho hned na začátek napíši:

 

#include "ScriptLoader.h"

//custom
void AddSC_muj_custom_script();

//examples
void AddSC_example_creature();
......

 

A pak ještě do spodní části ScripLoader.cpp napíši:

 

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
   /* This is where custom scripts should be added. */
AddSC_muj_custom_script();

#endif
}

 

Následně si ve složce C:\TrinityCore\TC\src\server\scripts\Custom vytvořím muj_custom_script.cpp.

Ten si otevřu a napíši do něj svuj class:

 

#include "ScriptPCH.h"

class npc_at_beastmaster : public CreatureScript
.......

 

A dále na konec jestě napíši:

 

void AddSC_muj_custom_script
{
   new npc_at_beastmaster();
}

 

Dále do Cmake dopíši:

 

set(scripts_STAT_SRCS
 ${scripts_STAT_SRCS}
Custom/muj_custom_script.cpp
)

message("  -> Prepared: Custom")

 

Vygeneruji přes Cmake a dám kompilovat.

 

Vyskočí tento error:

 

10>ScriptedSimpleAI.cpp
10>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\muj_custom_script.cpp(42) : error C2228: left of '.outError' must have class/struct/union
10>        type is 'Log *'
10>        did you intend to use '->' instead?
10>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\muj_custom_script.cpp(226) : error C2470: 'AddSC_muj_custom_script' : looks like a function definition, but there is no parameter list; skipping apparent body

 

Jde o Hkartovo script Beastmastera, upravený od Wolf Officious pro TC.

 

Prosím Váš o pomoc. Jsem úplný začátečník. Každou radu uvítám.

 

Předem díky.

Edited by Usak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opravil jsem:

 

 sLog.outError("Pet Create fail: no init stats for entry %u", entry);

 

Na:

 

 sLog->outError("Pet Create fail: no init stats for entry %u", entry);

 

A ted vyskočil tento error:

 

10>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\muj_custom_script.cpp(226) : error C2470: 'AddSC_muj_custom_script' : looks like a function definition, but there is no parameter list; skipping apparent body

 

A tady jestě dám ten script, jestli to nějak pomůže:

 

 

#include "ScriptPCH.h"

 

class npc_at_beastmaster : public CreatureScript

{

private:

void CreatePet(Player *player, Creature * m_creature, uint32 entry)

{

uint32 level = player->getLevel();

 

if(player->getClass() != CLASS_HUNTER)

{

m_creature->MonsterWhisper("You are not hunter! Your order have been rejected.", player->GetGUID());

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

return;

}

 

if(player->GetPet())

{

m_creature->MonsterWhisper("First you must drop your pet!", player->GetGUID());

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

return;

}

 

Creature *creatureTarget = m_creature->SummonCreature(entry, player->GetPositionX(), player->GetPositionY()+2, player->GetPositionZ(), player->GetOrientation(), TEMPSUMMON_CORPSE_TIMED_DESPAWN, 500);

 

if(!creatureTarget)

return;

 

Pet* pet = player->CreateTamedPetFrom(creatureTarget, 0);

 

if(!pet)

return;

 

creatureTarget->setDeathState(JUST_DIED);

creatureTarget->RemoveCorpse();

creatureTarget->SetHealth(0);

pet->SetPower(POWER_HAPPINESS, 1048000);

pet->GetMap()->Add((Creature*)pet);

pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, uint32(player->getLevel()));

 

if(!pet->InitStatsForLevel(pet->getLevel()))

sLog->outError("Pet Create fail: no init stats for entry %u", entry);

 

pet->UpdateAllStats();

player->SetMinion(pet, true);

pet->SavePetToDB(PET_SAVE_AS_CURRENT);

pet->InitTalentForLevel();

player->PetSpellInitialize();

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

m_creature->MonsterWhisper("Pet added. You might want to feed it and name it somehow.", player->GetGUID());

}

 

public:

npc_at_beastmaster() : CreatureScript("npc_at_beastmaster") { }

 

bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_Creature)

{

if(player->getClass() != CLASS_HUNTER)

{

_Creature->MonsterWhisper("You are not hunter!", player->GetGUID());

return true;

}

 

player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30);

 

if (player->CanTameExoticPets())

{

player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new exotic pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 50);

}

 

player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Take me to stable", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_STABLEPET);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Sell me some food", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_VENDOR);

player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

 

return true;

}

 

bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)

{

switch(action)

{

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100:

player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30);

if (player->CanTameExoticPets())

{

player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new exotic pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 50);

}

player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Take me to stable", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_STABLEPET);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Sell me some food", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_VENDOR);

player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30:

player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "<< Back to main menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Next page >>", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 31);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Bat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Bear", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Boar", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Cat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Carrion Bird", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Crab", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Crocolisk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Dragonhawk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Gorilla", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Hound", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Hyena", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Moth", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Owl", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12);

player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 31:

player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "<< Back to main menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Previous page", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Raptor", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 20);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Ravager", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Strider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Scorpid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Spider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 21);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Turtle", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Wasp", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);

player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 50:

player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "<< Back to main menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Chimaera", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 51);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Core Hound", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 52);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Devilsaur", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 53);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Rhino", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 54);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Silithid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 55);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Worm", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 56);

player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

break;

case GOSSIP_OPTION_STABLEPET:

player->GetSession()->SendStablePet(_Creature->GetGUID());

break;

case GOSSIP_OPTION_VENDOR:

player->SEND_VENDORLIST( _Creature->GetGUID());

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 51: //chimera

CreatePet(player, _Creature, 21879);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 52: //core hound

CreatePet(player, _Creature, 21108);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 53: //Devilsaur

CreatePet(player, _Creature, 20931);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 54: //rhino

CreatePet(player, _Creature, 30445);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 55: //silithid

CreatePet(player, _Creature, 5460);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 56: //Worm

CreatePet(player, _Creature, 30148);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16: //Spider

CreatePet(player, _Creature, 2349);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17: //Dragonhawk

CreatePet(player, _Creature, 27946);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18: //Bat

CreatePet(player, _Creature, 28233);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19: //Ravager

CreatePet(player, _Creature, 17199);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 20: //Raptor

CreatePet(player, _Creature, 14821);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 21: //Serpent

CreatePet(player, _Creature, 28358);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1: //bear

CreatePet(player, _Creature, 29319);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2: //Boar

CreatePet(player, _Creature, 29996);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3: //Bug

CreatePet(player, _Creature, 28085);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4: //cat

CreatePet(player, _Creature, 28097);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5: //carrion

CreatePet(player, _Creature, 26838);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6: //crab

CreatePet(player, _Creature, 24478);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7: //crocolisk

CreatePet(player, _Creature, 1417);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8: //gorila

CreatePet(player, _Creature, 28213);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9: //hound

CreatePet(player, _Creature, 29452);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10: //hynea

CreatePet(player, _Creature, 13036);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11: //Moth

CreatePet(player, _Creature, 27421);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12: //owl

CreatePet(player, _Creature, 23136);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13: //strider

CreatePet(player, _Creature, 22807);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14: //scorpid

CreatePet(player, _Creature, 9698);

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15: //turtle

CreatePet(player, _Creature, 25482);

break;

}

return true;

}

};

 

void AddSC_muj_custom_script

{

new npc_at_beastmaster();

}

 

Edited by Usak

Share this post


Link to post
Share on other sites

void AddSC_muj_custom_script

..na konci toho řádku ti chybí () závorky.. Má to být takhle:

void AddSC_muj_custom_script()

 

EDIT: btw, proč jsi to přepisoval? V originálu je:

void AddSC_npc_at_beastmaster()
{
   new npc_at_beastmaster();
}

Nevidím důvod to měnit.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Učím se to a tak nějak zkouším jak to celkově funguje, takže zkouším ruzně přepisovat atd. Každopádně moc díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím Vás,

 

prosím, jestě bych rád o vysvětlení jednoho, snad už posledního, erroru.

 

 

game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_muj_custom_script(void)" (?AddSC_muj_custom_script@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)

 

Jde o kompilaci toho samého scriptu, akorád na jiné revizy.

 

Předem díky.

 

EDIT: Vyřešeno!

Edited by Usak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×