Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
styller

[C++] Mark Changer

Recommended Posts

Dobrý den, už nějakou dobu schánim Mark Changera v C++ scriptu. Vyhledával sem přes Google.cz a nic to nenašlo a nebo tam neumím hledat. Chtěl bych se optat zda někdo takovýto script nemá a zda by mi ho nemohl poskytnout. Děkuji za přečtení a za odpovědi. S pozdravem uživatel fora Styller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady je moje dělo na vrabce... :mid_bow_arrow:

C++ & Mysql ... pro rejpaly, cpp se teprve učím, určitě to půjde jinak a lépe. Pro ty co by měli připomínku nebo nápad na zjednodušení, nechám si poradit.

 

C++ kód:

 

 

/* =Authors info============================================================= */
/*   Name:      Mark Changer - OC                                             */
/*   Filename:  mark_changer.cpp                                              */
/*   Author: 2011 Menur (d)                                                   */ 
/*                                                                            */
/*   Description: Scpript provides item change. Items for change are in       */
/*                world_db.creature_mark_changer                              */
/*                                                                            */
/*                                      --Please do not modify authors info-- */
/* ========================================================================== */
/* =Editors info============================================================= */
/*                                                                            */
/* ========================================================================== */

#include "ScriptPCH.h"
#include "ScriptMgr.h"
#include "Creature.h"
#include <cstring>
#include <stdio.h>
#include <map>

#define SQL_SELECT_CHANGER "SELECT CMC.item_req, CMC.item_req_count, CMC.item_give, CMC.item_give_count, CMC.gossip_text FROM creature_mark_changer as CMC"
#define ACTION_MASK 100
#define NPC_GOODBYE_TEXT "Good bye."

struct TItemsArray
{
 uint32 items[4]; 
};

typedef TItemsArray ItemsArray;
std::map<uint32, ItemsArray *> changer_list;
uint32 count;


bool GossipHello_npc_mark_changer(Player *player, Creature *_Creature)
{
 QueryResult_AutoPtr result;
 result = WorldDatabase.PQuery(SQL_SELECT_CHANGER);
 if (result)
 {
   uint32 i = 0;
   uint32 items[4];
   ItemsArray *IA;
   do
   {
     Field *fields = result->Fetch();
     IA = new ItemsArray;

     player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, fields[4].GetString(), GOSSIP_SENDER_MAIN, i);

     IA->items[0] = fields[0].GetInt32();
     IA->items[1] = fields[1].GetInt32();
     IA->items[2] = fields[2].GetInt32();
     IA->items[3] = fields[3].GetInt32();

     changer_list[i] = IA;
     i++;
   }while(result->NextRow());
count = i + 1;
 }
 uint32 byebye = count + ACTION_MASK;
 player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, NPC_GOODBYE_TEXT, GOSSIP_SENDER_MAIN, byebye);
 player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID()); //Shows Gossip menu
 return true; 
}


bool GossipSelect_npc_mark_changer(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
if (action == (count + ACTION_MASK))
{
	player->PlayerTalkClass->CloseGossip();
	//return true;
}
else
{
	uint32 items[4];
	for (uint32 i = 0; i < 4; i++)
	{ 
	items[i] = changer_list[action]->items[i];   
	}   
       ItemPosCountVec dest;
       if ((player->HasItemCount(items[0], items[1], false)) && (player->CanStoreNewItem( NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, items[2], items[3]) == EQUIP_ERR_OK))
       {
          player->DestroyItemCount(items[0], items[1], true, false);
          Item* item = player->StoreNewItem(dest, items[2], true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(items[2]));
          player->SendNewItem(item,items[3],true,false);
       }
       else
       {
          _Creature->MonsterWhisper("Nemáš požadované itemy!!", player->GetGUID());
       }
	changer_list.clear();
	GossipHello_npc_mark_changer(player, _Creature);
}
return true; 
}

void AddSC_npc_mark_changer()
{
   Script *newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name="npc_mark_changer";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_npc_mark_changer;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_mark_changer;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

 

SQL:

 

 

Tabulka:

-- ----------------------------
-- Table structure for `creature_mark_changer`
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `creature_mark_changer`;
CREATE TABLE `creature_mark_changer` (
 `item_req` mediumint(8) NOT NULL COMMENT 'item_template.entry',
 `item_req_count` tinyint(3) unsigned NOT NULL,
 `item_give` mediumint(8) NOT NULL COMMENT 'item_template.entry',
 `item_give_count` tinyint(4) NOT NULL,
 `gossip_text` varchar(25) NOT NULL DEFAULT 'Change a >> b'
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8;

 

NPC:

 

INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `heroic_entry`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `class`, `race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `RacialLeader`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (599999, 0, 0, 0, 23766, 0, 0, 0, 'Mark - Item Changer', 'Pomocnik', '', 0, 70, 70, 500, 5000, 0, 0, 0, 35, 35, 1, 1, 0.75, 1, 1755, 1755, 0, 1504, 1500, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 7, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 0, 1, 0, 0, 2, 'npc_mark_changer');

 

 

 

Hlavně nezapoměntě na záznam do "ScriptLoader.cpp"

void AddSC_npc_mark_changer();

AddSC_npc_mark_changer();

 

Ještě to zkusím trošku poupravit a ohledně textů co říká NPC

Edited by Menur
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×