Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Roleplayer

CustomBOSS

Recommended Posts

Ahoj mam problem s custom bosse kompilace prob2hla uspěšně bez erroru ale boss nedava spelly prosím o pomoc

 

C++ Script

 

 

 

/* Copyright (c) Martin
* Custom boss na Oregon
* Drop Legendary/T6 tokeny
*/

/* ScriptData
SDName: Boss_Milan
SD%Complete: 100
SDComment:
SDCategory: Custom
EndScriptData */

#include "ScriptPCH.h"

#define SPELL_CHAINLIGHTNING                     421
#define SPELL_GREATERHEAL						 2060
#define SPELL_STARFIRE							 2912
#define SPELL_CONEOFCOLD						 120
#define SPELL_DIVINESHIELD						 642
#define SPELL_EVASION							 5277
#define SPELL_HOWLOFTERROR						 5484
#define SPELL_THUNDERCLAP						 6343

struct boss_milanAI : public ScriptedAI
{
boss_milanAI (Creature *c) : ScriptedAI (c) {}

uint32 ChainLightning_Timer;
uint32 GreaterHeal_Timer;
uint32 Starfire_Timer;
uint32 ConeOfCold_Timer;
uint32 DivineShield_Timer;
uint32 Evasion_Timer;
uint32 HowlOfTerror_Timer;
uint32 ThunderClap_Timer;

void Reset ()
{
	ChainLightning_Timer = 30000;
	GreaterHeal_Timer = 120000;
	Starfire_Timer = 50000;
	ConeOfCold_Timer = 10000;
	DivineShield_Timer = 300000;
	Evasion_Timer = 180000;
	HowlOfTerror_Timer = 95000;
	ThunderClap_Timer = 6000;
}

void EnterCombat (Unit * /*who*/)
{
}

void UpdateAI (const uint32 diff)
{
	if (!UpdateVictim())
		return;

	//ChainLightning_Timer
	if (ChainLightning_Timer <= diff)
	{
		DoCast (me ->getVictim(), SPELL_CHAINLIGHTNING);
		ChainLightning_Timer = 30000;
	} else ChainLightning_Timer -= diff;

	//GreaterHeal_Timer
	if (GreaterHeal_Timer <= diff)
	{
		DoCast (me ->getVictim(), SPELL_GREATERHEAL);
		GreaterHeal_Timer = 120000;
	} else GreaterHeal_Timer -= diff;

	//Starfire_Timer
	if (Starfire_Timer <= diff)
	{
		DoCast (me ->getVictim(), SPELL_STARFIRE);
		Starfire_Timer = 50000;
	} else Starfire_Timer -= diff;

	//ConeOfCold_Timer
	if (ConeOfCold_Timer <= diff)
	{
		DoCast (me ->getVictim(), SPELL_CONEOFCOLD);
		ConeOfCold_Timer = 10000;
	} else ConeOfCold_Timer -= diff;

	//DivineShield_Timer
	if (DivineShield_Timer <= diff)
	{
		DoCast (me ->getVictim(), SPELL_DIVINESHIELD);
		DivineShield_Timer = 300000;
	} else DivineShield_Timer -= diff;

		//Evasion_Timer
		if (Evasion_Timer <= diff)
		{
			DoCast (me ->getVictim(), SPELL_EVASION);
				Evasion_Timer = 180000;
		} else Evasion_Timer -= diff;

			//HowlOfTerror_Timer
			if (HowlOfTerror_Timer <= diff)
			{
				DoCast (me ->getVictim(), SPELL_HOWLOFTERROR);
				HowlOfTerror_Timer = 95000;
			} else HowlOfTerror_Timer -= diff;

				//ThunderClap_Timer
				if (ThunderClap_Timer <= diff)
				{
					DoCast (me ->getVictim(), SPELL_THUNDERCLAP);
					ThunderClap_Timer = 6000;
				} else ThunderClap_Timer -= diff;

				DoMeleeAttackIfReady();

}
};
CreatureAI* GetAI_boss_milan(Creature* pCreature)
{
return new boss_milanAI (pCreature);
}
void AddSC_boss_milan()
{
Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript ->Name = "boss_milan";
newscript->GetAI = &GetAI_boss_milan;
newscript->RegisterSelf();
}

 

 

 

SQL

 

 

 

INSERT INTO `creature_template` VALUES (55555, 0, 0, 0, 23129, 23688, 23130, 23689, 'Milan', 'Amerika Boss', '', 0, 70, 75, 6000000, 6000000, 2000000, 2000000, 1500, 11, 11, 0, 1, 1, 0, 1245, 7545, 0, 8000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 7, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 'boss_milan');

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec. Kouknul jsem nato a prisel jsem nato, ze mas chybu v SQL dotazu.

Zde mas novy SQL, diky kteremu ti pak ten boss uz bude fungovat.

 

 

 

 

REPLACE INTO `creature_template` (`entry`, `heroic_entry`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `RacialLeader`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (55555, 0, 23129, 23688, 23130, 23689, 'Milan', 'Amerika Boss', '', 70, 75, 6000000, 6000000, 2000000, 2000000, 1500, 14, 14, 0, 1, 1, 3, 1245, 7545, 0, 8000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 7, 108, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 'boss_milan');

 

 

 

Upravy nasledujici: Spatne nastaveny "Rank creatury:" Mel jsi tam ´0´ nastavil jsem ti tam 3

"Faction:" Mel jsi tam ´11´ nastavil jsem ti tam 14

"Type_flags" Mel jsi tam ´0´ nastavil jsem ti tam 108

 

Jestli nevis, co vsechny cisla, co jsem ti tam zmnil znamenaji, tak koukni na http://www.oregoncore.com/wiki/index.php?title=Creature_template vsechno je tam popsano.

 

S chuti uzivej sveho bosse.

 

Turbo-Snek

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×