Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Wolf Officious

[C++] Dynamic Teleporter (v1.0) - OregonCore

Recommended Posts

hele kamo sem v tomdle jenom chvily.. vsechno sem udelal podle navodu ;) kamos mi to zakompiloval.. NPC sem vytvoril v quice.. jenze kdyz do SQL dynamic_teleporter pridam porty.. tak je v tom porterovi nemam :-/ (to NPC pres quice sem udelat musel ponevadz sem ho po zakompilovani nemel in-game.. kdyz nekdo poradi budu jen rad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, síce je v hlavnom threade napísané že autor predpokladá aspoň minimálnu skúsenosť. Čo tak sem to npc hodiť? Má to npc nastavený script_name (či ako to je na OC) ? Gossip flag?

 

Toho je strašne moc prečo ti to nemusí ísť ... ale ... nechápem tomu že si ho spravil lebo si ho nemal in-game ... veď tam žiadne SQL na npc ani neni, iste že ho nebudeš mať a už určite nie po skompilovaní ... core a DB sú 2 odlišné veci, DB uchováva tieto informácie, nie core, ten ich iba preberie pri načítavaní.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wozarek skus to podle examplu :)

/*
-- NPC SQL EXAMPLE
INSERT INTO `creature_template`   (`entry`, `modelid_A`, `modelid_H`,			  `name`,`subname`,`minlevel`,`maxlevel`,`minhealth`,`maxhealth`,`faction_A`,`faction_H`,`npcflag`,`scale`,`mindmg`,`maxdmg`,`attackpower`,`baseattacktime`,`unit_flags`,`minrangedmg`,`maxrangedmg`,`rangedattackpower`,`RegenHealth`,		`ScriptName`)
VALUES				  ('500001',	  '736',	   '736','Dynamic Teleporter',   'TEST',	  '80',	  '80',	 '5000',	 '5000',	   '35',	   '35',	  '1',	'2', '50000', '50000',	  '35000',			 '1',	   '512',	  '10000',	  '10000',			   '68',		'255','dynamic_teleporter');

-- GO SQL EXAMPLE
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`,`type`,`displayId`,			  `name`,`size`,		`ScriptName`)
VALUES				  ( '500001',  '1',	   '17','Dynamic Teleporter',   '2','dynamic_teleporter');
*/

 

edit: typo

Edited by J0dA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo to sme hodil do SQL :) zkopiroval a hodil to tam.. NPC tam mam.. otevru ho a nejsou porty i kdyz sem je pridal :) o to mi jde

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš vubec vyplněnou tabulku

dynamic_teleporter :D ?

Edited by J0dA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, tak už mě napadá jen že se to neloaduje tzn. zkontroluj krok Úprava souboru WORLD.CPP

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to tky nejde, build je bez chyb, npc se spawne, ale nic u sebe nema ( v oregon core se mi ukaze to nacitani teleportu v dynamickem teleporterovi )

Share this post


Link to post
Share on other sites

v tabulke mas pridane dake porty ?

INSERT INTO `dynamic_teleporter`(`entry`,`menu_parent`,`menu_sub`,`icon`,`faction`,`name`,`map`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`position_o`) VALUES

(1,0,100,0,0,'Hl. Mesta',0,0,0,0,0),

(2,0,200,0,0,'Dungy',0,0,0,0,0),

(3,0,300,0,0,'Raidy',0,0,0,0,0),

(4,0,400,0,0,'Areny',0,0,0,0,0),

(5,0,500,0,0,'Outdoor PvP',0,0,0,0,0),

(101,100,-1,5,469,'Stormwind',0,-8832.95,623.306,93.7561,0.704069),

(102,100,-1,5,469,'Ironforge',0,-4920.96,-955.293,501.8,2.25831),

(103,100,-1,5,469,'Darnassus',1,9949.56,2284.21,1341.39,1.52518),

(104,100,-1,5,469,'Exodar',530,-3965.7,-11653.6,-138.844,6.19286),

(105,100,-1,5,67,'Orgrimmar',1,1629.6,-4373.44,31.2937,3.52875),

(106,100,-1,5,67,'Thunderbluff',1,-1277.37,124.804,131.287,5.22274),

(107,100,-1,5,67,'Undercity',0,1584.07,241.987,-52.1534,0.049647),

(108,100,-1,5,67,'Silvermoon',530,9487.69,-7279.2,14.2866,6.16478),

(109,100,-1,4,0,'Dalaran',571,5807.86,588.231,661.373,1.6675),

(110,100,-1,4,0,'Shattrath City',530,-1838.16,5301.79,-12.428,5.9517),

(199,100,0,7,0,'<- [Hlavni Menu]',0,0,0,0,0),

(201,200,-1,5,0,'Ahn\'kahet',571,3650.23,2053.36,1.78742,4.28709),

(202,200,-1,5,0,'Azjol\'Nerub',571,3707.86,2150.23,36.7575,2.62938),

(203,200,-1,5,0,'Culling of Stratholme',1,-8669.93,-4397.13,-205.574,3.43688),

(205,200,-1,5,0,'Drak\'Tharon Keep',571,4497.23,-2043.76,160.823,6.21261),

(206,200,-1,5,0,'Gundrak',571,6720.73,-4632.53,450.068,3.86039),

(207,200,-1,5,0,'Halls of Lightning',571,9122.86,-1328.54,1060.77,5.48256),

(208,200,-1,5,0,'Halls of Stone',571,8924.23,-1018.99,1039.65,1.61683),

(209,200,-1,5,0,'Icecrown Citadel',571,5820.33,2085.43,636.065,3.45),

(210,200,-1,5,0,'Nexus',571,3881.02,6984.15,73.761,0.012697),

(211,200,-1,5,0,'Oculus',571,3881.3,6984.64,106.321,3.16765),

(212,200,-1,5,0,'Trial of the Champion',571,8516.58,715.013,558.248,1.40202),

(213,200,-1,5,0,'Utgarde Keep',571,8924.23,-1018.99,1039.65,1.61683),

(214,200,-1,5,0,'Utgarde Pinnacle',571,1256.97,-4854.43,215.561,3.39584),

(215,200,-1,5,0,'Violet Hold',571,5696.2,508.278,653.128,4.0229),

(299,200,0,7,0,'<- [Hlavni Menu]',0,0,0,0,0),

(301,300,-1,5,0,'Eye of Eternity',571,3918.72,7015.36,161.33,0.53),

(302,300,-1,5,0,'Icecrown Citadel',571,5820.33,2085.43,636.065,3.45),

(303,300,-1,5,0,'Naxxramas',571,3670.36,-1279.8,243.534,1.54),

(304,300,-1,5,0,'Obsidian Sanctum',571,3452.63,269.257,-113.58,0.12),

(305,300,-1,5,0,'Onyxia\'s Lair',1,-4681.22,-3709.28,46.7183,3.51),

(306,300,-1,5,0,'Ruby Sanctum',571,3599.49,198.751,-113.832,5.33895),

(307,300,-1,5,0,'Trial of the Crusader',571,8515.06,682.272,558.248,1.64),

(308,300,-1,5,0,'Ulduar',571,9327.33,-1117.69,1245.15,0.08),

(309,300,-1,5,0,'Vault of Archavon',571,5475.01,2840.21,418.676,6.24),

(399,300,0,7,0,'<- [Hlavni Menu]',0,0,0,0,0),

(401,400,-1,9,0,'Gurubashi Arena',0,-13309.7,78.8867,22.2899,0.94),

(402,400,-1,9,0,'Dire Maul Arena',1,-3717.76,1124.72,132.316,4.34),

(403,400,-1,9,0,'Circle of Blood Arena',530,2837.37,5930.56,11.215,5.7),

(404,400,-1,9,0,'Nagrand Arena',530,-1998.14,6579.94,11.1665,2.36),

(405,400,-1,9,0,'Zul\'Drak Arena',571,5767.08,-2998.18,272.817,3.87524),

(499,400,0,7,0,'<- [Hlavni Menu]',0,0,0,0,0),

(501,500,-1,9,0,'Wintergrasp',571,4561.58,2835.33,389.79,0.34),

 

(599,500,0,7,0,'<- [Hlavni Menu]',0,0,0,0,0);

 

toto, je to z trinity prispevku wolfa (v comentech to ma napsane)

EDIT: zkoušel jsem to se zapnutym GM u teleportera a nic u nej stejne namam

Edited by morinka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak si rardeji precti, kam si mas ukladat custom scripty. Jinak to najdes tam, kam sis prez CMake ulozil slozky jadra, teda pokud si to kompilujes sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kde muzu najit "src/server/scripts/Custom/dynamic_teleporter.cpp" ? Mam Server OregonCore rev:670 .. vim ze si to mam vytvorit ale samotnou cestu nvm .. nemuzu to najit.. :lightbulb:http://imageshack.us...59/serverb.png/ tady mate obrazek ze serveru kde sou Maps ,db atd

 

- musíš si stiahnuť zdrojaky a potom to nájdeš :bleh:, potom tam nasekáš "vlastné scripty (custom scritps) a následne to kompiluješ ( pretváraš zdrojové súbory do spustiteľnej podoby ) :mf_death: ===> Návod na kompilíciu <===

Share this post


Link to post
Share on other sites

src/game/ScriptLoader.cpp

pod void AddSC_onevents();

 

přidejte toto void AddSC_dynamic_teleporter();

 

a pod AddSC_onevents();

 

přidejte toto AddSC_dynamic_teleporter();

 

mě to tak funguje :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukám, že se to tu pěkně rozjelo, za tu dobu co jsem tu nebyl. ;)

Každopádně jsem rád, že si to nakonec našlo cestu k vám, obyčejným lidem. :)

Jen je třeba držet se postupu a nevynechat jediný krok. Pak to bude fungovat dokonale.

Nevím ale jak to je dnes, jestli nejsou nějaký změny. Do konce září se na to podívám a otestuji to na novějších revizích, případně to doladím.

Díky za poroznost a přeji mnoho úspěchů při tvoření privátních serverů. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravicko, mam tohto portera na najnovsej revke (1625 ci ako to) a kazdy port na dung je nefunkcny :/ po kliknuti na nazov portu to nezrobi nic a v gm mode to ide v pohode

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj je mozne ze mi tento teleporter nefunguje kvuli toho ze mam oregon core rev 1634+ ?

 

EDIT: uz funguje sem hnup . super prace

Edited by Draenei

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim. vazne nejsem schopny přijit nato jak zkompilovat jadro i s těmito scripty v buildu mam 1 chybu:

 

 

takze jasi to nekdo vyřešil nebo mi je schopny poradit tak budu rad s c++ sem nikdy moc nerzumel :D snad se naucim

EDIT: dobře... jasi nekdo bude delat secko podle navodu nedelejte :upravu word.cpp (pokud ste na windowsu) a ani tu upravu scriptloader.cpp (ktera je v komentarich)

Edited by Alobal

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: dobře... jasi nekdo bude delat secko podle navodu nedelejte :upravu word.cpp (pokud ste na windowsu) a ani tu upravu scriptloader.cpp (ktera je v komentarich)

To je docela blbost. Do ScriptLoaderu musíš zapsat všechny scripty, který v jádru chceš mít.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo ja sem tady na ten pripsevek zapomle sory takze oprava sebe sama davejte si pozor jasi to ukladate ve zpravenm formatu!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcel by som poprosiť o pomoc :)

mám rev.3602+

Error C1083 Cannot open include file: 'ProgressBar.h': No such file or directory game C:\OregonCore\src\game\DynamicTeleportMgr.cpp 7

 

Error C2039 'isGameMaster': is not a member of 'Player' scripts C:\OregonCore\src\scripts\Custom\dynamic_teleporter.cpp 40

Error C2039 'isInCombat': is not a member of 'Player' scripts C:\OregonCore\src\scripts\Custom\dynamic_teleporter.cpp 149

 

Error C2039 'isInCombat': is not a member of 'Player' scripts C:\OregonCore\src\scripts\Custom\dynamic_teleporter.cpp 168

 

Error C2039 'isGameMaster': is not a member of 'Player' scripts C:\OregonCore\src\scripts\Custom\dynamic_teleporter.cpp 177

 

Error LNK1181 cannot open input file '..\game\Release\game.lib' oregon-core C:\Build\src\oregoncore\LINK 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×