Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
lopitr

c++ Casino item script

Recommended Posts

Zdravím tady Vám HyN3Q a Já přinášíme custom script pro GameObject který se jmenuje Casino script

Jak určitě víte v kasínu vsazíte peníze, ale zde ne. Tady necháte hráče vsázet itemy (třeba vaše custom marky. Nebo různé emblemy)

Když má hráč štestí může vyhrát dvojnásobek svojí sázky.

Když má hráč smůlu prohraje počet itemů kolik vsadil.

Hráči nemohou vsázet záporné hodnoty ani 0, také nemohou do code gossipu zadavat písmena

Když ma hráč plný inventář, script mu itemy pošle poštou (boužel musí relognout aby se mu mail zobrazil)

Script je psaný pro nejnovější revize TC, ale měl by jít i na Skyfire, kdyby ne tak napište a předěláme to.

Script nijak nezpomaluje ani neshazuje server.

Kdyby jste měli se scriptem nějaký problém nebo nápad jak ho vylepšit neváhejte a napište zde .

Instalace je jednoduchá. Stačí se řídit pokyny dole.

A poslední věc. Brzo můžete očekávat verzi s Goldama

 

zde je kod

 


#define	GOSSIP_SAZKA	"Chces si trochu zahrat?"

uint32 ITEM = 45987; //zde si nastavte ID vašeho Itemu
uint32 sazka;

//custom void
void Gambling(Player *player, GameObject* go)
{
ItemTemplate const* pProto = sObjectMgr->GetItemTemplate(ITEM);
if (player->HasItemCount(ITEM,sazka,false))
{
	if (roll_chance_i(25))  //25% šance na výhru
	{
		ItemPosCountVec dest;
		InventoryResult msg = player->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, ITEM, sazka);
		if (msg == EQUIP_ERR_OK)
		{
			 player->AddItem(ITEM,(sazka)*2); // Give a sazka * 2
			 ChatHandler(player).PSendSysMessage("Vyhral jsi %u",(sazka)*2); // send player messagge
		}
		else
		{
			MailSender sender(MAIL_NORMAL,GUID_LOPART(player->GetGUID()), MAIL_STATIONERY_GM);
			MailDraft draft(pProto->Name1, "Vyhral jsi v casinu, ale nemas misto v bagu tak jsem ti to poslal postou");
			SQLTransaction trans = CharacterDatabase.BeginTransaction();
			if (Item* item = Item::CreateItem(ITEM, sazka*2, player))
			{
				item->SaveToDB(trans);
				draft.AddItem(item);
			}

				draft.SendMailTo(trans, MailReceiver(GUID_LOPART(player->GetGUID())), sender);
				CharacterDatabase.CommitTransaction(trans);
				ChatHandler(player).PSendSysMessage("Nemas misto v baglu, odesilam mailem. Uvolni misto v batohu a relogni.");
			}
		}
	else // if not.. lose
	{
		player->DestroyItemCount(ITEM,sazka,true); // destroy item (lose)
		ChatHandler(player).PSendSysMessage("Prohral jsi %u",sazka);
	}
}
else
   ChatHandler(player).PSendSysMessage("Nevlastnis pozadovany item ");
}

class go_casino : public GameObjectScript
{
public:
go_casino() : GameObjectScript("go_casino") {}

bool OnGossipHello(Player* player, GameObject* go)
{
	player->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(GOSSIP_ICON_CHAT, GOSSIP_SAZKA, GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1, "", 0, true);
	player->PlayerTalkClass->SendGossipMenu(1, go->GetGUID());
	sazka = 0; // reset sazka

	return true;

}

bool OnGossipSelectCode(Player* player, GameObject* go, uint32 uiSender, uint32 uiAction, const char* code)
{
	player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
	if (uiSender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
	{
		switch (uiAction)
		{
			case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+1:
			{
				sazka = atol(code);

				if(sazka <= 0) // if entered value < or = 0 ...error
				{
					ChatHandler(player).PSendSysMessage("Zadana hodnota neni spravna!");
					player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
				}
				else // Start Gambling
				{
					Gambling(player, go);
					player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
				}
				return true;
				break;
			}
		}
	}
	return false;
}
};

void AddSC_void_go_casino()
{
new go_casino;
}

 

 

Nezapomeňte přidat odkaz do scriptloaderu void AddSC_void_go_casino() a AddSC_void_go_casino()

 

Dále vyberte si GameObject v gameobject_template a nastavte mu type 1 a scriptname na go_casino. Bez toho Vám ten script nepůjde!

Edited by lopitr
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Skvelé thx* len ako ho spawnem do hry ?

 

hm ale ešte problém

 

TO VIP NPC SI TAM NEVSIMAť

 

 

1>------ Build started: Project: ZERO_CHECK, Configuration: Release Win32 ------

2>------ Build started: Project: ace, Configuration: Release Win32 ------

3>------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------

3>

3> -- WARNING - Missing or outdated git - did you forget to install a recent version?

3> -- WARNING - Observe that for revision hash/date to work you need at least version 1.7

3> -- WARNING - Missing repository tags - you may need to pull tags with git fetch -t

3> -- WARNING - Continuing anyway - note that the versionstring will be set to 0000-00-00 00:00:00 (Archived)

4>------ Build started: Project: libmysql, Configuration: Release Win32 ------

5>------ Build started: Project: vmap3extractor, Configuration: Release Win32 ------

6>------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------

7>------ Build started: Project: vmap3assembler, Configuration: Release Win32 ------

8>------ Build started: Project: extractor, Configuration: Release Win32 ------

4> Creating library C:/SkyFireEMU/Build/dep/mysqllite/Release/libmysql.lib and object C:/SkyFireEMU/Build/dep/mysqllite/Release/libmysql.exp

5> vmap3extractor.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\vmap3extractor.exe

4> libmysql.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\libmysql.dll

7> vmap3assembler.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\vmap3assembler.exe

2> Creating library C:/SkyFireEMU/Build/dep/acelite/ace/Release/ace.lib and object C:/SkyFireEMU/Build/dep/acelite/ace/Release/ace.exp

8> extractor.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\extractor.exe

2> ace.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\ace.dll

9>------ Build started: Project: authserver, Configuration: Release Win32 ------

9> Creating library C:/SkyFireEMU/Build/src/server/authserver/Release/authserver.lib and object C:/SkyFireEMU/Build/src/server/authserver/Release/authserver.exp

9> authserver.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\authserver.exe

6> custom_npc_doctor.cpp

6> go_cassino.cpp

6> npc_beastmaster.cpp

6> vip_npc.cpp

6> vote_npc.cpp

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(10): error C2065: 'ItemTemplate' : undeclared identifier

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\vote_npc.cpp(52): error C2039: 'ModifyHonorPoints' : is not a member of 'Player'

6> C:/SkyFireEMU/Core/src/server/game/Entities/Player\Player.h(1074) : see declaration of 'Player'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\vote_npc.cpp(70): error C2039: 'ModifyHonorPoints' : is not a member of 'Player'

6> C:/SkyFireEMU/Core/src/server/game/Entities/Player\Player.h(1074) : see declaration of 'Player'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\vote_npc.cpp(87): error C2039: 'ModifyHonorPoints' : is not a member of 'Player'

6> C:/SkyFireEMU/Core/src/server/game/Entities/Player\Player.h(1074) : see declaration of 'Player'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\vote_npc.cpp(104): error C2039: 'ModifyArenaPoints' : is not a member of 'Player'

6> C:/SkyFireEMU/Core/src/server/game/Entities/Player\Player.h(1074) : see declaration of 'Player'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\vote_npc.cpp(123): error C2039: 'ModifyArenaPoints' : is not a member of 'Player'

6> C:/SkyFireEMU/Core/src/server/game/Entities/Player\Player.h(1074) : see declaration of 'Player'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\vote_npc.cpp(144): error C2039: 'ModifyArenaPoints' : is not a member of 'Player'

6> C:/SkyFireEMU/Core/src/server/game/Entities/Player\Player.h(1074) : see declaration of 'Player'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(10): error C2143: syntax error : missing ';' before 'const'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(10): error C2143: syntax error : missing ';' before 'const'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(16): error C2065: 'InventoryResult' : undeclared identifier

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(16): error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'msg'

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(16): error C2065: 'msg' : undeclared identifier

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(17): error C2065: 'msg' : undeclared identifier

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(25): error C2065: 'pProto' : undeclared identifier

6>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\go_cassino.cpp(25): error C2227: left of '->Name1' must point to class/struct/union/generic type

6> type is ''unknown-type''

10>------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------

10> Creating library C:/SkyFireEMU/Build/src/server/worldserver/Release/worldserver.lib and object C:/SkyFireEMU/Build/src/server/worldserver/Release/worldserver.exp

10> worldserver.vcxproj -> C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\worldserver.exe

11>------ Build started: Project: ALL_BUILD, Configuration: Release Win32 ------

11> Build all projects

12>------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------

12>Project not selected to build for this solution configuration

========== Build: 10 succeeded, 1 failed, 8 up-to-date, 1 skipped ==========

 

 

Edited by frytiks

Share this post


Link to post
Share on other sites

A připadá ti že tento script je dělaný na SkyFireEMU ? :D Poradil bych ti, ale se skyfire jsem nikdy nedělal :)

Edited by Henzig

Share this post


Link to post
Share on other sites

A připadá ti že tento script je dělaný na SkyFireEMU ? :D Poradil bych ti, ale se skyfire jsem nikdy nedělal :)

 

Nepripadá ale je tc je podobné skyfire

Share this post


Link to post
Share on other sites

SkyFire pouziva jiny pointery, krapek jinaci nez TC.. TC bere ItemTemplate, SkyFire ItemPrototype, takze si dej

 

const ItemPrototype* pProto = sObjectMgr->GetItemPrototype(ITEM);

 

misto

 

ItemTemplate const* pProto = sObjectMgr->GetItemTemplate(ITEM);

 

a jinak to spawni se jako obycejny Object

 

edit: je tam toho koukam vic, co SkyFire nebude brat.. zitra to jeste prepisu do SkyFire podoby :)

Edited by HyN3Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

SkyFire pouziva jiny pointery, krapek jinaci nez TC.. TC bere ItemTemplate, SkyFire ItemPrototype, takze si dej

 

const ItemPrototype* pProto = sObjectMgr->GetItemPrototype(ITEM);

 

misto

 

ItemTemplate const* pProto = sObjectMgr->GetItemTemplate(ITEM);

 

a jinak to spawni se jako obycejny Object

 

edit: je tam toho koukam vic, co SkyFire nebude brat.. zitra to jeste prepisu do SkyFire podoby :)

 

thx a na ten spawn som myslel aky kod mam nahrat do do world databazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×