Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Clou

Optimalizujeme naše stránky

Recommended Posts

Ahoj, Dobrý den, Hello..

 

Většina uživatelů tohoto fora má nějaké internetové stránky. Někteří z nás mají vlastní doménu 2.ho řádu, někteří co namejí tolik peněz mají doménu bohužel 3.ho řádu ale i přesto by chtěli své stránky zviditelnit.

 

Já Vám nyní alespoň částečně popíšu jak na to. Budu zde dopisovat další taktiky a metody kvalitní optimalizace pro vyhledávače které se sám postupem času dozvídám. Pokusím se celý tento článek sepsat tak aby ho pochopili i ti méně zdatní uživatele. Předem upozorňuji, že nenesu žádná rizika, která si sami způsobíte špatnou optimalizací.

 

1. On-Page optimalizece pro vyhledávače

Úplným základem celé optimalizace je tzv.
(co je to on-page optimalizace jsem si dovolil odkazovat na Wiki, protože bych se musel hodně rozepsat). V této části je kladen důraz na
validnosti webu (validní HTML a CSS kod), ovšem pro vyhledávače je tato část už vcelku zbytečná, protože validitu stránek neberou jako důležitý faktor pro správnou optimalizaci stránek pro vyhledávače. Dále zde patří META TAGy do kterých zařazujeme description, keywords, robots(informace pro roboty, author(autor stránek - většinou i majitel).

Na stránkách je také důležité správně dodržovat TITLE kde se musí nacházet klíčové slovo, které chcete aby bylo dominantní pro vaše internetové stránky. Jestli tedy budu chtít optimalizovat klíčové slovo
musím ho umístit do TITLE. Důležitou částí jsou také TAGy H1,H2,H3,..,. do kterých především umisťujeme klíčová slova, která návštěvník bude vyhledávat na poli internetu tedy: World of Warcraft,
, online hra, apod..

 

Příklad META značek:
<meta name="keywords" content="wow, world of warcraft, mmorpg, rpg, online">
<meta name="description" content="Server Anathema je server s dlouhou historii a velkou hráčskou komunitou.">
<meta name="robots" content="index,follow">
<meta name="author" content="Lukáš Kruntorád">

 

V META značkách by se měli vždy uvádět pravdivé informace, zbytečně to nezahlcujte, vyhledávače by to mohli brát jako SEO spam. Musím však bohužel upozornit, že v dnešní době už vyhledávače meta značkám nedávají takový důraz jako dříve. Hodí se hlavně v případě, kdy na stránkách není moc textu a nebo se vyskytuje
či

 

To by mohlo být k on-page optimalizaci snad vše, hodně se lzde dočíst na přiložených odkazech. Další velmi důležitým faktorem je:

 

2. Off-Page optimalizace

 

 

Bez
stránek jako by stránky neexistovali pro internetové vyhledávače.Bez jediného zpětného odkazu jsou vaše stránky ztracené v hlubokém oceánu jako skoro vymřelí druh vzácné ryby.

Důležitým faktorem je tedy odkazový profil stránek, který krásně popisuje
od pana Plaváčka.

Nikde není přesně napsáno jak Google nebo Seznam hodnotí zpětné odkazy ale je však jasné, že 1 tématický odkaz vydá za 100 netématických. Tématický odkaz znamená, že odkazujeme z podobného webu na web, který je podobný. Prodávámeli tedy ojete automobili a budeme odkazovat na web autobazaru jedná se o odkaz tématický. Odkazujeme na naše stránky ze 100vky katalogů vyhledávače nás mohou defakto ignorovat, protože katalogy, kam naše stránky umisťujeme většinou slouží jako velmi špatná link farma a adsense web pro jejího majitele. Záleží tedy na nás jestli si stránky sami hodíme do temna vyhledávačů a nebo se rozhodneme mít co nejvíce kvalitních zpětných odkazů. Pro tvorbu kvalitních tématických odkazů slouží třeba
.

 

Dobré je pro naše stránky psát i PR články(
) neboli Pí Ár, které se dají přeložit jako vztah s veřejností. PR články lze registrovat také do PR webů (
).

 

Můžete tvořit taky tématické link farmy, které třeba tvoří
ovšem vyhledávače jeho weby neberou jako link farmu, protože se na nich nachází originální a tématický odkaz a mé zde právě vytvořený ten správný odkazový profil, který jsem umístil v odkazu již výše.

 

Zajímavé odkazy:

Jak vypadají META TAG

Katalogomanie, aneb rizika bezhlavé registrace

 

 

Tento článek je tvořen pro laiky, kteří o SEO moc neví ale chtěli by se něco nového dozvědět, na onternetu lze najít spostu článků kde se se SEO můžete setkat ale tyto články většinou neodpoví na všechny vaše dotazy. Pokud tedy máte dotazy, můžete mi zde napsat a já vám mile rád odpovím. Upozorňuji, že nebudu zde nikomu řikat své Know-How.. :-)

Edited by Clou
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejedná se ani tak o návod ale spíše o myšlenku toho jak co funguje. Všechny odkazy co jsem použil jsou volně dostupné na internetu, spíše se jedná o takový zrychlený rozcestník :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

svojím spôsobom to je aj návod,ale určite je to prehľadné a skvele spracované, myslím si že by to mohlo byť aj vyvesené ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče výběru keywords, existují nějaká pravidla? U nás mám

neoteric, wow, roleplay, server, servers, cz, rp, role, play

vzhledem k tomu, že jsem zjistil, že wow je mnohem vyhledávanější než "world of warcraft". Fakticky ale existuje nějaký univerzální způsob jak vybírat správná slova? Protože třeba u nás je i dost podstatné sousloví "vlastní svět, vlastní questy" aj., což tam ale nechci už cpát.

 

(ps. samozřejmě nejde jen o keywords na webu, ale kdekoliv u PR článků aj.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě záleží na tom, pro jaká slova web optimalizuješ. Rozhodně je rozdíl v počtu vyhledávání slov neoteric a wow. Nad tím je třeba se zamyslet. Samozřejmě SEO se netočí jen kolem meta keywords ale je třeba optimalizovat celý web pokud se bavíme o on-page faktorech. Meta tagy tě fakt nikam neposunou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo, to je jasné. Ale tak mě šlo právě o tenhle konkrétní bod, protože k němu mám konkrétní dotaz. K těm ostatním bodům nemám žádnou přímou otázku. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, nehledě na to, že klíčová slova se volí i v závislosti na konkurenci popř. počtu vyhledávacích dotazů na seznamu/google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musím jen trošku přihodit, že značky META v dnešní době už bohužel nemají takovou váhu ikdyž je vyhledávače indexují. Nejčastěji se používá META description a to jako LONG TAIL.

 

To Xmat: Ty máš bohužel takový odvětví, které víceméně nemá moc konkureci. Můžeš to třeba zkoušet optimalizovat na toto odvětví: odkaz, pár hráčů se najde co hraje i WoW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×