Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Yaro

Free soft - editacia spellov

Recommended Posts

Zdravím, chcel by som sa opýtať či niekto nevie o nejakom "FREE" softiku na editaciu boss spellov (zmena damage......) prípadne či by to niekto nenapísal ak má nato vedomosti a voľný čas.

 

Ďakujem vopred za odpovede

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DBC editor, musíš ale editovat i klienta, aby se jim to na spellech správně zobrazovalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli si kompilujes sam jadro, tak si otevri soubor DBC structure.h a tam to mas popsany. Pokud nemas jadro, tak ti to sem hodim.

 

 

uint32 Id; // 0
uint32 Category; // 1
//uint32 castUI // 2 not used
uint32 Dispel; // 3
uint32 Mechanic; // 4
uint32 Attributes; // 5
uint32 AttributesEx; // 6
uint32 AttributesEx2; // 7
uint32 AttributesEx3; // 8
uint32 AttributesEx4; // 9
uint32 AttributesEx5; // 10
//uint32 AttributesEx6; // 11 not used
uint32 Stances; // 12
uint32 StancesNot; // 13
uint32 Targets; // 14
uint32 TargetCreatureType; // 15
uint32 RequiresSpellFocus; // 16
uint32 FacingCasterFlags; // 17
uint32 CasterAuraState; // 18
uint32 TargetAuraState; // 19
uint32 CasterAuraStateNot; // 20
uint32 TargetAuraStateNot; // 21
uint32 CastingTimeIndex; // 22
uint32 RecoveryTime; // 23
uint32 CategoryRecoveryTime; // 24
uint32 InterruptFlags; // 25
uint32 AuraInterruptFlags; // 26
uint32 ChannelInterruptFlags; // 27
uint32 procFlags; // 28
uint32 procChance; // 29
uint32 procCharges; // 30
uint32 maxLevel; // 31
uint32 baseLevel; // 32
uint32 spellLevel; // 33
uint32 DurationIndex; // 34
uint32 powerType; // 35
uint32 manaCost; // 36
uint32 manaCostPerlevel; // 37
uint32 manaPerSecond; // 38
uint32 manaPerSecondPerLevel; // 39
uint32 rangeIndex; // 40
float speed; // 41
//uint32 modalNextSpell; // 42
uint32 StackAmount; // 43
uint32 Totem[2]; // 44-45
int32 Reagent[8]; // 46-53
uint32 ReagentCount[8]; // 54-61
int32 EquippedItemClass; // 62 (value)
int32 EquippedItemSubClassMask; // 63 (mask)
int32 EquippedItemInventoryTypeMask; // 64 (mask)
uint32 Effect[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 65-67
int32 EffectDieSides[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 68-70
int32 EffectBaseDice[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 71-73
float EffectDicePerLevel[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 74-76
float EffectRealPointsPerLevel[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 77-79
int32 EffectBasePoints[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 80-82 (don't must be used in spell/auras explicitly, must be used cached Spell::m_currentBasePoints)
uint32 EffectMechanic[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 83-85
uint32 EffectImplicitTargetA[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 86-88
uint32 EffectImplicitTargetB[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 89-91
uint32 EffectRadiusIndex[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 92-94 - spellradius.dbc
uint32 EffectApplyAuraName[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 95-97
uint32 EffectAmplitude[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 98-100
float EffectMultipleValue[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 101-103
uint32 EffectChainTarget[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 104-106
uint32 EffectItemType[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 107-109
int32 EffectMiscValue[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 110-112
int32 EffectMiscValueB[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 113-115
uint32 EffectTriggerSpell[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 116-118
float EffectPointsPerComboPoint[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 119-121
uint32 SpellVisual; // 122
// 123 not used
uint32 SpellIconID; // 124
uint32 activeIconID; // 125
//uint32 spellPriority; // 126
char* SpellName[16]; // 127-142
//uint32 SpellNameFlag; // 143
char* Rank[16]; // 144-159
//uint32 RankFlags; // 160
//char* Description[16]; // 161-176 not used
//uint32 DescriptionFlags; // 177 not used
//char* ToolTip[16]; // 178-193 not used
//uint32 ToolTipFlags; // 194 not used
uint32 ManaCostPercentage; // 195
uint32 StartRecoveryCategory; // 196
uint32 StartRecoveryTime; // 197
uint32 MaxTargetLevel; // 198
uint32 SpellFamilyName; // 199
uint64 SpellFamilyFlags; // 200+201
uint32 MaxAffectedTargets; // 202
uint32 DmgClass; // 203 defenseType
uint32 PreventionType; // 204
//uint32 StanceBarOrder; // 205 not used
float DmgMultiplier[3]; // 206-208
//uint32 MinFactionId; // 209 not used, and 0 in 2.4.2
//uint32 MinReputation; // 210 not used, and 0 in 2.4.2
//uint32 RequiredAuraVision; // 211 not used
uint32 TotemCategory[2]; // 212-213
uint32 AreaId; // 214
uint32 SchoolMask; // 215 school mask

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DBC editor, musíš ale editovat i klienta, aby se jim to na spellech správně zobrazovalo.

 

:) DBC editor to hej ale mal som na mysli niečo original len na upravu Spellov.... a inač mne nejde o editaciu player spellov ale o boss spelly takze upravu klienta mi netraba..... inač nieje uprava klienta trestna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo ono uz je i zmena realmlistu a hrani n free serverech poruseni pravidel... ale kdo to v dnesni dobe nedela? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli chceš aby spelly od Bosse dávali větší DMG.. Tak si to stačí upravit ve zdrojákách :) .. Je to nějak Boss.Normal.Spell.Rare = XXX pak tam máš Boss.Elite/Boss/...

A v Quice si to pak jen nastavis :) Snad pomohlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty si chytrej, ale abys sis přečetl datum tak to né co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×