Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Nickk

[C++] Vendor

Recommended Posts

Zdravim,

napsal jsem si C++ script na VIP vendor, vse funguje jak ma ale neco mi vadi. Pokud ma hrac plny bagl tak mu to item neprida. Vcera jsem prochazel forum a nekde sem tu narazil na ochranu, ze dojde hraci email s itemem. Bohuzel to dnes nemuzu najit. Mohl by mi sem nekdo postnout odpoved? Dekuji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nene toto neni ono. To co sem nasel byl nejakej vendor nebo neco takovyho a u toho byl prave popis: Hrac ma plnej bag, item dojde postou. To by se mi hodilo vic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud sis ten script sám napsal, nestačilo by tě jen trochu popostrčit? Třeba metoda Player.CanStoreNewItem() v tomhle scriptu http://www.wowresour...showtopic=18740 na zjištění, zda má hráč volné místo v batohu.

Pokud nemá, poslání mailu metodou Player.SendMailResult();

na tu jsem ale nic nevygooglil, čili ukážu na příkladu z jádra(odeslání itemu, pokud se odnaučíš skill na armor či weapon, který je equiped a zmizí)

pl->SendMailResult(mailId, MAIL_ITEM_TAKEN, MAIL_OK, 0, itemId, count);

s těmahle parametrama to klidně můžeš použít, jen si změň id itemu, id mailu a count ;)

Edited by minig
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemohl by mi nekdo prepsat ten Wlkuv script na TC? :)

 

2>Player.cpp
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25314) : error C2065: 'ItemPrototype' : undeclared identifier
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25314) : error C2143: syntax error : missing ';' before 'const'
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25314) : error C2143: syntax error : missing ';' before 'const'
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25315) : error C2065: 'proto' : undeclared identifier
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25317) : error C2228: left of '.outDebug' must have class/struct/union
2>	    type is 'Log *'
2>	    did you intend to use '->' instead?
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25320) : error C2065: 'proto' : undeclared identifier
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25323) : error C2228: left of '.outDebug' must have class/struct/union
2>	    type is 'Log *'
2>	    did you intend to use '->' instead?
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25328) : warning C4018: '<' : signed/unsigned mismatch
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25330) : error C2039: 'GetOregonString' : is not a member of 'WorldSession'
2>	    C:\server\TrinityCore-TrinityCore-7efb637\src\server\game\Server\WorldSession.h(216) : see declaration of 'WorldSession'
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25338) : error C2664: 'MailDraft::SendMailTo' : cannot convert parameter 1 from 'Player *const ' to 'SQLTransaction &'
2>Build log was saved at "file://c:\server\TrinityCore-TrinityCore-7efb637\src\server\game\game.dir\Release\BuildLog.htm"
2>game - 9 error(s), 1 warning(s)

Edited by Nickk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžeš mi říct, proč to přepisovat ? :D Vždyť TC má tuto funkci už v sobě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No me to teda nefunguje :) Kdyz mam plnej bagl a chci si koupit item, itemy mi to veme ale mailem mi to neposle :) Pouzivam funkci AddItem

Share this post


Link to post
Share on other sites

No me to teda nefunguje :) Kdyz mam plnej bagl a chci si koupit item, itemy mi to veme ale mailem mi to neposle :) Pouzivam funkci AddItem

Pokud to tam nezvládneš přenést, tak se vykašli na posílání mailem, a jen si tam hoď ověření, zda má hráč místo v inventáři. Pokud ne, vynadej mu ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja bych byl radsi kdyby to posilal na mail. Prece jenom je to VIP vendor a musi to trosku vypadat :)

Edited by Nickk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tento kod:

 

 

bool Player::AddItem(uint32 itemId, uint32 count)
{
   uint32 noSpaceForCount = 0;
   ItemPosCountVec dest;
   if (CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, count, &noSpaceForCount) != EQUIP_ERR_OK)
   {
	    count -= noSpaceForCount;
   }
   if (noSpaceForCount > 0 || dest.empty())
   {
	    ItemTemplate const * proto = sObjectMgr->GetItemTemplate(itemId);
	    if(!proto)
	    {
			    sLog->outDetail("Player::AddItem - Can't create prototype for item %u", itemId);
			    return false;
	    }
	    Item *item = NewItemOrBag(proto);
	    if(!item)
	    {
			    sLog->outDetail("Player::AddItem - Can't build new item by his prototype (item %u)", itemId);
			    return false;
	    }
	    ChatHandler(this).PSendSysMessage("You don't have space in your bags for %u items. "
																			  "Remaining items have been sent by mail.", noSpaceForCount);
	    for (int i = 0; i < noSpaceForCount; ++i)
	    {
			    MailDraft draft(GetSession()->GetTrinityString(LANG_ITEM_SAVE_FAILED));
			    for (int j = 0; j < MAX_MAIL_ITEMS; ++j)
			    {
					    if(i == noSpaceForCount)
							    break;
					    draft.AddItem(item);
					    ++i;
			    }
			    draft.SendMailTo(this, MailSender(this, MAIL_STATIONERY_GM), MAIL_CHECK_MASK_COPIED);
	    }
   }
   if (count > 0)
   {
	    Item* item = StoreNewItem(dest, itemId, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(itemId));
	    if (item)
			    SendNewItem(item, count, true, false);
	    else
			    return false;
   }
   return true;
}

 

 

 

A vypisuje mi to tuto chybku

 


2>Player.cpp
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25328) : warning C4018: '<' : signed/unsigned mismatch
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25330) : error C2664: 'MailDraft::MailDraft(uint16,bool)' : cannot convert parameter 1 from 'const char *' to 'uint16'
2>        There is no context in which this conversion is possible
2>.\Entities\Player\Player.cpp(25338) : error C2664: 'MailDraft::SendMailTo' : cannot convert parameter 1 from 'Player *const ' to 'SQLTransaction &'
2>game - 2 error(s), 1 warning(s)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×