Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Dryver

Jak se stát C++ developerem?

Recommended Posts

Ahoj,

 

Měl bych prosím prosbu ak se stát C++ developerem. C++ umím ale nevím jak se vytváří NPC jak se dělají fixi atd.

Prostě nevím postup. Tak doufám že mi pomůžete :)

 

Předem dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprv si treba ujasniť čo sa robí pomocou C++ a čo pomocou SQL. NPC, Questy, objecty sa vytvárajú pomocou SQL. C++ je docela.. ako to povedať. Proste sa využíva na programovanie dungeonov, aby bossovia robili to, čo chceš, a tak podobne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprv si treba ujasniť čo sa robí pomocou C++ a čo pomocou SQL. NPC, Questy, objecty sa vytvárajú pomocou SQL. C++ je docela.. ako to povedať. Proste sa využíva na programovanie dungeonov, aby bossovia robili to, čo chceš, a tak podobne :)

 

Dík ale přectavoval jsem si odpověd přímo c mám udělat jak přibližně vypadá tenzdrojový kod atd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono na to žiadny nejaký návod nie je. Ani sa nedá myslím urobiť. Ak vieš C++, pozri si zdrojaký priamo ty, a potom to nejako skús. Poznám ľudí ktorí sa to naučili takto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak se stát C++ developerem u wowka ? :)

 

naučit se C++ - alespoň na úrovni objektů, dědičnosti, přetěžování.

pochopit základní principy - SQL drží data o světě - dungy, příšery, creatury, atd. C++ říká, jak ty data interpretovat. - Dokázat to odlišit - příšera je špatně nastavená (chyba DB) nebo je nastavená dobře ale jádro tomu nerozumí ? (chyba C++).

naučit se číst cizí kód - stáhni si zdrojáky emulátoru a studuj. 95% času při opravování strávíš tím že budeš studovat kod, co napsal někdo jinej. Sem tam někde napíšeš pár řádek :)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak se stát C++ developerem u wowka ? :)

 

naučit se C++ - alespoň na úrovni objektů, dědičnosti, přetěžování.

pochopit základní principy - SQL drží data o světě - dungy, příšery, creatury, atd. C++ říká, jak ty data interpretovat. - Dokázat to odlišit - příšera je špatně nastavená (chyba DB) nebo je nastavená dobře ale jádro tomu nerozumí ? (chyba C++).

naučit se číst cizí kód - stáhni si zdrojáky emulátoru a studuj. 95% času při opravování strávíš tím že budeš studovat kod, co napsal někdo jinej. Sem tam někde napíšeš pár řádek :)

 

Díky něco takového jsem si předctavoval :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to, co jsem psal ja, mas tam example scripty podle kterych uz bys to mel zvladnout udelat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo podivam se naně ale na forku jsem nasel toto:

case 24259: // Spell Lock silence

spellInfo->speed = 80;

break;

Nebo ne primo na forku jenom odkaz nasel jsem to na http://pastebin.com/9hhe6tT6 to je ten odkaz

ale zda se mito nějake kratke no nwm prosim napiste jestli to je funkcni a ne nějaka blbost.

dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a ještě něco chcu skusit ten zdrojak trochu rozložit. A když tak abyste mne opravily.

 

case 24259: // Spell Lock silence

spellInfo->speed = 80;

break;

 

za case se pise ID spellu pak nasleduje // a za tim je jmeno spellu

spellinfo bude asi informace o spellu :D ale to speed = 80 nechapu(stim mi prosim pomozte)

a break; ukonci zdrojovy kod.

Děkuju a prosim pomozte mi stim spellInfo->speed = 80; hlavně na tom nechapu to speed a čislo 80.

dík

Edited by Dryver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za case se nepíše ID spellu, za case se obecně píše nějaká konstanta. Její význam záleží na tom, jak je definována klauzule switch, kterou jsi zde neuvedl, lze tedy pouze hádat, že tam je ID spellu. Spellinfo bude zřejmě struktura s informacemi o spellu z DBC, opět jsi tu neuvedl datový typ, ani co v té proměnné je, klidně by tam mohlo být cokoliv jiného... Ukazuješ tu vytržený kód bez kontextu a chceš vysvětlení? To fakt nejde...

 

Speed u spellů se týká projektilů a jiných kouzel, která nedávají zásah okamžitě, ale až s určitým zpožděním. Normálně to tuším udává rychlost projektilu v yardech za sekundu. Tady ta úprava je jen ošklivý hack fix, aby to fungovalo... https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/issues/3417 Ale hlavně zejména kouzla nejde opravovat stylem copy&paste, jak většina "developerů" dělá skripty pro npc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za case se nepíše ID spellu, za case se obecně píše nějaká konstanta. Její význam záleží na tom, jak je definována klauzule switch, kterou jsi zde neuvedl, lze tedy pouze hádat, že tam je ID spellu. Spellinfo bude zřejmě struktura s informacemi o spellu z DBC, opět jsi tu neuvedl datový typ, ani co v té proměnné je, klidně by tam mohlo být cokoliv jiného... Ukazuješ tu vytržený kód bez kontextu a chceš vysvětlení? To fakt nejde...

 

Speed u spellů se týká projektilů a jiných kouzel, která nedávají zásah okamžitě, ale až s určitým zpožděním. Normálně to tuším udává rychlost projektilu v yardech za sekundu. Tady ta úprava je jen ošklivý hack fix, aby to fungovalo... https://github.com/T...ore/issues/3417 Ale hlavně zejména kouzla nejde opravovat stylem copy&paste, jak většina "developerů" dělá skripty pro npc.

 

Dík moc, říkál jsem že sem to našel na tom odkazu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×