Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Saqirmdev

[FIX] Totem.Whirlwind Ignore LoS

Recommended Posts

Zdravím

Mal by som taký problém, mam jeden fix na Totemy, zakáže to totemu davať spelly cez LoS

Ale problém je vtom že ak niekto dá Totem, Mirror Immage a pod. tak to Crashne server

 

Diff:

]--- a/src/server/game/Spells/SpellInfo.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/SpellInfo.cpp
@@ -1528,6 +1528,15 @@ SpellCastResult SpellInfo::CheckTarget(Unit const* caster, WorldObject const* ta
		 return SPELL_FAILED_BAD_TARGETS;
 }

+	// Check to see if the source could see the target, as some totem spells and whirlwind
+	if ((Effects[0].TargetA.GetTarget() == TARGET_SRC_CASTER) & (Effects[0].TargetB.GetTarget() == TARGET_UNIT_SRC_AREA_ENEMY))
+		if (!caster->IsWithinLOSInMap(target))
+			return SPELL_FAILED_LINE_OF_SIGHT;
+	// Check to see if the spell caster throwing the cone can see the target, as typhoon spells
+	if (Effects[0].TargetA.GetTarget() == TARGET_UNIT_CONE_ENEMY_104)
+		if (!caster->IsWithinLOSInMap(target))
+			return SPELL_FAILED_LINE_OF_SIGHT;
+
 // check GM mode and GM invisibility - only for player casts (npc casts are controlled by AI) and negative spells
 if (unitTarget != caster && (caster->IsControlledByPlayer() || !IsPositive()) && unitTarget->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)
 {

(Hackfix)

Edited by Saqirmdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecně vzato - pokud ti server spadne, nejpravděpodobnější je varianta, že sáhnul kam nemá a OS mu dal přes prsty.

 

Bez znalosti souvislostí - do wow už pár let nedělám - něco bude 0, NULL, nebo nějaká úplně blbá hodnota mimo alokovanou paměť.

 

nejsnažší máš, pustit si server na debuggeru, a prohlídnout si co je v jakejch hodnotách - něco bude špatně :)

 

a co by mohlo být špatně ? Ukazatel Effects, objekt na pozici Effects[0], TargetA nebo TargetB toho objektu, případně caster :)

 

obecně pokud voláš metodu na čemkoliv, musíš zaručit že to něco má smysl - neukazuje na paměť 0 a podobně ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím

To jako se budeš všech pořád ptát na FIXI tak se nauč C++ SQL prostuduj Scripty(Examply) nebo skopíruj kód fixu a postupně se uč :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xDriverCZ SQL viem, a C++ som noob, ja sa pýtam kde by mohla byť chyba. A asi preto je WoWresource aby pomohlo niekomu keď ma niekto nieaký problém, a ak sa mýlim tak ta stránka potom nemá vôbec existovať ...

 

 

(Chybami sa človek učí)

 

Obecně vzato - pokud ti server spadne, nejpravděpodobnější je varianta, že sáhnul kam nemá a OS mu dal přes prsty.

 

Bez znalosti souvislostí - do wow už pár let nedělám - něco bude 0, NULL, nebo nějaká úplně blbá hodnota mimo alokovanou paměť.

 

nejsnažší máš, pustit si server na debuggeru, a prohlídnout si co je v jakejch hodnotách - něco bude špatně :)

 

a co by mohlo být špatně ? Ukazatel Effects, objekt na pozici Effects[0], TargetA nebo TargetB toho objektu, případně caster :)

 

obecně pokud voláš metodu na čemkoliv, musíš zaručit že to něco má smysl - neukazuje na paměť 0 a podobně ;)

Ale na spelly (Bladestorm, Fan of Knives a pod. to ide) Ale ak sa zvolá totem hneď to padne.

Ale diký moc

 

Fixed.

Chyba bola v tom že totem nemôže vrátiť Failed_Line_of_Sight

použil som : return SPELL_FAILED_BAD_TARGETS

 

Fix:

 

___________________________________________________________________________________________

Riadok:1531&50[email protected] SpellInfo::CheckTarget(Unit const* caster, WorldObject const* target, bool implicit) const

 

return SPELL_FAILED_TARGET_IS_PLAYER;

else

return SPELL_FAILED_BAD_TARGETS;

 

 

+ // Check los pre Bladestorm a totemy..

+ if ((Effects[0].TargetA.GetTarget() == TARGET_SRC_CASTER) && (Effects[0].TargetB.GetTarget() == TARGET_UNIT_SRC_AREA_ENEMY))

+ if (!caster->IsWithinLOSInMap(target))

+ return SPELL_FAILED_BAD_TARGETS;

+

+ // Check los pre Typhon..

+ if (Effects[0].TargetA.GetTarget() == TARGET_UNIT_CONE_ENEMY_104)

+ if (!caster->IsWithinLOSInMap(target))

+ return SPELL_FAILED_LINE_OF_SIGHT;

+

 

// check GM mode and GM invisibility - only for player casts (npc casts are controlled by AI) and negative spells

if (unitTarget != caster && (caster->IsControlledByPlayer() || !IsPositive()) && unitTarget->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)

{

if (!unitTarget->ToPlayer()->IsVisible())

__________________________________________________________________________________________________________

Edited by Wardenicek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×