Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Menur

ArkCore - Opravy spellu

Recommended Posts

Zdravim po dlouhe dobe,

snazim se dostat trosku pod kuzi ArkCore.

 

Pokud nekdo vi jak na to tak budu rad za radu.

 

Problem: Shadow priest - Mastery: Shadowy Recall

Tento spell se ma aktivovat jako buff na hraci, kdyz pomoci Mind Blast, spotrebuje aspon jeden Shadow Orb.

Aktualni funkcnost: Shadow Orb skaluje dmg z mind blast, dale mind blast spotrebuje Shadow Orb, ale nenahodi se buff.

 

Reseni:

soubor: src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp

// Shadow orbs
if (m_caster->HasAura(77487))
{
 uint8 stack = m_caster->GetAura(77487)->GetStackAmount();
 uint32 pct = stack * 10;
 // Mastery
 if (m_caster->HasAuraType(SPELL_AURA_MASTERY)){
if (m_caster->ToPlayer()->GetTalentBranchSpec(m_caster->ToPlayer()->GetActiveSpec()) == BS_PRIEST_SHADOW)
  pct += 1.5f * m_caster->ToPlayer()->GetMasteryPoints();
}
AddPctN(damage, pct);
m_caster->RemoveAurasDueToSpell(77487);
m_caster->CastSpell(m_caster, 95799, true);//Give "Empowered Shadow" - ID:95799
}

Posledni radek: m_caster->CastSpell(m_caster, 95799, true);//Give "Empowered Shadow" - ID:95799

Opravuje chybu.

 

Dalsi problem s talentem Dreamstate u Balance druida:

 

soubor:./server/game/Spells/Auras/SpellAuraEffects.cpp


// Innervate
	else if (m_spellProto->Id == 29166)
	{
		int32 bonusMana = amount;
		if (GetBase()->GetCaster() == GetBase()->GetUnitOwner())
		{
			if (GetBase()->GetCaster()->HasAura(33597))		  // Dreamstate rank1
				bonusMana += 15;
			if (GetBase()->GetCaster()->HasAura(33599))		  // Dreamstate rank2
				bonusMana += 30;
		}
		//amount = int32(GetBase()->GetUnitOwner()->GetCreatePowers(POWER_MANA) * amount* 3 / (GetTotalTicks() * 100.0f)); //Forgotten amount instead of bonusMana
		amount = int32(GetBase()->GetUnitOwner()->GetCreatePowers(POWER_MANA) * bonusMana * 3 / (GetTotalTicks() * 100.0f)); //Fixed newone
	}

 

Git Diff

 

 

http://pastebin.com/iidNZn9k

 

diff --git a/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuraEffects.cpp b/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuraEffects.cpp
index f1163a8..9f5c39e 100644
--- a/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuraEffects.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuraEffects.cpp
@@ -745,7 +745,7 @@ int32 AuraEffect::CalculateAmount (Unit *caster)
			 if (GetBase()->GetCaster()->HasAura(33599))		  // Dreamstate rank2
				 bonusMana += 30;
		 }
-		    amount = int32(GetBase()->GetUnitOwner()->GetCreatePowers(POWER_MANA) * amount * 3 / (GetTotalTicks() * 100.0f));
+		    amount = int32(GetBase()->GetUnitOwner()->GetCreatePowers(POWER_MANA) * bonusMana * 3 / (GetTotalTicks() * 100.0f));
	 }
	 // Owlkin Frenzy
	 else if (m_spellProto->Id == 48391)
diff --git a/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp b/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
index b5ec39f..cb6fdd3 100644
--- a/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
@@ -742,12 +742,14 @@ void Spell::SpellDamageSchoolDmg (SpellEffIndex effIndex)
				 uint32 pct = stack * 10;

				 // Mastery
-				    if (m_caster->HasAuraType(SPELL_AURA_MASTERY))
+				    if (m_caster->HasAuraType(SPELL_AURA_MASTERY)){
					 if (m_caster->ToPlayer()->GetTalentBranchSpec(m_caster->ToPlayer()->GetActiveSpec()) == BS_PRIEST_SHADOW)
						 pct += 1.5f * m_caster->ToPlayer()->GetMasteryPoints();
+	 }

				 AddPctN(damage, pct);
				 m_caster->RemoveAurasDueToSpell(77487);
+				    m_caster->CastSpell(m_caster, 95799, true);//Give "Empowered Shadow" - ID:95799
			 }

			 //Mind Melt Aura remove

 

 

Edited by Menur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak ti poviem po pravde, mám to čiastočne opravené, ale prejdem k tebe

 

Nemôžeš pýtať od niekoho fix niečo, keď sem nehodíš aspoň zlomok kódu ... Tak skús (Predpokladám máš Microsoft Visual Studio) tak daj ctrl + f a napíš tam Shadow Orb a hľadaj chybu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visual studio nemam, ale upravy ktere zvladam delam v textovych editorech pod Linux, na virtualnim serveru a pak to davam na server.

 

Napsal jsem toho asi malo a fix si nezadam spis pomoc.

Problem je takovy, ze nevim kde hledat, protoze v spelll scriptech pro class je docela bordel a tahle vec tam neni ani resena. Ptam se jestli nekdo nevi jak resit tento nebo podobny problem.

Edited by Menur

Share this post


Link to post
Share on other sites

stáhni si visual. Binárky do pc. A požij ctrl + f což je hledat. A hledej buď jméno spellu. Nebo což je lepší ID spellů :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stáhni si visual. Binárky do pc. A požij ctrl + f což je hledat. A hledej buď jméno spellu. Nebo což je lepší ID spellů :)

Dekuji za snahu.

VS mam v nekolika verzich, ale pouzivam ho v praci nebo pro jine ucely. Tvoje rada je s prominutim k nicemu, uz jsem napsal script v BASH, ktery mi vyhledava v souborech a rikal jsem ze pouzivam LINUX.

Nejsem zadny pocitacovy analfabet, a nepotrebuju rady jak pro retarda, staci rict hledej tohle ne jak hledej, kdo nevi jak hledat nema co delat ve vyvoji ani udrzbe.

 

Psal jsem ze nejvetsi problem je: "Co mam hledat" ...

 

Ted k reseni:

soubor: src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp

// Shadow orbs
if (m_caster->HasAura(77487))
{
 uint8 stack = m_caster->GetAura(77487)->GetStackAmount();
 uint32 pct = stack * 10;
 // Mastery
 if (m_caster->HasAuraType(SPELL_AURA_MASTERY)){
if (m_caster->ToPlayer()->GetTalentBranchSpec(m_caster->ToPlayer()->GetActiveSpec()) == BS_PRIEST_SHADOW)
  pct += 1.5f * m_caster->ToPlayer()->GetMasteryPoints();
}
AddPctN(damage, pct);
m_caster->RemoveAurasDueToSpell(77487);
m_caster->CastSpell(m_caster, 95799, true);//Give "Empowered Shadow" - ID:95799
}

Posledni radek: m_caster->CastSpell(m_caster, 95799, true);//Give "Empowered Shadow" - ID:95799

Opravuje chybu.

 

Dalsi problem s talentem Dreamstate u Balance druida:

 

soubor:./server/game/Spells/Auras/SpellAuraEffects.cpp


// Innervate
	else if (m_spellProto->Id == 29166)
	{
		int32 bonusMana = amount;
		if (GetBase()->GetCaster() == GetBase()->GetUnitOwner())
		{
			if (GetBase()->GetCaster()->HasAura(33597))		  // Dreamstate rank1
				bonusMana += 15;
			if (GetBase()->GetCaster()->HasAura(33599))		  // Dreamstate rank2
				bonusMana += 30;
		}
		//amount = int32(GetBase()->GetUnitOwner()->GetCreatePowers(POWER_MANA) * amount* 3 / (GetTotalTicks() * 100.0f)); //Forgotten amount instead of bonusMana
		amount = int32(GetBase()->GetUnitOwner()->GetCreatePowers(POWER_MANA) * bonusMana * 3 / (GetTotalTicks() * 100.0f)); //Fixed newone
	}

Edited by Menur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×