Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
styller

C++ [DND]

Recommended Posts

Zjistil jsem že na vyších revizích OC nefunguje /DND tak tu máte fix ...

# HG changeset patch
# User Andriy Release <[email protected]>
# Date 1346073921 -10800
# Node ID 090323eb05115847fb9f33b9d657066f4c70812b
# Parent  b387944fe97e4009b7e5f3a24419dafd023347a1
Make /dnd like in old revisions
diff -r b387944fe97e -r 090323eb0511 src/game/Player.cpp
--- a/src/game/Player.cpp Tue May 29 09:55:41 2012 +0200
+++ b/src/game/Player.cpp Mon Aug 27 16:25:21 2012 +0300
@@ -17317,16 +17317,25 @@
	 sLog.outChat("[WHISPER] Player %s tells %s: %s",
		 GetName(), rPlayer->GetName(), text.c_str());

-	WorldPacket data(SMSG_MESSAGECHAT, 200);
-	BuildPlayerChat(&data, CHAT_MSG_WHISPER, text, language);
-	rPlayer->GetSession()->SendPacket(&data);
-
-	// not send confirmation for addon messages
-	if (language != LANG_ADDON)
-	{
+	// when player you are whispering to is dnd, he cannot receive your message, unless you are in gm mode  
+	if (!rPlayer->isDND() || isGameMaster())  
+	{
+		WorldPacket data(SMSG_MESSAGECHAT, 200);
+		BuildPlayerChat(&data, CHAT_MSG_WHISPER, text, language);  
+		rPlayer->GetSession()->SendPacket(&data);
+
+  // not send confirmation for addon messages
+  if (language != LANG_ADDON)
+  {
	 data.Initialize(SMSG_MESSAGECHAT, 200);
	 rPlayer->BuildPlayerChat(&data, CHAT_MSG_REPLY, text, language);
	 GetSession()->SendPacket(&data);
+  }
+	 }
+	else if (rPlayer->isDND())
+	 {
+  {
+		// announce to player that player he is whispering to is dnd and cannot receive his message  
+		ChatHandler(this).PSendSysMessage(LANG_PLAYER_DND, rPlayer->GetName(), rPlayer->dndMsg.c_str());  
+  }
 }

 if (!isAcceptWhispers() && !(isGameMaster() && rPlayer->isGameMaster()))
@@ -17335,11 +17344,12 @@
	 ChatHandler(this).SendSysMessage(LANG_COMMAND_WHISPERON);
 }

-	// announce afk or dnd message if whispered player is either afk or dnd
+	// announce to player that player he is whispering to is afk
 if (rPlayer->isAFK())
	 ChatHandler(this).PSendSysMessage(LANG_PLAYER_AFK, rPlayer->GetName(), rPlayer->afkMsg.c_str());
-	else if (rPlayer->isDND())
-		ChatHandler(this).PSendSysMessage(LANG_PLAYER_DND, rPlayer->GetName(), rPlayer->dndMsg.c_str());
+	// if player whisper someone, auto turn of dnd to be able to receive an answer  
+	if (isDND() && !rPlayer->isGameMaster())  
+		ToggleDND();
}

void Player::PetSpellInitialize()

 

Zdroj http://www.oregoncore.com/index.php?/topic/2623-dnd/ ale to uplně nefungovalo tak jsem to poupravil a nyní plně funguje. Testovano na poslední revizi OC.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je ti doufám jasný, že to nikomu nebude fungovat, viď? ;)

Musíš to dát na pastebin, tady se kódy trochu (spíš hodně) mrví. :)

PS: Nebo to sem přilož jako soubor (v "úplném" editoru). :)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, můžeš mi říct, proč za else if (rPlayer->isDND()) máš zbytečně dvojitý vnoření? { { } }

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je největší blbost, kterou můžeš napsat. Dvojité vnoření je úplně to samé jako jednoduché vnoření. ;)

Věř mi, když takhle uděláš blok v bloku:

{
   {
       // blok v bloku
   }
}

...je to stejný jako bys napsal:

{
   // blok
}

...a překladač to s vysokou pravděpodobností stejně zpracuje jen s jedním vnořením.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to je možny a asi i pravdiví, nejsme přeci bezchybní, ale nwm proč jinak to prostě neodesilalo tu zpravu, že je dany hráč /dnd, zkusim jse na to mrknout možna jsem to předtim měl eště jinak tak to zkusim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Víš, ta chyba mohla být jinde. Nestačí jen doměnka. Kdyby se programátor domníval že něco funguje, bylo by to na prd. Musíš to prostě vědět na beton. :)

Jasně, chybu udělá každý. Já jsem jich taky už nasekal víc než dost, nemysli si. :D Nechci se po tobě nijak vozit, jenom ti říkám že to je nesmysl.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×