Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
plavel

[BUG] MECHANIC_KNOCKOUT

Recommended Posts

Zdravím wowresource,

narazil jsem na takový problém, že i když nastavím NPCčku mechanic_immune_mask MECHANIC_KNOCKOUT, tak se ho dá odkopnout pomocí Thunderstormu (http://www.wowhead.com/spell=51490). Dělá to velký problém například u Oozes u Professora Putricide v ICC.

 

A proto bych se chtěl zeptat, zda-li by mi někdo nepomohl. Nevím, jak napsat danou podmínku, aby NPC, které má masku MECHANIC_KNOCKOUT se nedalo odkopnout.

 

Vymyslel jsem něco takového ve funkci Spell::EffectKnockBack(SpellEffIndex effIndex), ale to byl jen test, takhle to nefunguje, jen dávám příklad :D .

if (unitTarget->HasUnitMechanic(MECHANIC_KNOCKOUT))
return;

 

Za každou pomoc budu vděčný a +rep vás nemine.

 

Děkuji,

Fixes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo samozřejmě, je to tam. Vyhrabal jsem to ze staré složky od kámoše, musel to on smazat. jinak šlo to i přes PM.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

me->ApplySpellImmune(0, IMMUNITY_EFFECT, SPELL_EFFECT_KNOCK_BACK, true);

me->ApplySpellImmune(0, IMMUNITY_EFFECT, SPELL_EFFECT_KNOCK_BACK_DEST, true);

 

Přidej to přímo do scriptu k té ooze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není problém jen v jedné Ooze. Chci opravit celkově ten spell, aby neodkopával ty, co mají imunitu na knockout. Je totiž plno creatur, které tuto imunitu mají nastavenou, ale jelikož nefunguje, dají se stále odkopávat.

 

A proto chci přímo do spell effektu, který má knockback přidat podmínku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Však podle toho co ti tady napsal si už tu podmínku napsat umíš ne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neumím, protože něco jako HasUnitMechanic neexistuje a projel jsem i ostatní scripty a nenašel jsem, co bych místo toho měl napsat. Prostě něco ve smyslu "Unit má imunní masku". Ale fakt nevím, jak by to mělo vypadat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo..hele, nevim jestli se to od cata zmenilo, ale Thunderstorm nema zadnou mechaniku, tudiz na ni ani imunni byt nemuze.

 

Mas moznost tu mechaniku skrz LoadSpellCustomAttr() ji pridat (tuhle cast nedoporucuji), nebo jednoduse v AI davat ApplySpellImmune.

 

edit: dalsi moznost je si napsat vlastni mechaniku a jednoduse ji skrz LoadSpellCustomAttr() pridavat spellum s efektem KNOCKBACK,KNOCKBACK_DEST.

 

edit2: Pokud vim, tak MECHANIC_KNOCKOUT je uplne jiny druh mechaniky, KNOCKOUT = srazeni k zemi. KNOCKBACK = odkopnuti.

 

edit3: http://paste2.org/p/2821480 neco malo jsem zkusil, netestoval jsem to, ale melo by to splnit tve pozadavky (doufam :)) (aplikovat ti ten diff nepujde na tve core, ale prepis si to k sobe, otestuj, dej vedet ;-))

Edited by HyN3Q
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

/home/anetheron/zdrojaky/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp: In member function

'void SpellMgr::LoadSpellCustomAttr()':

/home/anetheron/zdrojaky/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp:2753:32: error: 'class

SpellInfo' has no member named 'EffectMechanic'

Share this post


Link to post
Share on other sites

/home/anetheron/zdrojaky/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp: In member function

'void SpellMgr::LoadSpellCustomAttr()':

/home/anetheron/zdrojaky/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp:2753:32: error: 'class

SpellInfo' has no member named 'EffectMechanic'

 

no jasny, to proto, ze ty mas jinak tu fci, projdi dole ty atributy ve switch (i) neco takove tam bude, mozna to budes muset mi spellInfo->Effects[j].Mechanic = ...;

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

V souboru SpellMgr.cpp se dnes místo tohoto:

spellInfo->EffectMechanic[j]

používá toto:

spellInfo->Effects[j].Mechanic

 

Ta chyba je jasná, neexistuje EffectMechanic. Kouknul jsem se do core z konce ledna a je tam ten enum přímo takhle v tý třídě SpellEffectInfo.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×