Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
jAk3r

Problém s zkompilací

Recommended Posts

Zdravím mám problém...snažím se již celý den zkompilovat revizy SkyFire ---> https://github.com/ProjectSkyfire/SkyFire_5xx ale mám problémy ja z CMake tak i s MVS 10 takže CMake mi háže nějakou hlášku kde mohu jen potvrdit OK.

 

 

 

Detected 32-bit platform
Using supplied MySQL sources
Found OpenSSL library: C:/OpenSSL-Win32/lib/ssleay32.lib;C:/OpenSSL-Win32/lib/libeay32.lib
Found OpenSSL headers: C:/OpenSSL-Win32/include
* SkyFire revision   : unknown 1970-01-01 00:00:00 +0000 (Archived branch)
* Install core to	    : C:/Program Files (x86)/Project_Skyfire
* Build world/auth	   : Yes (default)
* Build with scripts	 : Yes (default)
* Build map/vmap tools   : No  (default)
* Build core w/PCH	   : Yes (default)
* Build scripts w/PCH    : Yes (default)
* Show compile-warnings  : No  (default)
* Use coreside debug	 : No  (default)
* Use MySQL sourcetree   : Yes (default)
* Use GIT revision hash  : No
*** WITHOUT_GIT - WARNING!
*** By choosing the WITHOUT_GIT option you have waived all rights for support,
*** and accept that or all requests for support or assistance sent to the core
*** developers will be rejected. This due to that we will be unable to detect
*** what revision of the codebase you are using in a proper way.
*** We remind you that you need to use the repository codebase and a supported
*** version of git for the revision-hash to work, and be allowede to ask for
*** support if needed.
-- MySQL 5.5.9
You have called ADD_LIBRARY for library gsoap without any source files. This typically indicates a problem with your CMakeLists.txt file
SCRIPT PREPARATIONS
 -> Prepared: Spells
 -> Prepared: Commands
 -> Prepared: Examples
 -> Prepared: Custom
 -> Prepared: World
 -> Prepared: Outdoor PVP Zones
 -> Prepared: Eastern Kingdoms
 -> Prepared: Kalimdor
 -> Prepared: Outland
 -> Prepared: Northrend
 -> Prepared: The Maelstrom
 -> Prepared: Events
 -> Prepared: Pet
SCRIPT PREPARATION COMPLETE
Configuring done
Generating done

 

 

 

A když už to tedy vytvořím s cmake tak mi to háže errory ve MVS 10

 

 

 

>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  Token_Invariants.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  Token_Manager.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  Token_Request_Reply.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  TP_Reactor.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  Trace.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
8>  debugAssert.cpp
2>  TSS_Adapter.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  TTY_IO.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UNIX_Addr.cpp
10>  mf_keycaches.c
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UPIPE_Acceptor.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UPIPE_Connector.cpp
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UPIPE_Stream.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UTF16_Encoding_Converter.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UTF32_Encoding_Converter.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  Generating Code...
2>  Compiling...
2>  UTF8_Encoding_Converter.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  UUID.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
10>  mf_loadpath.c
2>  WFMO_Reactor.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  WIN32_Asynch_IO.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  WIN32_Proactor.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  XML_Svc_Conf.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  XTI_ATM_Mcast.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  WinAcePCH.cpp
8>  FileSystem.cpp
2>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
2>  Generating Code...
10>  mf_pack.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  mf_path.c
10>  mf_qsort.c
12>------ Build started: Project: shared, Configuration: Release Win32 ------
8>  fileutils.cpp
12>  Building Custom Rule C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU/src/server/shared/CMakeLists.txt
12>  CMake does not need to re-run because C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\src\server\shared\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date.
12>  Errors.cpp
12>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
12>  sharedPCH.cpp
12>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
12>  Generating Code...
10>  mf_qsort2.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
13>------ Build started: Project: collision, Configuration: Release Win32 ------
10>  mf_radix.c
13>  Building Custom Rule C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU/src/server/collision/CMakeLists.txt
13>  CMake does not need to re-run because C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\src\server\collision\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date.
13>  collisionPCH.cpp
13>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
10>  mf_same.c
8>  format.cpp
10>  mf_sort.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  mf_soundex.c
8>  g3dfnmatch.cpp
10>  mf_arr_appstr.c
8>  g3dmath.cpp
10>  mf_tempdir.c
10>  mf_tempfile.c
8>  Line.cpp
10>  mf_unixpath.c
10>  Generating Code...
8>  LineSegment.cpp
10>  Compiling...
10>  mf_wcomp.c
8>  Log.cpp
10>  mulalloc.c
10>  my_access.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_aes.c
8>  Generating Code...
10>  my_alloc.c
10>  my_bit.c
10>  my_bitmap.c
10>  my_chsize.c
10>  my_compress.c
10>  my_copy.c
10>  my_create.c
10>  my_delete.c
10>  my_div.c
10>  my_error.c
10>  my_file.c
10>  my_fopen.c
10>  my_fstream.c
10>  my_gethostbyname.c
10>  my_gethwaddr.c
10>  my_getopt.c
10>  Generating Code...
10>  Compiling...
10>  my_getsystime.c
8>  Compiling...
8>  Matrix3.cpp
10>  my_getwd.c
10>  my_handler.c
8>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\g3dlite\include\G3D/Any.h(669): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_init.c
8>  Matrix4.cpp
10>  my_lib.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_lock.c
10>  my_malloc.c
8>  MemoryManager.cpp
10>  my_mess.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_mkdir.c
8>  PhysicsFrame.cpp
10>  my_mmap.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_once.c
10>  my_open.c
8>  Plane.cpp
10>  my_pread.c
10>  my_pthread.c
8>  prompt.cpp
10>  my_quick.c
10>  my_read.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
8>  Quat.cpp
10>  my_redel.c
10>  my_rename.c
10>  my_seek.c
8>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\g3dlite\include\G3D/Any.h(669): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
8>  Random.cpp
10>  my_sleep.c
10>  Generating Code...
8>  Ray.cpp
10>  Compiling...
10>  my_static.c
10>  my_symlink.c
8>  ReferenceCount.cpp
10>  my_symlink2.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_sync.c
8>  RegistryUtil.cpp
10>  my_thr_init.c
10>  my_write.c
8>  Sphere.cpp
10>  ptr_cmp.c
10>  queues.c
10>  stacktrace.c
8>  stringutils.cpp
10>  rijndael.c
10>  sha1.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  string.c
8>  System.cpp
10>  thr_alarm.c
10>  thr_lock.c
8>  Port System::memcpy SIMD to all platforms
8>  Port System::memfill SIMD to all platforms
10>  thr_mutex.c
8>  TextInput.cpp
10>  thr_rwlock.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  tree.c
10>  typelib.c
8>  TextOutput.cpp
10>  base64.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_memmem.c
10>  Generating Code...
8>  Triangle.cpp
10>  Compiling...
10>  my_getpagesize.c
8>  uint128.cpp
10>  lf_alloc-pin.c
10>  lf_dynarray.c
8>  UprightFrame.cpp
10>  lf_hash.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_atomic.c
10>  my_getncpus.c
8>  Vector2.cpp
10>  my_rdtsc.c
8>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  my_winthread.c
10>  my_wincond.c
8>  Generating Code...
10>  my_winerr.c
10>  my_winfile.c
10>  my_windac.c
10>  my_conio.c
10>  bchange.c
10>  bmove_upp.c
10>  ctype-big5.c
10>  ctype-bin.c
10>  ctype-cp932.c
10>  ctype-czech.c
10>  ctype-euc_kr.c
10>  Generating Code...
10>  Compiling...
10>  ctype-extra.c
8>  Compiling...
8>  Vector3.cpp
10>  ctype-gb2312.c
10>  ctype-gbk.c
8>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\g3dlite\include\G3D/Any.h(669): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  ctype-latin1.c
8>  Vector4.cpp
10>  ctype-mb.c
10>  ctype-simple.c
8>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\g3dlite\include\G3D/Any.h(669): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
10>  ctype-tis620.c
8>  Generating Code...
10>  ctype-uca.c
10>  ctype-ucs2.c
10>  ctype-utf8.c
10>  ctype-win1250ch.c
10>  ctype.c
10>  decimal.c
8>  g3dlib.vcxproj -> C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\dep\g3dlite\Release\g3dlib.lib
10>  dtoa.c
10>  int2str.c
10>  is_prefix.c
10>  llstr.c
10>  longlong2str.c
10>  my_strtoll10.c
10>  my_vsnprintf.c
10>  Generating Code...
10>  Compiling...
10>  str2int.c
10>  str_alloc.c
10>  strcend.c
10>  strend.c
10>  strfill.c
10>  strmake.c
10>  strmov.c
10>  strnmov.c
10>  strxmov.c
10>  strxnmov.c
10>  xml.c
10>  my_strchr.c
10>  strcont.c
10>  strappend.c
10>  vio.c
10>  viosocket.c
10>  viossl.c
10>  viosslfactories.c
10>..\..\..\SkyFireEMU\dep\mysqllite\vio\viosslfactories.c(266): warning C4090: 'function' : different 'const' qualifiers
10>..\..\..\SkyFireEMU\dep\mysqllite\vio\viosslfactories.c(288): warning C4090: 'function' : different 'const' qualifiers
10>  Generating Code...
10>  net_serv.cc
10>LINK : warning LNK4044: unrecognized option '/lws2_32.lib'; ignored
10>	 Creating library C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU revize/dep/mysqllite/Release/libmysql.lib and object C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU revize/dep/mysqllite/Release/libmysql.exp
10>my_init.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__RegCloseKey@4 referenced in function _win_init_registry
10>my_init.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__RegEnumValueA@32 referenced in function _win_init_registry
10>my_init.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__RegOpenKeyExA@20 referenced in function _win_init_registry
10>thr_alarm.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__SetTimer@16 referenced in function _thr_alarm
10>thr_alarm.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__KillTimer@8 referenced in function _thr_got_alarm
10>thr_alarm.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__PeekMessageA@20 referenced in function _thr_got_alarm
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__FreeSid@4 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__SetSecurityDescriptorDacl@16 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__InitializeSecurityDescriptor@8 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__AddAccessAllowedAce@16 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__InitializeAcl@12 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__GetLengthSid@4 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__IsValidSid@4 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__GetTokenInformation@20 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__OpenProcessToken@12 referenced in function _my_security_attr_create
10>my_windac.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__AllocateAndInitializeSid@44 referenced in function _my_security_attr_create
10>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\dep\mysqllite\Release\libmysql.dll : fatal error LNK1120: 16 unresolved externals
14>------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------
15>------ Build started: Project: authserver, Configuration: Release Win32 ------
15>  Building Custom Rule C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU/src/server/authserver/CMakeLists.txt
15>  CMake does not need to re-run because C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\src\server\authserver\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date.
14>  Building Custom Rule C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU/src/server/worldserver/CMakeLists.txt
14>  CMake does not need to re-run because C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\src\server\worldserver\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date.
15>  WheatyExceptionReport.cpp
14>  WheatyExceptionReport.cpp
15>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
15>..\..\..\..\SkyFireEMU\src\server\shared\Debugging\WheatyExceptionReport.cpp(408): error C2146: syntax error : missing ')' before identifier '_BUILD_DIRECTIVE'
15>..\..\..\..\SkyFireEMU\src\server\shared\Debugging\WheatyExceptionReport.cpp(408): error C2059: syntax error : ')'
15>  authPCH.cpp
15>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
15>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
15>  Generating Code...
14>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\xlocale(323): warning C4530: C++ exception handler used, but unwind semantics are not enabled. Specify /EHsc
14>..\..\..\..\SkyFireEMU\src\server\shared\Debugging\WheatyExceptionReport.cpp(408): error C2146: syntax error : missing ')' before identifier '_BUILD_DIRECTIVE'
14>..\..\..\..\SkyFireEMU\src\server\shared\Debugging\WheatyExceptionReport.cpp(408): error C2059: syntax error : ')'
14>  worldPCH.cpp
14>C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU\dep\acelite\ace/config-win32-common.h(37): fatal error C1189: #error :  Please define WIN32 in your project settings.
14>  Generating Code...
16>------ Build started: Project: ALL_BUILD, Configuration: Release Win32 ------
16>  Building Custom Rule C:/jAkErCZ/Projekts/[WOW]/server/SkyFireEMU/CMakeLists.txt
16>  CMake does not need to re-run because C:\jAkErCZ\Projekts\[WOW]\server\SkyFireEMU revize\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date.
16>  Build all projects
17>------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
17>Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 8 succeeded, 8 failed, 0 up-to-date, 1 skipped ==========

 

 

 

Jsem už beznadějný nevím si rady...doufáme že se nám to společnými silami podaří

 

Předem děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakej má smysl používat projekt, kde vývojáři nejsou schopni správně nastavit cmake, aby se dal vybuildovat projekt? Když nefunguje tohle, myslíš si, že bude fungovat něco vy hře?

 

Pokud to chceš i přes to používat, tak kašli na Windows a zkompiluj to na Linuxu, oni očividně na Windows kašlou.

Edited by Tomáš Kolinger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak napsal Tomáš Kolinger. Jakmile to zkompiluješ, tak se dá říct, že to je stále sandbox. Spousty op kodu chybí, nebo když jsou, tak jsou špatně napsané a jelikož teď vychází nový datadisk. Tak se OP Cody budou blbě shánět. Není to kde sniffnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×