Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Srslypwnd

[C++] Problém s addy.

Recommended Posts

Zdravím , nedávno jsem se pustil do bossu v Naxxu a narazil jsem na problém který za boha nemůžu vyřešit.

 

Jedná se přesně o script boss_gluth ve kterém spawnuje addy (Zombie Chow - 16360) kteří mají hned po spawnu targetnout nějaké hráče z raidu a zaútočit , ovšem nic nedělají dokud nedojde hráč do jejich range.

 

Originální script

 

Jedná se o tuto funkci :

if (SummonedZombies)
		{
			pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0);
			if (pTarget)
				SummonedZombies->AddThreat(pTarget,1.0f);
		}

 

Zkoušel jsem i něco ve stylu :

if (!SummonedZombies->isInCombat()) 

Nebo dokonce udělat tomu npc script zvlášt , ovšem beze změny.

 

V C++ jsem začátečník a mé dosavadní znalosti na tohle nejspíš nestačí , poprosil bych tedy o pomoc.

Děkuji za odpověd

.

Edited by Srslypwnd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spawnují se vůbec všechny ty zombie NPC?

            SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_1X,ADD_1Y,ADD_1Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_2X,ADD_2Y,ADD_2Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_3X,ADD_3Y,ADD_3Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_4X,ADD_4Y,ADD_4Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_5X,ADD_5Y,ADD_5Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_6X,ADD_6Y,ADD_6Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_7X,ADD_7Y,ADD_7Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_8X,ADD_8Y,ADD_8Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
           SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_9X,ADD_9Y,ADD_9Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);

           if (SummonedZombies)
           {
               pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0);
               if (pTarget)
                   SummonedZombies->AddThreat(pTarget,1.0f);
           }

 

Jestli to dobře chápu, tak se do proměnné SummonedZombies ukládají a následně přepisují různá data, ale nakonec tam zůstanou jen ty poslední, funke se pak zavolá v podmínce a spawne se jeden zombie? Možná to ale špatně chápu, nezkoušel jsem to, takže netuším.

 

Co se týče toho útočení, zkus použít funkci AttackStart, namísto AddThreat, asi takhle:

            if (SummonedZombies)
           {
               pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0);
               if (pTarget)
                   SummonedZombies->AI()->AttackStart(pTarget);
           }

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano , spawnou se všichni zombie podle souřadnic které jsou definovány nahoře ,ale když nad tím tak přemýšlím tak jsem si všiml , že se 1 zombie spawnuje taky přímo pod bossem a to bude nejspíš to co si napsal ty.

Nejsem si jistý jestli to úplně pomůže , ale napadlo mě udělat na každý summon odlišnou proměnnou nebo je to blbost ?

 

Vyzkouším ten způsob AttackStart co si napsal , zatím dík.

Edited by Srslypwnd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš volat AttackStart po každém předeklarování proměnné. A pTarget měnit asi taky, aby neběželi všichni zombíci na jednoho, to tak asi být taky nemá.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jelikož mi funkce AttackStart vyhazovala chybu kvůli neexistujicim členu ve třídě unit.h tak jsem to vyměnil za "Attack".

 

Takže jsem to lajcky vyřešil takto :

Unit* SummonedZombies1 = NULL;
  Unit* SummonedZombies2 = NULL;
  Unit* SummonedZombies3 = NULL;
  Unit* SummonedZombies4 = NULL;
  Unit* SummonedZombies5 = NULL;
  Unit* SummonedZombies6 = NULL;
  Unit* SummonedZombies7 = NULL;
  Unit* SummonedZombies8 = NULL;
  Unit* SummonedZombies9 = NULL;
		SummonedZombies1 = me->SummonCreature(16360,ADD_1X,ADD_1Y,ADD_1Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies1)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies1->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies2 = me->SummonCreature(16360,ADD_2X,ADD_2Y,ADD_2Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies2)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies2->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies3 = me->SummonCreature(16360,ADD_3X,ADD_3Y,ADD_3Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies3)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies3->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies4 = me->SummonCreature(16360,ADD_4X,ADD_4Y,ADD_4Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies4)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies4->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies5 = me->SummonCreature(16360,ADD_5X,ADD_5Y,ADD_5Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies5)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies5->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies6 = me->SummonCreature(16360,ADD_6X,ADD_6Y,ADD_6Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies6)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies6->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies7 = me->SummonCreature(16360,ADD_7X,ADD_7Y,ADD_7Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies7)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies7->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies8 = me->SummonCreature(16360,ADD_8X,ADD_8Y,ADD_8Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies8)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies8->Attack(pTarget, false);
  }
		SummonedZombies9 = me->SummonCreature(16360,ADD_9X,ADD_9Y,ADD_9Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
  if (SummonedZombies9)
  {
pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);
if (pTarget)
 SummonedZombies9->Attack(pTarget, false);
  }

 

Děkuji za pomoc.

Edited by Srslypwnd

Share this post


Link to post
Share on other sites

float ADDS_COORDS[9][3] =
{
	{3269.590f, -3161.287f, 297.423f},
	{3277.797f, -3170.352f, 297.423f},
	{3267.049f, -3172.820f, 297.423f},
	{3252.157f, -3132.135f, 297.423f},
	{3259.990f, -3126.590f, 297.423f},
	{3259.815f, -3137.576f, 297.423f},
	{3308.030f, -3132.135f, 297.423f},
	{3303.046f, -3180.682f, 297.423f},
	{3313.283f, -3180.766f, 297.423f}
};

......
......
......

Unit* SummonedZombies[9];

for(int i = 0; i < 9; i++)
{
 SummonedZombies[i] = me->SummonCreature(16360,ADDS_COORDS[i][0],ADDS_COORDS[i][1],ADDS_COORDS[i][2],0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000);
 if(SummonedZombie[i])
 {
	   pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0);
	   if (pTarget)
	   SummonedZombie[i]->AddThreat(pTarget,1.0f);
 }
}

 

Psal jsem to na rychlo, nevím jestli tam mam nějakou chybu, kdyžtak si to uprav :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×