Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
kupkoid

Lethon, Taerar a další

Recommended Posts

Bossové
original script: NTSC
changes: kupkoid & waritko


Lethon
- http://rapidshare.com/files/19559263/sc_lethon.cpp.html

Taerar
- http://rapidshare.com/files/19571660/sc_taerar.cpp.html

Emeriss
- http://rapidshare.com/files/19571740/sc_emeriss.cpp.html

Ysondre
- http://rapidshare.com/files/19588356/sc_ysondre.cpp.html

Majordomo Exekutus
- http://rapidshare.com/files/19594511/sc_bo...ecutus.cpp.html

Changelog:
3: opravena nesmrtelnost Majordoma (potřebuje otestovat)
2: opraven script u Ysondre
1: napsány scripty pro portálové draky (Lethon, Taerar, Emeriss, Ysondre), nejsou kompletní - MaNGOS neumožňuje funkčnost některých spellů



Potřeboval bych od vás nějaký feedback (hlavně kompilaci pod win).

Edited by kupkoid

Share this post


Link to post
Share on other sites
vubec nevim co stim. to sou AI scripty? do DB? nebo ty do slozky Mangos?

Do scriptdevu 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele asi sem fakt lama, ale jak to přesně funguje .. nahraju ty soubory do složky ScriptDev2 a co dál ?? .. co se děje pak nebo ještě musim někde něco poupravit ?? ... aby to chodilo ?? .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muzes pls reupload nekam jinam nez na rapid? a jeste jedno prani :) muzes udelat patch, idealne jako jeden diff. thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim, kdyz to chcu inclludnout do SD2 tak nevim kam. Majordoma Exekutusa sem dal do scripts/zone/molten core. TO jediny sem nasel. Ale kam s ostatnima ?? kdyz je dam do scripts/boss tak se vubec nehlasi v kompilaci ze tam sou. Potrebuju jeste nak upravit nakej config nebo tak neco ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno to sem zkousel taky

Majordoma Exekutusa sem dal do scripts/zone/molten core.

 

ale v zone nejsou vsichni bosove (napriklad taerar neni v /zone/duskwood) Takze kdyz Taerara dam do /zone/duskwood tak to v kompilaci neni stejne

Edited by charlie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Part 1) Identifikace skriptu

1) Otevri skript a nekde na konci nejspis bude definice "void AddSC_....() {"

void AddSC_boss_lethon()
{
    Script *newscript;
    newscript = new Script;
    newscript->Name="boss_lethon";
    newscript->GetAI = GetAI_boss_lethon;
    m_scripts[nrscripts++] = newscript;
}

2) Z tohoto potrebujes dve veci !

3) Nazev skriptu pro kompilator to je to za slovickem void v tomto pripade AddSC_boss_lethon()

4) Nazev skriptu pro prideleni k NPC do databaze (to co das ke ScriptName uvnitr creature_template) je na radku newscript->Name= tedy boss_lethon

 

Part 2) Fyzicky soubor

1) Tam kde mas ScriptDev2 tak v nem je slozka scripts, do nektere z podslozek umisti ten soubor (tato podslozka bude pozdeji uvedena jakozto "kategorie"

 

Part 3) Zdrojak

1) Spust si VC++ (nebo jine vyvojove prostredi) a otevri ScriptDev2 projekt

2) Klikni pravym na kategorii (v tom level sloupci, pokud ho tam nemas tak v menu - View - Solution explorer) a vyber - Add - Existing Item - a vyber z disku z te kategorie ten novy skript

3) Otevri si z leveho sloupce soubor ScriptMgr.cpp

4) Pod radkem "// -- Scripts to be added --", najdi svoji kategorii a umisti tam radek: (pokud ji nenajdes jednoduse to tam nekam soupni)

extern void AddSC_boss_lethon();

5) Pod radkem "void ScriptsInit()" by mel byt zase radek "// -- Scripts to be added --" najdi svoji kategorii pod nej umisti radek: (pokud nenajdes kategorii soupni ho mezi ostatni)

AddSC_boss_lethon();

6) Zkompiluj

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites
predelano snad pro uplne blbce..

ok ok ale ja tam mam pouze soubory LUA a ne cpp

BTW:zas taky hlupak nejsem vim co je to soloution explorer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro mangoscript je to velmi obdobne akorat to musis nacpat do slozky, kde je scripdev cast (tedy ta cpp)

tedka ho tu nemam takze ti to z hlavy nereknu jak se to jmenuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pro mangoscript je to velmi obdobne akorat to musis nacpat do slozky, kde je scripdev cast (tedy ta cpp)

tedka ho tu nemam takze ti to z hlavy nereknu jak se to jmenuje.

uz jsem to jakstaks udelal ale diky mockrat ;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compiling...
sc_lethon.cpp
..\scripts\boss\sc_lethon.cpp(67) : error C2039: 'IsWithinDist' : is not a member of 'Creature'
        c:\documents and settings\owner\plocha\mangos\src\game\Creature.h(232) : see declaration of 'Creature'
..\scripts\boss\sc_lethon.cpp(134) : error C2039: 'IsWithinDist' : is not a member of 'Creature'
        c:\documents and settings\owner\plocha\mangos\src\game\Creature.h(232) : see declaration of 'Creature'

 

 

co s tim ? je to chyba nekompatibility nebo me ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sami u emerisse

 

sc_emeriss.cpp
..\scripts\boss\sc_emeriss.cpp(67) : error C2039: 'IsWithinDist' : is not a member of 'Creature'
        c:\documents and settings\owner\plocha\mangos\src\game\Creature.h(232) : see declaration of 'Creature'
..\scripts\boss\sc_emeriss.cpp(134) : error C2039: 'IsWithinDist' : is not a member of 'Creature'
        c:\documents and settings\owner\plocha\mangos\src\game\Creature.h(232) : see declaration of 'Creature'

Share this post


Link to post
Share on other sites
to sami u emerisse

 

sc_emeriss.cpp
..\scripts\boss\sc_emeriss.cpp(67) : error C2039: 'IsWithinDist' : is not a member of 'Creature'
        c:\documents and settings\owner\plocha\mangos\src\game\Creature.h(232) : see declaration of 'Creature'
..\scripts\boss\sc_emeriss.cpp(134) : error C2039: 'IsWithinDist' : is not a member of 'Creature'
        c:\documents and settings\owner\plocha\mangos\src\game\Creature.h(232) : see declaration of 'Creature'

 

 

Drobna zmena jmena funkce... pust na ty scripty neco takovyho

 

find . -type f -exec perl -pi -w -e 's/IsWithinDist/IsWithinDistInMap/g;' '{}' \;

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosim pomoc

kompiluju pod linuxem, pridal jsem do ScriptMgr.cpp radky s novym scriptem napr:

 

extern void AddSC_boss_lethon();

AddSC_boss_lethon();

kompilace probehne bez chyby, ale kdyz pak startuje mangos, tak pri zpracovani libmangosscript ten muj pridanej script vypise a prida, ze ma nejaky undefined symbol

 

ale ja jsem na linuxu, takze jsem preskocil tohle:

1) Spust si VC++ (nebo jine vyvojove prostredi) a otevri ScriptDev2 projekt

2) Klikni pravym na kategorii (v tom level sloupci, pokud ho tam nemas tak v menu - View - Solution explorer) a vyber - Add - Existing Item - a vyber z disku z te kategorie ten novy skript

jak to pls vyresim, kdyz veskery muj software je terminal??

 

diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://scriptdev2.com/showthread.php?t=4

nájdeš tam kompletný návod na skompilovanie ScriptDev2

Aby si tie Scripty mohol použiť, musíš si skompilovať mangos, návod je tuná

http://wiki.wowresource.eu/index.php/Kompi...indows_(MaNGOS)

dole má š navyše aj textík, ako pridať do kompilácie ScriptDev2 Scripty

Ešte dačo do ScriptDev2

http://wiki.wowresource.eu/index.php/Scripting_(ScriptDev2)

inak stačí použiť funkciu fóra - vpravo hore je taká tlačica - Hľadať

 

//edit - pravopis

Edited by Nexus1903

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prohlédni si datum postu - už aspoň rok outdated ;) Nevím, proč bys měl kompilovat do SD2 tyhle nedokonalé scripty, když ED draci fungují velice dobře. Nejdřív to chce trošku zapřemýšlet, pak se až ptát ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×