Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
charlie

[nápad] Sloučení dvou databází

Recommended Posts

Tak mě tak napadlo, že by teoreticky šlo, sloučit dvě character DB.. prakticky by se využíval php script. Ktery by se pripojil telenetem na obě konzole MaNGOSu. Musela by to byt stejna revize a stejna DB.. no pak by se jeste script pripojil do obou DB, nejakym zpusobem by sloučil ucty.. s tim by nemel byt problem.. a pote pomoci mangos CLI prikazu wirepdump a loadpdump dumpoval hrace a loadoval v druhe konzoli.. bohuzel nemam zadne zkusenosti s php a telenetem a tak bych se chtel zeptat nekoho kdo ma zkusenosti.. jestli by to takhle slo...

 

Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusenosti co se tyce programovani co myslis nemam ale slo. Stejnou vec jsem delal pouze pomoci SQL coz s emi ve finale moc nezdarilo kvuli item_template kde je v kolonce data podle me zbytecne mockrat ID ownera.

 

S accounty problem urcite neni, tam staci pouze v SQL pricist posledni hodnotu accountu z prvni DB a pricist ji ke vsem accountum v druhe DB s cimz pak musis pocitat pri writepdump. Bylo by to hodne hrani z cisly mysleno GUID a DI ale myslim si ze by to problem byt nemel. kdyz to delas rucne tak to jde bez problemu takze automatizace uz je jen takova nadstavba :) Jen sehnat nekoho kdo to udela :)

 

Jediny zadrhel by byl mozna ten telnet, musel by si to podle meho poustet na stejne plose jak bezi mangos protoze pri tom dumpu te to uklada ty zalohy mam takovy pocit primo do slozky s mangosem

 

Edited by Benny

Share this post


Link to post
Share on other sites

pouze kód

 

<?
set_time_limit(0);

$config = array (
"manga" => array("127.0.0.1", "3443", "administrator", "administrator"),
"mysqla" => array("127.0.0.1", "root", "rot", "realmd"),
"mangb" => array("127.0.0.1", "3444", "administrator", "administrator"),
"mysqlb" => array("127.0.0.1", "root", "rot", "realmd"),
"filedump" => "c:\\dump.dmp"
);

list($linkA, $mangA) = initConnections("manga", "mysqla");
list($linkB, $mangB) = initConnections("mangb", "mysqlb");

echo "Connecting OK! \n";

echo "uptime A: ".sendCommandWait($mangA, "uptime")."\n";
echo "uptime B: ".sendCommandWait($mangB, "uptime")."\n";

// TODO: nacti seznam hracskych postav
// while ($row = mysql_fetch_row($characters))
// SELECT name,account FROM `character` // mangb

// SELECT * FROM account // mangb
// porovnat jestli existuje account v manga
// kdyz ne vytvorit

// zavolat na mangb WritePlayerDump
// cekat na odpoved
// zavolat na manga LoadPlayerDump
// cekat na odpoved

// } end while

function initConnections($mangos, $mysql)
{
 global $config;

 // init db
 $link = mysql_connect($config[$mysql][0], $config[$mysql][1], $config[$mysql][2]);
 mysql_select_db($config[$mysql][3], $link);

 // init ra console
 $linkm = fsockopen($config[$mangos][0], $config[$mangos][1]);
 if (!$linkm)
   die("Oppps! $mangos, $mysql");

 socket_set_blocking($linkm, true); // nastaveni blokovaciho rezimu (vynuceni cekani na data)
 fwrite($linkm, "USER ".$config[$mangos][2]."\n");
 usleep(50); // pouze pro zpomaleni a ujisteni se ze to nebude hrrrc. melo by fungovat i bez tohoto
 fwrite($linkm, "PASS ".$config[$mangos][3]."\n");
 usleep(300);

 echo "$mangos pripojuju k RA: ".fgets($linkm);
 if (substr(trim(fgets($linkm)),0,1) != "+")
   die("Nelze se prihlasit k mangosu! $mangos, $mysql");

 return array($link, $linkm);
}

function sendCommandWait($handle, $command)
{
 fwrite($handle, $command."\n");
 usleep(200);
 fgets($handle,8); // skip: mangos>
 return trim(fgets($handle));
}
?>

Edited by bLuma
opraveno pripojeni k RA, priklad poslani prikazu

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud potrebujes spojeni databazi characters (jakekoliv mnozstvi) napojene do jedne realmd databaze, tak mi napis, poslu ti ho ... pro nase ucely jsme si udelali vlastni programek v delphi pro spojeni nasich tri serveru v jeden. takze pokud bys mel zajem to i dale rozsirovat tak ti ho poslu.

 

program nam zachovava veskere postavy, banky, aukce, inventare a vsechny itemy spojene s postavou. neprevadeli jsme guildy, pety, social, a podobne...

 

osetrena je i duplicita jmen atd. kdy si program pamatuje jmena a v pripade ze nejde duplikat priradi ke jmenu podtrzitko.

 

Vyzkouseno a provedeno.. v revizi 4840 (nebo tak nejak) ale na nove by to melo chodit taky...

 

vstupni data jsou 3 sql soubory characters

vystupni data jsou SQL soubory samostatne pro kazdou tabulku v db characters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×