Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Zachy

[PATCH] Realm viditelý jen pro GM

Recommended Posts

Bata v1.0

[ToDo]

Auto lock the realm when GMServer = "1". so players can login to it by altering there client settings

Make it so players that have gm rights for a specific server can see that realm

 

[info]

This patch allows you to set a realm so only GMs can see it in the realm list. It will Automatically add [GM] to the front of the realm name telling you this server can only be viewed by GM+

 

[NOTE:This patch also includes two of my patches that are needed to run this patch properly. i will remove the other patches from this one as there added to the svn]

 

[When compiled, Replace all of your EXE Files or you will get errors.

You will also need to copy the ascent-realms.conf from your src folder]

 

Index: ascent-logonserver/AccountCache.cpp
===================================================================
--- ascent-logonserver/AccountCache.cpp	(revision 4106)
+++ ascent-logonserver/AccountCache.cpp	(working copy)
@@ -340,6 +340,17 @@
	return ret;
}

+int32 InformationCore::GetRealmIdByName(string Name)
+{
+	map<uint32, Realm*>::iterator itr = m_realms.begin();
+	HM_NAMESPACE::hash_map<uint32, uint8>::iterator it;
+	for(; itr != m_realms.end(); ++itr)
+		if (itr->second->Name == Name)
+		{
+			return itr->first;
+		}
+	return -1;
+}
void InformationCore::RemoveRealm(uint32 realm_id)
{
	realmLock.Acquire();
@@ -353,12 +364,26 @@
	realmLock.Release();
}

+void InformationCore::UpdateRealmStatus(uint32 realm_id, uint8 Color)
+{
+	    realmLock.Acquire();
+		map<uint32, Realm*>::iterator itr = m_realms.find(realm_id);
+		if(itr != m_realms.end())
+		{
+			itr->second->Colour = Color;
+		}
+		realmLock.Release();
+}
void InformationCore::SendRealms(AuthSocket * Socket)
{
	realmLock.Acquire();
+	uint32 RealmListSize = m_realms.size();

+	if(Socket->hasgmrights == false)
+		RealmListSize -= GetGMRealmCount();
+
	// packet header
-	ByteBuffer data(m_realms.size() * 150 + 20);
+	ByteBuffer data(RealmListSize * 150 + 20);
	data << uint8(0x10);
	data << uint16(0);	  // Size Placeholder

@@ -366,28 +391,38 @@
	data << uint32(0);

	//sAuthLogonChallenge_C * client = Socket->GetChallenge();
-	data << uint16(m_realms.size());
+	data << uint16(RealmListSize);

	// loop realms :/
	map<uint32, Realm*>::iterator itr = m_realms.begin();
	HM_NAMESPACE::hash_map<uint32, uint8>::iterator it;
	for(; itr != m_realms.end(); ++itr)
	{
-		data << uint8(itr->second->Icon);
-		data << uint8(0);				   // Locked Flag
-		data << uint8(itr->second->Colour);		
+		if(itr->second->GMServer != 1 || Socket->hasgmrights == true)
+		{
+		string Name;

+		data << itr->second->Icon;
+		//data << itr->second->Lock;  for use in later patch
+		data << uint8(0);		// delete when using data << itr->second->Lock;
+		data << itr->second->Colour;		
+
		// This part is the same for all.
-		data << itr->second->Name;
+		if ( itr->second->GMServer == 1 )	
+			Name = "[GM] " + itr->second->Name;	
+		else
+			Name = itr->second->Name;
+
+		data << Name;
		data << itr->second->Address;
-		//data << itr->second->Population;
-		data << uint32(0x3fa1cac1);
+		data << itr->second->Population;

		/* Get our character count */
		it = itr->second->CharacterMap.find(Socket->GetAccountID());
		data << uint8( (it == itr->second->CharacterMap.end()) ? 0 : it->second );
-		data << uint8(1);   // time zone
-		data << uint8(6);
+		data << itr->second->TimeZone;
+		data << uint8(6);    //Realm ID
+		}
	}
	realmLock.Release();

@@ -430,7 +465,7 @@
			s->removed = true;
			set<uint32>::iterator itr = s->server_ids.begin();
			for(; itr != s->server_ids.end(); ++itr)
-				RemoveRealm(*itr);
+				UpdateRealmStatus((*itr), 2);
			m_serverSockets.erase(it2);

			s->Disconnect();
@@ -439,3 +474,16 @@

	serverSocketLock.Release();
}
+
+uint32 InformationCore::GetGMRealmCount()
+{	   
+	uint32 Count = 0;
+	map<uint32, Realm*>::iterator itr = m_realms.begin();
+	HM_NAMESPACE::hash_map<uint32, uint8>::iterator it;
+	for(; itr != m_realms.end(); ++itr)
+		if (itr->second->GMServer == 1)
+		{
+			++Count;
+		}
+	return Count;
+}
\ No newline at end of file
Index: ascent-logonserver/AccountCache.h
===================================================================
--- ascent-logonserver/AccountCache.h	(revision 4106)
+++ ascent-logonserver/AccountCache.h	(working copy)
@@ -76,6 +76,13 @@
	char Locale[4];
	bool forcedLocale;

+	bool HasGMPermissions()
+	{
+		if(!GMFlags)
+			return false;
+
+		return (strchr(GMFlags,'a')!=NULL) ? true : false;
+	}
};

typedef struct 
@@ -179,10 +186,12 @@
{
	string Name;
	string Address;
-	uint32 Colour;
-	uint32 Icon;
-	uint32 TimeZone;
+	uint8 Colour;
+	uint8 Icon;
+	uint8 TimeZone;
	float Population;
+	uint8 Lock;
+	uint8 GMServer;
	HM_NAMESPACE::hash_map<uint32, uint8> CharacterMap;
}Realm;

@@ -213,14 +222,14 @@
	void		  SendRealms(AuthSocket * Socket);

	// Realm management
-	uint32 GenerateRealmID()
-	{
-		return ++realmhigh;
-	}
+	uint32 GenerateRealmID() { return ++realmhigh; }

	Realm*		  AddRealm(uint32 realm_id, Realm * rlm);
	Realm*        GetRealm(uint32 realm_id);
+	int32		  GetRealmIdByName(string Name);
	void		  RemoveRealm(uint32 realm_id);
+	void		  UpdateRealmStatus(uint32 realm_id, uint8 Color);
+	uint32		  GetGMRealmCount();

	ASCENT_INLINE void   AddServerSocket(LogonCommServerSocket * sock) { serverSocketLock.Acquire(); m_serverSockets.insert( sock ); serverSocketLock.Release(); }
	ASCENT_INLINE void   RemoveServerSocket(LogonCommServerSocket * sock) { serverSocketLock.Acquire(); m_serverSockets.erase( sock ); serverSocketLock.Release(); }
Index: ascent-logonserver/AuthSocket.cpp
===================================================================
--- ascent-logonserver/AuthSocket.cpp	(revision 4106)
+++ ascent-logonserver/AuthSocket.cpp	(working copy)
@@ -182,6 +182,7 @@
	sLog.outDebug("[AuthChallenge] Account Name: \"%s\"", AccountName.c_str());

	m_account = AccountMgr::getSingleton().GetAccount(AccountName);
+	hasgmrights = m_account->HasGMPermissions();
	if(m_account == 0)
	{
		sLog.outDebug("[AuthChallenge] Invalid account.");
Index: ascent-logonserver/AuthSocket.h
===================================================================
--- ascent-logonserver/AuthSocket.h	(revision 4106)
+++ ascent-logonserver/AuthSocket.h	(working copy)
@@ -65,6 +65,7 @@
	ASCENT_INLINE time_t GetLastRecv() { return last_recv; }
	bool removedFromSet;
	ASCENT_INLINE uint32 GetAccountID() { return m_account ? m_account->AccountId : 0; }
+	bool hasgmrights;

protected:

Index: ascent-logonserver/LogonCommServer.cpp
===================================================================
--- ascent-logonserver/LogonCommServer.cpp	(revision 4106)
+++ ascent-logonserver/LogonCommServer.cpp	(working copy)
@@ -47,12 +47,12 @@

void LogonCommServerSocket::OnDisconnect()
{
-	// if we're registered -> de-register
+	// if we're registered -> Set offline
	if(!removed)
	{
		set<uint32>::iterator itr = server_ids.begin();
		for(; itr != server_ids.end(); ++itr)
-			sInfoCore.RemoveRealm((*itr));
+			sInfoCore.UpdateRealmStatus((*itr), 2);

		sInfoCore.RemoveServerSocket(this);
	}
@@ -149,14 +149,29 @@

void LogonCommServerSocket::HandleRegister(WorldPacket & recvData)
{
+	string Name;
+	int32 my_id;
+
+	recvData >> Name;
+	my_id = sInfoCore.GetRealmIdByName(Name);
+	
+	if (my_id == -1)
+	{
+		my_id = sInfoCore.GenerateRealmID();
+		sLog.outString("Registering realm `%s` under ID %u.", Name.c_str(), my_id);
+	}
+	else 
+	{
+		sInfoCore.RemoveRealm(my_id);
+		sLog.outString("Updating realm `%s` under ID %u.", Name.c_str(), my_id);
+	}
+
	Realm * realm = new Realm;

-	recvData >> realm->Name >> realm->Address;
-	recvData >> realm->Colour >> realm->Icon >> realm->TimeZone >> realm->Population;
+	realm->Name = Name;
+	realm->Colour = 0;
+	recvData >> realm->Address >> realm->Icon >> realm->TimeZone >> realm->Population >> realm->Lock >> realm->GMServer;

-	uint32 my_id = sInfoCore.GenerateRealmID();
-	sLog.outString("Registering realm `%s` under ID %u.", realm->Name.c_str(), my_id);
-
	// Add to the main realm list
	sInfoCore.AddRealm(my_id, realm);

Index: ascent-realms.conf
===================================================================
--- ascent-realms.conf	(revision 4106)
+++ ascent-realms.conf	(working copy)
@@ -50,22 +50,23 @@
#    Icon:
#        The type of realm (PVP, Normal, RPPVP, RP)
#
-#    Colour:
-#        Realm colour in realm list display.
-#
#    TimeZone:
#        Time zone the realm is in.
#
#    Population:
#        (0 = low, 1 = medium, 2 = high)
+#	
+#    GMServer:
+#	 (0 = Allows all users to view this realm, 1 = only lets GM/Admin View the realm)
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Realm1 Name = "Test Realm"
        Address = "127.0.0.1:8129"
        Icon = "PVP"
-        Colour = "1"
        Population = "1.0"
-        TimeZone = "1">
+        TimeZone = "1"
+	GMServer = "0">


+
Index: ascent-realmserver/LogonCommHandler.cpp
===================================================================
--- ascent-realmserver/LogonCommHandler.cpp	(revision 4106)
+++ ascent-realmserver/LogonCommHandler.cpp	(working copy)
@@ -61,10 +61,11 @@
		Realm * realm = *itr;
		data << realm->Name;
		data << realm->Address;
-		data << realm->Colour;
		data << realm->Icon;
		data << realm->TimeZone;
		data << realm->Population;
+		data << realm->Lock;
+		data << realm->GMServer;
		Socket->SendPacket(&data);
	}
}
@@ -324,10 +325,10 @@
			Realm * realm = new Realm;
			realm->Name = Config.RealmConfig.GetStringVA("Name", "SomeRealm", "Realm%u", i);
			realm->Address = Config.RealmConfig.GetStringVA("Address", "127.0.0.1:8129", "Realm%u", i);
-			realm->Colour = Config.RealmConfig.GetIntVA("Colour", 1, "Realm%u", i);
			realm->TimeZone = Config.RealmConfig.GetIntVA("TimeZone", 1, "Realm%u", i);
			realm->Population = Config.RealmConfig.GetFloatVA("Population", 0, "Realm%u", i);
			string rt = Config.RealmConfig.GetStringVA("Icon", "Normal", "Realm%u", i);
+			realm->GMServer = Config.RealmConfig.GetIntVA("GMServer", 0, "Realm%u", i);
			uint32 type;

			// process realm type
Index: ascent-realmserver/LogonCommHandler.h
===================================================================
--- ascent-realmserver/LogonCommHandler.h	(revision 4106)
+++ ascent-realmserver/LogonCommHandler.h	(working copy)
@@ -35,10 +35,11 @@
{
	string Name;
	string Address;
-	uint32 Colour;
-	uint32 Icon;
-	uint32 TimeZone;
+	uint8 Icon;
+	uint8 TimeZone;
	float Population;
+	uint8 Lock;
+	uint8 GMServer;
}Realm;

enum RealmType
@@ -113,3 +114,6 @@

#endif

+
+
+
Index: ascent-world/LogonCommHandler.cpp
===================================================================
--- ascent-world/LogonCommHandler.cpp	(revision 4106)
+++ ascent-world/LogonCommHandler.cpp	(working copy)
@@ -61,10 +61,11 @@
		Realm * realm = *itr;
		data << realm->Name;
		data << realm->Address;
-		data << realm->Colour;
		data << realm->Icon;
		data << realm->TimeZone;
		data << realm->Population;
+		data << realm->Lock;
+		data << realm->GMServer;
		Socket->SendPacket(&data,false);
	}
}
@@ -399,10 +400,10 @@
			Realm * realm = new Realm;
			realm->Name = Config.RealmConfig.GetStringVA("Name", "SomeRealm", "Realm%u", i);
			realm->Address = Config.RealmConfig.GetStringVA("Address", "127.0.0.1:8129", "Realm%u", i);
-			realm->Colour = Config.RealmConfig.GetIntVA("Colour", 1, "Realm%u", i);
			realm->TimeZone = Config.RealmConfig.GetIntVA("TimeZone", 1, "Realm%u", i);
			realm->Population = Config.RealmConfig.GetFloatVA("Population", 0, "Realm%u", i);
			string rt = Config.RealmConfig.GetStringVA("Icon", "Normal", "Realm%u", i);
+			realm->GMServer = Config.RealmConfig.GetIntVA("GMServer", 0, "Realm%u", i);
			uint32 type;

			// process realm type
Index: ascent-world/LogonCommHandler.h
===================================================================
--- ascent-world/LogonCommHandler.h	(revision 4106)
+++ ascent-world/LogonCommHandler.h	(working copy)
@@ -35,10 +35,11 @@
{
	string Name;
	string Address;
-	uint32 Colour;
-	uint32 Icon;
-	uint32 TimeZone;
+	uint8 Icon;
+	uint8 TimeZone;
	float Population;
+	uint8 Lock;
+	uint8 GMServer;
}Realm;

enum RealmType
@@ -124,3 +125,6 @@

#endif

+
+
+

 

DOWNLOAD - http://filebeam.com/973c6401978ce67ead57f8b1f812952a

 

By AscentEMU

Edited by Zachy
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×