Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Palmik

[DEV] Restricted Spells

Recommended Posts

*|||||||||||||||||||||||||
*||                     ||
*||  UNDER DEVELOPMENT  ||
*||                     ||
*|||||||||||||||||||||||||
*/

Index: src/game/ObjectMgr.cpp
===================================================================
--- src/game/ObjectMgr.cpp      (revision 4353)
+++ src/game/ObjectMgr.cpp      (working copy)
@@ -4051,3 +4051,43 @@
     fclose(fin);
     return true;
}

    //preloading restricted_spells

void ObjectMgr::LoadRestrictedSpells()
{
    uint32 count = 0;

    QueryResult *spellids = sDatabase.Query("SELECT `spellid`,`id` FROM `restricted_spells`");

    if(!spellids )
    {
        barGoLink bar(1);

        bar.step();

        sLog.outString( "" );
        sLog.outString( ">> Loaded %u restricted spells", count );
        return;
    }

    barGoLink bar(spellids->GetRowCount());

    do
    {
        Field *spellids = spellids->Fetch();
        bar.step();

        spellid             = fields[0].GetUInt32();
        onlypvp             = fields[1].GetInt16();
        count++;
    }

    delete spellids;

       sLog.outString( "" );
       sLog.outString( ">> Loaded %u restricted spells", count );
}

===================================================================
void CastSpell(Unit* Victim, uint32 spellId *spellId);
while (player->CastSpell(player, fields[0].GetUInt32(),true));
    {
    if(player->GetTarget->Target->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && fields[1].GetInt16()==(int32)1)
        {
            //Broadcasting player name, name of forbidden spell and punishment
        stringstream text;
        char announce[256];
        QueryResult *spellname = loginDatabase.PQuery( "SELECT `spellname` FROM `restricted_spells` WHERE `spellid` = %u",spellId);
        text << "Player " << player->GetName() << " cast" << spellname << "in pvp which is in pvp forbidden spell.";
        sprintf((char*)announce, LANG_BROADCAST, text.str().c_str());
        sWorld.SendWorldText(announce);

            //Kicking player
        player->GetSession()->KickPlayer();
        return true;

            //Setting player's new level
        int lvl1 = player->getLevel();
        QueryResult *lvl2 = loginDatabase.PQuery( "SELECT `punishment` FROM `restricted_spells` WHERE `id` = '%u' AND `onlypvp` = 1",spellId);
        player->SetLevel(lvl1 - lvl2);

            //Saving receord into the "penalties"
        char charname[15] = player->GetName()
        loginDatabase.PExecute("INSERT INTO `penalties` (`date`, `charname`, `spellid`, `punishment`)  VALUES ('%u','%s','%u','%u')",/*date_function*/,charname,spellId,lvl2);

        }
    else 
        {

            //Broadcasting player name, name of forbidden spell and punishment
        stringstream text;
        char announce[256];
        QueryResult *spellname = loginDatabase.PQuery( "SELECT `spellname` FROM `restricted_spells` WHERE `id` = %u",spellId);
        text << "Player " << player->GetName() << " cast" << spellname << " which is forbidden spell.";
        sprintf((char*)announce, LANG_BROADCAST, text.str().c_str());
        sWorld.SendWorldText(announce);

            //Kicking player
        player->GetSession()->KickPlayer();
        return true;

            //Setting player's new level
        int lvl1 = player->getLevel();
        QueryResult *lvl2 = loginDatabase.PQuery( "SELECT `punishment` FROM `restricted_spells` WHERE `id` = '%u' AND `onlypvp` = 0",spellId);
        player->SetLevel(lvl1 - lvl2);

            //Saving receord into the "penalties"
        char charname[15] = player->GetName()
        loginDatabase.PExecute("INSERT INTO `penalties` (`date`, `charname`, `spellid`, `punishment`)  VALUES ('%u','%s','%u','%u')",/*date_function*/,charname,spellId,lvl2);
        }

 

zde jsou sql na vytvoření tabulek:

CREATE TABLE `mangosd`.`penalties` (
`date` VARCHAR(10) NOT NULL,
`charname` VARCHAR(15) NOT NULL,
`spellid` INT NOT NULL DEFAULT 0,
`punishment` INT NOT NULL DEFAULT 0,
)

 

CREATE TABLE `mangosd`.`restricted_spells` (
`id` INT NOT NULL,
`spellname` VARCHAR(50) NOT NULL,
`punishment` INT NOT NULL DEFAULT 0,
`onlypvp` INT NOT NULL DEFAULT 0,
)

 

TODO:

Rozlišování v pvp a v pve zakázaných kouzel.

Edited by Palmik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podívej se do src/game/ObjectMgr.cpp tam jsou přednačítány veškeré údaje z db a inspiruj se. Akorát musíš zaměnit cíl kam to půjde (do tvého pole)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, podíval jsem se na to, upravil podle toho svůj kód, ale otázka zní, zda-li korektně. (upravil jsem 1. příspěvek, ať to nezabírá tolik místa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) chybí ti tam cyklus ve kterém projdeš všechny navrácené řádky z sql query

2) GameObjectData& data = mGameObjectDataMap[guid]; - naprosto neužitečné

3) nemáš tam pole do kterého to budeš cpát

Share this post


Link to post
Share on other sites
1) chybí ti tam cyklus ve kterém projdeš všechny navrácené řádky z sql query

2) GameObjectData& data = mGameObjectDataMap[guid]; - naprosto neužitečné

3) nemáš tam pole do kterého to budeš cpát

Ad 1) Ok

Ad 2) Ach ta hlava, zapomněl jsem to smazat :P

Ad 3) Ok

 

Snad to nějak vyřeším, ale přiznám se, že tady tápu :D

Edit: Tak jsem to o5 updatnul (do 1. příspěvku)

Edited by Palmik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepodarim ti celé řešení. Jen takový návrh. Když bys spouštění emulátoru celou tu tabulku nahrál do paměti. Tak nebudeš mít problém s tím, že by se to pořád připojovalo do databáze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne úplně stačí, když ty specifická id-čka při spuštění nahraji do pole jako to mám teď (nevím jestli správně, takže kdyby mi to někdo zkušenější zkouknul byl bych rád :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna z možností jak to implementovat je přímo využít stávajícího systému přednačítaní... Viz: patch na pastebin.ca

Pokud chceš můžet to použít, je to plně funkční a zamezí castnutí kouzla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to o5 upravoval vypada to asi takto:

 

Nacteni kouzel

 

while (zacasteni kouzla s nepovolenym id)

if (je cil hrac a onlypvp = 1)

{

broadcast

kick

zaznamenani

}

 

else

{

broadcast

kick

zaznamenani

}

Edited by Palmik

Share this post


Link to post
Share on other sites

while( player->CastSpell() ) - je absolutní nesmysl. tímto způsobem nelze kontrolovat cástnutí spellu, tímto způsobem lze donekonečna kouzlit spell (což by zřejmě vyhlásilo compile error neboť castspell vrací typ "void")

Kontrola castnutí spellu je nutná někde v Spell.cpp / SpellHandler.cpp (já jsem to pro příklad uváděl v Spell::Prepare(), který se volá pří každém kouzle).

 

Položky navrácené Field>fetch() jsou číslovány od nuly (tj první sloupec má index 0),

uint32 guid = fields[0].GetUInt32(); - je pro mě nepochopitelné neboť v tabulce restricted_spell přece žádny guid není.

Ve tvé upravené verzi ObjectMgr::LoadRestrictedSpells() opět není žádné pole, pouze proměnné do kterých to nahráváš (které nejsou ani deklarované a zmizí jakmile skončí načítání)

 

Pokud to toho seznamu spellu chceš zahrnout spelly typu pvp/pve tak místo mnou použitého std::set, by bylo nutné použít nějaký objekt/strukturu (příkladem můžou být mapy (viz ObjectMgr), které mangos používa)

 

if (je cil hrac a onlypvp = 0) { kick, broadcast } - to odporuje logice ne ? já jsem to chápal tak že pokud je OnlyPvp = 1 tak se trestá v případě, že spell je použit na hráče.

 

Btw nevidím důvod přoč na tvoje projekty dávat copyright ScriptDev teamu

Share this post


Link to post
Share on other sites
if (je cil hrac a onlypvp = 0) { kick, broadcast } - to odporuje logice ne ? já jsem to chápal tak že pokud je OnlyPvp = 1 tak se trestá v případě, že spell je použit na hráče.

Když se podíváš na celý kód tak uvidíš že je to jen překlep, protože v části kde nastavuji nový level je to správně

 

Btw nevidím důvod přoč na tvoje projekty dávat copyright ScriptDev teamu

Protože když jsem to začal dělat tak jsem si jen otevřel jeden script pro scriptdev a umazal spodek :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×