Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Tomas2D

Members
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-3 Nepřínosný uživatel

About Tomas2D

  • Rank
    Level 3

Contact Methods

  • Skype
    TOmAs2D™

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    Play-Hard.cz
  1. Vmapy - 530.vmtree

    No pravě, mám to jenom patchlý, nemohl by jsi mi je upladnout ?
  2. Vmapy - 530.vmtree

    Ahoj lidi, mám takový problém na server si chci vyextrahovat vmapy, takže vmapy se mi normálně vytvoří, krom jedný vyjímky a to je mapa 530.vmtree Mohli by jste mi sem někdo hodit link na funkční Vmapy ?
  3. Kompilace Oregon Core

    Ahoj, mám takový menší problém přikládám screen EDIT : Vyřešeno, kompiloval jsem src/ a přehlídl jsem podsložku oregoncore
  4. Ahoj, měl bych takový dotaz, nejspíš na něj znám i odpověd Můžu si stáhnout zdrojáky Oregon Core a upravovat je na Windowsu a pak je nahrát na Linuxi ??? To asi ne, co ? ---------------------------------------- Takže jediná cesta je všechno kompilovat pod Linuxama ????
  5. [NPC] Cena,Rating

    Jo, Díky moc jak jsem si googlil a viděl jsem že je DBC Editor tak jsem to editoval, Díky moc +1 Rep
  6. [NPC] Cena,Rating

    Na tohle jsem přišel, do DBC jsem si přidal nový řádek který dostal ID 387, nastavil jsem hodnoty cenu atd... Potom jsem si přesně jak říkáš našel v databázi npc_vendor, a k itemu který prodává jsem přiřadil ID DBC k těm rukavkám, ale u vendora se neukazují a když je přidám tak jsou ZADARMO Nemusim přiřadit i jiný věci ?
  7. DB pro 2.4.3 Instant.

    A abych mohl NPC nahrát zpět tak...? Mám náhrat sql z /update ?
  8. [NPC] Cena,Rating

    Díky, ale kde přesně nastavim v ItemExtendedCost.dbc že např, brutal rukavky který maj ID XXXX budou stát 1200AP, 1800Rating ?
  9. [NPC] Cena,Rating

    Ahoj, potřeboval bych zjisit kde mám v databázi popřípadě in-game, kolik bude stát daná věc. Např S4 chest za 1800AP, a 1600 Rating ?
  10. DB pro 2.4.3 Instant.

    Dobrá práce Akorát nemůžu spawnout žádný NPC, ale to už je asi chyba u mně. +1 Rep
  11. Nejde se pripojit na REALM !

    a jak je k tomu nahraju ? V linuxu ?
  12. Nejde se pripojit na REALM !

    cau mam problem s oregon core oregon-core mi se spusti ale sou tam hlasky : 3 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 1191578 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28912 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 1191578 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 1191578 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28070 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 23784 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 24156 OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 [OSCR: DB table script_waypoint has waypoint for non-existant creature entry 28217 [**************************************************] 100% >> Loaded 1691 Script Waypoint nodes. OSCR: Loading C++ scripts [**************************************************] 100% OregonScript: RegisterSelf, but script named instance_gnomeregan does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_blastmaster_emi_shortfuse does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named boss_grubbis does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named at_twilight_grove does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_tyrion does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_tyrion_spybot does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_lord_gregor_lescovar does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_marzon_silent_blade does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_stormwind_royal_guard does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_anchorite_truuen does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_theramore_guard does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_remulos does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_eranikus does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named go_crystalline_tear does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named mob_qiraj_war_spawn does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_anachronos_quest_trigger does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_anachronos_the_ancient does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_volcano does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_bloodmaul_brutebane does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_ogre_brute does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_maxx_a_million_escort does not have ScriptName assigned in database. OregonScript: RegisterSelf, but script named npc_skyguard_prisoner does not have ScriptName assigned in database. >> Loaded 816 C++ Scripts. >> Load Overriden SQL Data. Starting Map System Starting Game Event system... GameEvent 4 "Darkmoon Faire (Elwynn Forest)" started. GameEvent 16 "Gurubashi Arena Booty Run" started. GameEvent 20 "Call to Arms: Arathi Basin!" started. GameEvent 27 "Nights" started. GameEvent 30 "Edge of Madness, Hazza'rah" started. GameEvent 35 "Shattered Sun Offensive: Phase 1 - Reclaiming the Sanctum" started. Game Event system initialized. Starting BattleGround System [**************************************************] 100% >> Loaded 8 battlegrounds Starting Outdoor PvP System Loading Transports... [**************************************************] 100% >> Loaded 9 transports Loading Transports Events... [**************************************************] 100% >> Transport events table is empty Deleting expired bans... Starting objects Pooling system... Pool handling system initialized, 0 pools spawned. Calculate next daily quest reset time... Initialize AuctionHouseBot... AuctionHouseBot and AuctionHouseBuyer have been loaded. WORLD: World initialized Oregon>Oregon>Max allowed socket connections 1024 KDyz pustim wow ukaze realm ale nepripojim se do nej proc ?
  13. DB pro rev. 10052

    Nemas pls skype ?
  14. DB pro rev. 10052

    Ty tam snad vydis DB pro rev. 10052 ?
  15. DB pro rev. 10052

    Cau mam takový problem potrebuju najit nejakou DB nebo-li jenom world.sql pro Trinity Core rev.10052. Hodite sem link ke stazeni pls nebo máte s ní někdo zkušenosti ?
×