Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Filo

Members
  • Content count

    396
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Průměrný uživatel

About Filo

  • Rank
    Level 6

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.moonshineq.net

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    MoonShineQ
  1. VPS + webhosting

    Dá se říct, že ty % co na tom poběží, mohu uvést na pravou míru, až tam něco poběží, zatím tam neběží nic (jen pár mých webů, který využijí možná tak 5%.). Pokud si někdo vezme cca 7-7.5GB RAM, pak mu garantuji 80% celkového CPU). Jak jsem psal, dá se domluvit na individuálních parametrech, mně tam běží pár nenáročných webů a pokud by výkon zakoupeného VPS nějak omezovaly, samozřejmě to budu nějak řešit, ale opravdu se toho nebojím, za tu dobu, co server provozuji (cca 4 roky), vím, co ty weby sežerou i včetně WoW serveru a několika dalších herních serverů (které už tam samozřejmě nejedou, abych neuvedl někoho v omyl :-)), na serveru již neběží nic kromě několika webů.
  2. VPS + webhosting

    Nabízím pronájem několika VPS z důvodu nevyužití našeho serveru, který dříve obshluhoval herní portál. BALÍČKY VPS -VPS1- CPU: sdílené CPU (2x 3.06GHz dvoujádrový) RAM: 512MB RAM HDD: 20GB OS: Linux (debian) Linka: 10Mbit Cena: 100Kč/měsíc -VPS2- CPU: sdílené CPU (2x 3.06GHz dvoujádrový) RAM: 1GB RAM HDD: 25GB OS: Linux (debian) Linka: 10Mbit Cena: 200Kč/měsíc -VPS3- CPU: sdílené CPU (2x 3.06GHz dvoujádrový) RAM: 2GB RAM HDD: 30GB OS: Linux (debian) Linka: 10Mbit Cena: 300Kč/měsíc -VPS4- CPU: sdílené CPU (2x 3.06GHz dvoujádrový) RAM: 3GB RAM HDD: 35GB OS: Linux (debian) Linka: 10Mbit Cena: 400Kč/měsíc -VPS5- CPU: sdílené CPU (2x 3.06GHz dvoujádrový) RAM: 4GB RAM HDD: 40GB OS: Linux (debian) Linka: 10Mbit Cena: 500Kč/měsíc V případě potřeby je možnost se dohodnout na individuálních parametrech (více ram, více prostoru, jiný OS apod.). Další vlastnosti: - 1 IPv4 adresa - automatizované denní zálohy - technická podpora WEBHOSTING - neomezeně místa - neomezené emailových schránek - podpora (pokud budete mít nějaký problém nebo budete chtít něco přidat / upravit) - registrace do vyhledávačů a katalogů - FTP - PHP - MySQL - zaručení 99.5% dostupnosti stránek - zálohy 1x denně Případní zájemci pište na email: [email protected]
  3. Sanctuary zona s povolenýma duelama

    a co ti to dělá nebo nedělá? kód výše splňuje neutrální zóna s povolenýma duelama.
  4. Sanctuary zona s povolenýma duelama

    Player.cpp řádek if (area && area->IsSanctuary()) // in sanctuary upravíš na: if (area && area->IsSanctuary() || GetAreaId() == XXX) // in sanctuary za XXX doplníš tvoje AreaId
  5. [Staré téma] WSS partnerský program

    Prosím, o udělení hvězdiček u serverů portálů MoonShineQ: Ellesima Instant Rakros Instant Portál běží již od jara 2009, tudíž to není žádný týdenní projekt, ale server s dlouholetou tradicí. S populací to není žádná sláva, ovšem Cataclysm Ellesima Instant byl spuštěn teprve včera a už je na serveru více hráčů, než na WotLK, předpokládám, že do týdne bude číslo o dost vyšší. Dále bych chtěl dodat, že co se týče Cataclysm serverů jsme první online Instant server na CZ/SK scéně na tomto datadisku. Myslím, že všechny podmínky partnerského programu jsou splněny. Děkuji předem za vyřízení.
  6. Nabízím web layout včetně nakódování

    Minimálně tento kód je rychlejší a přehlednější než ten tvůj úryvek. 1.Tisickrát echo? Zbytečnost a blbost. 2.Zbytečné využití {} - používá se pouze při použití více než 1 příkazu 3.O bezpečnosti a funkčnosti (ani v tomhle úryvku jsem k funkčnosti vůbec nepřihlížel, protože bych to takto vůbec neřešil) kódu mluvit nebudu, jelikož mám k dispozici pouze tento úryvek. echo '<a href="?i=register" class="button">Registrace</a><br> <a href="?i=online" class="button">Hráči online</a><br> </div <div id="content"> <div class="text"><br>'; if(isset($_GET['i'])) { if(truefile($_GET['i'])) require_once('./index/'.$_GET['i'].'.php'); else echo 'Stránka nebyla nalezena.<br>'; } else require_once('./index/news.php'); echo '</div> <div id="footer"></div>'; Nejde mi o to tu rozjet nějakou flame-war, omlouvám se, jestli ti tento příspěvek bude vadit, jen bych se přiklonil na stranu odpůrců této šablony a ochrany kupujících (1. důvod uvedli kolegové a 2.důvod je ten, že výsledný kód by měl být pro kupujícího uživatele přehledný a bezpečný a soudě dle uvedeného úryvku o tom silně pochybuji).
  7. Google Plus

    email raději smazán - také bych poprosil o pozvánku :-) děkuji EDIT: Děkuji Wladassovi za zaslání pozvánky :-)
  8. [Help] Automatický Přepočet

    TC má implementovaný tzv. SOAP, tzn. spouštět příkazy externě. Takže není problém pomocí SOAPu spustit příkaz v určitý čas pomocí CRONu. Pokud nevíš jak SOAP funguje nebo jak ho zprovoznit, tak se to určitě dočteš na fórku TC nebo popřípadě MaNGOSu, ten to má stejné, akorát tam přepíšeš jednu hodnotu. Pokud by se ti tohle řešení zdálo moc složité, můžeš si v core upravit čas přepočtu na jaký chceš. Nicméně si myslím, že řešení bez nutnosti zásahu do kódu je efektivnější.
  9. [PHP] Zobrazenie počtu cez image

    tak to slyšíš teď ale jen tak btw, chci, abychom si rozuměli, IF není zakázané používat, ale využití IF v tomto příkladu je naprosto nepřehledné, zbytečné a jak už jsem řekl, pomalejší než switch, klidně si to otestuj, když nevěříš achboDCA, overy: Samozřejmě, nikomu nic nemám za zlé, jen jsem upozorňoval na chyby, začátečník samozřejmě stejně udělá ctrl + c a ctrl + v, ale není dobré tohle šířit, aby to měli ty začátečníci vůbec na očích...a věřte, že když takto sestaví celý web a ten server bude mít určitou návštěvnost, tak že to dřív nebo později pocítí. Ale nehodlám tu rozjíždět nějaké flame-war, jako je tu zvykem, jen jsem po dlouhé době omrkl pár témat a na tohle jsem prostě musel zareagovat a upozornit na to. Oneb1t by ti o optimalizaci mohl vyprávět, sám to tu dřív psal, že lagy ve hře způsoboval špatně napsaný skript na online hráče.
  10. [PHP] Zobrazenie počtu cez image

    Tak toto je snad nejhorší kód, co jsem po dlouhý době viděl, jak můžeš tvrdit, že už nějaký ten pátek v php děláš? jen tak vypíchnu ty největší chyby: - na co asi 10 pomalých IFů, když to můžeš prohnat přes switch? - mysql_result - proč si výsledek nevytáhneš jednou pomocí mysql_fetch_row nebo mysql_fetch_array a taháš ho zbytečně v každé podmínce znovu (zbytečná zátěž na DB) nechtěl bych být tvým klientem, co se týče web tvorby :-), každý někdy začíná, ale alespoň o sobě netvrď, že už v tom děláš určitou dobu, tohle jsou základy, teda alespoň já to považuji za základ a hlavně OPTIMALIZOVAT, OPTIMALIZOVAT A OPTIMALIZOVAT, nikdy nevíš, kdy se ti ušetřené zdroje budou hodit ;-)
  11. [PHP] Zobrazenie počtu cez image

    Pokud bys na tom i tak trval, tak to uděláš třeba tak, že budeš mít 2 divy v sobě, ten 1 bude mít pevnou velikost a třeba šedé pozadí a ten druhý v něm bude mít zelené pozadí a nastavený style="width: '.$health.'%" kde $health = ($actualHP / $maximumHP) * 100; určitě to půjde vyřešit i nějak jinak, tohle máš jen základní možnost a takové navedení správným směrem. Ale každopádně jak psal Wladass, to za lomeno, je tam spíše jako kosmetická úprava, ten bar a hodnoty v něm se podle mně nikdy nemění, nikoho nezajímá, že někdo bude mít v tuhle chvíli 1/2 HP, když si ho může během pár sekund doplnit. To by server nedělal nic jiného, než by stále aktualizoval ty hodnoty :-D
  12. Total Kills | TC2

    http://code.google.com/p/trinitycore/ Zkompilovat si to předpokládám už umíš sám a pokud ne, na internetu máš spousty návodů (konkrétně na http://trinitycore.org/ máš i samoinstalátory/samokompilátory)
  13. Total Kills | TC2

    Na nejnovější revizi TC2 už dávno sloupec data není, stejně jako u MaNGOSe byl zrušen a potřebná data byla zapsána do nových sloupců. Zde máte strukturu tabulky characters asi 5 dní staré revize (myslím, že se ve struktuře nic neměnilo): CREATE TABLE IF NOT EXISTS `characters` ( `guid` int(11) unsigned NOT NULL default '0' COMMENT 'Global Unique Identifier', `account` int(11) unsigned NOT NULL default '0' COMMENT 'Account Identifier', `name` varchar(12) NOT NULL default '', `race` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `class` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `gender` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `level` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `xp` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `money` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `playerBytes` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `playerBytes2` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `playerFlags` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `position_x` float NOT NULL default '0', `position_y` float NOT NULL default '0', `position_z` float NOT NULL default '0', `map` int(11) unsigned NOT NULL default '0' COMMENT 'Map Identifier', `instance_id` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `dungeon_difficulty` tinyint(1) unsigned NOT NULL default '0', `orientation` float NOT NULL default '0', `taximask` longtext, `online` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `cinematic` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `totaltime` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `leveltime` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `logout_time` bigint(20) unsigned NOT NULL default '0', `is_logout_resting` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `rest_bonus` float NOT NULL default '0', `resettalents_cost` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `resettalents_time` bigint(20) unsigned NOT NULL default '0', `trans_x` float NOT NULL default '0', `trans_y` float NOT NULL default '0', `trans_z` float NOT NULL default '0', `trans_o` float NOT NULL default '0', `transguid` bigint(20) unsigned NOT NULL default '0', `extra_flags` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `stable_slots` tinyint(1) unsigned NOT NULL default '0', `at_login` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `zone` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `death_expire_time` bigint(20) unsigned NOT NULL default '0', `taxi_path` text, `arenaPoints` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `totalHonorPoints` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `todayHonorPoints` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `yesterdayHonorPoints` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `totalKills` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `todayKills` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0', `yesterdayKills` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0', `chosenTitle` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `knownCurrencies` bigint(20) unsigned NOT NULL default '0', `watchedFaction` bigint(10) unsigned NOT NULL default '0', `drunk` smallint(5) unsigned NOT NULL default '0', `health` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power1` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power2` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power3` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power4` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power5` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power6` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `power7` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `latency` int(11) unsigned NOT NULL default '0', `speccount` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '1', `activespec` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', `exploredZones` longtext, `equipmentCache` longtext, `ammoId` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `knownTitles` longtext, `actionBars` tinyint(3) unsigned NOT NULL default '0', PRIMARY KEY (`guid`), KEY `idx_account` (`account`), KEY `idx_online` (`online`), KEY `idx_name` (`name`) Jak můžete vidět, sloupec totalKills tam je ;-). Takže rada na závěr? Aplikuj nejnovější updaty, očividně máš dost starou databázi/revizi.
  14. Battle ground Alli+Horda vs alli+horda

    Hádám, že pro BG to bude +- podobné jako pro arény? Jinak omlouvám se ti za offtopic, pouze mně zajímalo, jak migrace ovlivní funkčnost banky. Jdu to zkusit na svém serveru, nějak se mi to nezdá, přesně jak napsal HKarta, váže se to pouze s GUID postavy, nikoliv s frakcí.
  15. Battle ground Alli+Horda vs alli+horda

    Zajímalo by mně, jak se ti tím převodem bugne banka?
×