-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
turbo-snek
-
Content count
108 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Posts posted by turbo-snek
-
-
Zdarvim, chtel bych si poridit novy procesor, tak se chci zeptat, zda-li mi to deska veme.
Moje deska: Asus P5B-VM
Vybrany procesor: CPU Intel Pentium G2030 BOX (3GHz, LGA1155, VGA)
Sice se v tom trochu vyznam, ale radsi si necham poradit od zkusenejsich.
Predem dekuji za odpovedi.
-
Zdrz se prosim double postu a edituj prispevky. Jinak si to dokaze prelozit i zak ctvrte tridy zakladni skoly. "Proste ti nejede DB, kdyz to tam chces nahrat."
-
Tlačítko hledat ti nic neříká?
-
Tak si rardeji precti, kam si mas ukladat custom scripty. Jinak to najdes tam, kam sis prez CMake ulozil slozky jadra, teda pokud si to kompilujes sam
-
aha, tak to diky za radu, aspon vim, cemu se priste vyvarovat
-
Me to ve firefoxu vyoadalo stejne jako v opere, tak nevim, kde je chyba
-
to Jdinaparek: klidne se na kod podivej. Neni zas tak strasny si myslim.
-
to Wardenicek. Diky za normalni kritiku. Aspon jedna normalni odpoved.
to CLou: Zacinam stim, tak nevim, proc bych se z toho mel hnedka pozvracet. A zkodovany to mas tady http://kfc.webz.cz.
-
Zdravim, tak jsem udelal jeden design. Prosim o jakoukoli kritiku, abych vedel, za to muzu pouzit a zacit kodovat nebo ne.
Predem diky za kazdou odpoved
-
jestli si kompilujes sam jadro, tak si otevri soubor DBC structure.h a tam to mas popsany. Pokud nemas jadro, tak ti to sem hodim.
uint32 Id; // 0 uint32 Category; // 1 //uint32 castUI // 2 not used uint32 Dispel; // 3 uint32 Mechanic; // 4 uint32 Attributes; // 5 uint32 AttributesEx; // 6 uint32 AttributesEx2; // 7 uint32 AttributesEx3; // 8 uint32 AttributesEx4; // 9 uint32 AttributesEx5; // 10 //uint32 AttributesEx6; // 11 not used uint32 Stances; // 12 uint32 StancesNot; // 13 uint32 Targets; // 14 uint32 TargetCreatureType; // 15 uint32 RequiresSpellFocus; // 16 uint32 FacingCasterFlags; // 17 uint32 CasterAuraState; // 18 uint32 TargetAuraState; // 19 uint32 CasterAuraStateNot; // 20 uint32 TargetAuraStateNot; // 21 uint32 CastingTimeIndex; // 22 uint32 RecoveryTime; // 23 uint32 CategoryRecoveryTime; // 24 uint32 InterruptFlags; // 25 uint32 AuraInterruptFlags; // 26 uint32 ChannelInterruptFlags; // 27 uint32 procFlags; // 28 uint32 procChance; // 29 uint32 procCharges; // 30 uint32 maxLevel; // 31 uint32 baseLevel; // 32 uint32 spellLevel; // 33 uint32 DurationIndex; // 34 uint32 powerType; // 35 uint32 manaCost; // 36 uint32 manaCostPerlevel; // 37 uint32 manaPerSecond; // 38 uint32 manaPerSecondPerLevel; // 39 uint32 rangeIndex; // 40 float speed; // 41 //uint32 modalNextSpell; // 42 uint32 StackAmount; // 43 uint32 Totem[2]; // 44-45 int32 Reagent[8]; // 46-53 uint32 ReagentCount[8]; // 54-61 int32 EquippedItemClass; // 62 (value) int32 EquippedItemSubClassMask; // 63 (mask) int32 EquippedItemInventoryTypeMask; // 64 (mask) uint32 Effect[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 65-67 int32 EffectDieSides[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 68-70 int32 EffectBaseDice[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 71-73 float EffectDicePerLevel[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 74-76 float EffectRealPointsPerLevel[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 77-79 int32 EffectBasePoints[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 80-82 (don't must be used in spell/auras explicitly, must be used cached Spell::m_currentBasePoints) uint32 EffectMechanic[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 83-85 uint32 EffectImplicitTargetA[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 86-88 uint32 EffectImplicitTargetB[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 89-91 uint32 EffectRadiusIndex[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 92-94 - spellradius.dbc uint32 EffectApplyAuraName[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 95-97 uint32 EffectAmplitude[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 98-100 float EffectMultipleValue[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 101-103 uint32 EffectChainTarget[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 104-106 uint32 EffectItemType[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 107-109 int32 EffectMiscValue[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 110-112 int32 EffectMiscValueB[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 113-115 uint32 EffectTriggerSpell[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 116-118 float EffectPointsPerComboPoint[MAX_SPELL_EFFECTS]; // 119-121 uint32 SpellVisual; // 122 // 123 not used uint32 SpellIconID; // 124 uint32 activeIconID; // 125 //uint32 spellPriority; // 126 char* SpellName[16]; // 127-142 //uint32 SpellNameFlag; // 143 char* Rank[16]; // 144-159 //uint32 RankFlags; // 160 //char* Description[16]; // 161-176 not used //uint32 DescriptionFlags; // 177 not used //char* ToolTip[16]; // 178-193 not used //uint32 ToolTipFlags; // 194 not used uint32 ManaCostPercentage; // 195 uint32 StartRecoveryCategory; // 196 uint32 StartRecoveryTime; // 197 uint32 MaxTargetLevel; // 198 uint32 SpellFamilyName; // 199 uint64 SpellFamilyFlags; // 200+201 uint32 MaxAffectedTargets; // 202 uint32 DmgClass; // 203 defenseType uint32 PreventionType; // 204 //uint32 StanceBarOrder; // 205 not used float DmgMultiplier[3]; // 206-208 //uint32 MinFactionId; // 209 not used, and 0 in 2.4.2 //uint32 MinReputation; // 210 not used, and 0 in 2.4.2 //uint32 RequiredAuraVision; // 211 not used uint32 TotemCategory[2]; // 212-213 uint32 AreaId; // 214 uint32 SchoolMask; // 215 school mask
-
Pro jakej emulator nebo DB? TC,OC,SKYFIRE? Jinak kdyz si tu prolezes forko, tak tu nakyho najdes
-
mas tam dve chby. Jak uz Pick rikal, tak smaz to mob_eventai a pak mas chybu taky v SQL dotazu.
Mas tam napsano "EventAi" pritom to ma byt napsano "EventAI" to "i" musi byt napsano VELKýM pismem
- 1
-
Podle toho screenu to pripojeny je. Jak tam je napsany Added Realm, tak nemas akorad nekde vyplnenej nazev Realmu, coz by nato nemelo mit vliv.
-
to nex: Mam takovy pocit, ze on mysli nejakej addon, co ti automaticky vybere z moba/objectu pouze goldy(stribraky/coopry).
-
tak jsem si to nechal vypsat do debug logu, ale k tomu npc to nic nenapsalo.
Takghle to mam zapsane ve scritu toho NPC
case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1: pPlayer->AddItemSet(209); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
-
jj AddItem mi normalne funguje. A jeste jak zapnu DEBUG mod?. Jeste jsem nato neprisel:D
-
Pardon, omlouvam se.
Jinak Wolfe, zkosel jsem tu metodu AddItemSet. Zkompilovat to slo v pohode, ale ingame to nefunguje a navic mi to bugne celeho vendora, ze mi to pak nepridava ani itemy, co tam mam napsany v metode AddItem. Projel jsem logy, ale nikde nic napsano nebylo. Muze nekdo vyzkouset a potvrdit moji chybu, zda-li to je ume nebo u vsech?
-
Parada wolfe diky moc. Prave jsi mi usetril miniman 4 hodiny praca a script zkratil oi nakou tu stovku radku:D.
-
jj presne o tu metodu mi jde. Mam uz pekne rozdelane Tier vendora, ale porad vypisovat pPlayer->Additem(id, pocet); me vazne nebavi:d. A navic ten script bude kotel dlouhej.
to SNV: To jsem uz zkousel a hazelo to nejake kravoviny. zkusim to nejak vymyslet, pokud se mi to povede. Prece jen nejsem takej profik jak ostatni., Tepve se scriptovanim zacinam.
-
nekolikrat resene tema. Zkus to tu prohledat je tu otom dost temat. Jinak to je ve smes stejna jako na TC. Pokud mas vlastni server, tak se podivej do DB.
- 1
-
Jeste se chci zeptat, zdali by se tato metoda dala upravit na AddItemSEt, abych to scriptu nemusel vypisovat kazdej item zvlast. Jen se ptam, zda-li se mam pokouset o tu upravu nebo ne. Predem diky
-
TJN, ale i prez ten EvenzAI se to da pekne udelat
-
Ne SmartAI, ale EventAI. OC mam pocit, ze nema Smart. Ale nejsem si tak uplne jist. Treba jses informovanejsi
- 1
-
Zdarec. Kouknul jsem nato a prisel jsem nato, ze mas chybu v SQL dotazu.
Zde mas novy SQL, diky kteremu ti pak ten boss uz bude fungovat.
REPLACE INTO `creature_template` (`entry`, `heroic_entry`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `RacialLeader`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (55555, 0, 23129, 23688, 23130, 23689, 'Milan', 'Amerika Boss', '', 70, 75, 6000000, 6000000, 2000000, 2000000, 1500, 14, 14, 0, 1, 1, 3, 1245, 7545, 0, 8000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 7, 108, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 'boss_milan');
Upravy nasledujici: Spatne nastaveny "Rank creatury:" Mel jsi tam ´0´ nastavil jsem ti tam 3
"Faction:" Mel jsi tam ´11´ nastavil jsem ti tam 14
"Type_flags" Mel jsi tam ´0´ nastavil jsem ti tam 108
Jestli nevis, co vsechny cisla, co jsem ti tam zmnil znamenaji, tak koukni na http://www.oregoncore.com/wiki/index.php?title=Creature_template vsechno je tam popsano.
S chuti uzivej sveho bosse.
Turbo-Snek
- 1
Novy procesor
in Hardware
Posted · Report reply
Ja potrebuju jen procik, protoze mam na svuj komp napojenej kamerovej system, ale nefacha tak rychle, jak by melo. Jinak stolak na nic nepouzivam. Sedim porad na notasu.