Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

PETERPANs

Members
  • Content count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About PETERPANs

  • Rank
    Level 5
  1. Ludmila V4 Coming Soon

    Chces sa vadit? Co je natom zle ak clovek usudi ze sa zaslo pridaleko? No co som takeho povedal? Len to aby sme sa vratili k teme ...
  2. Ludmila V4 Coming Soon

    Mali by sme sa vratit k teme nie?
  3. Ludmila V4 Coming Soon

    To su len dohady, mate web kde tvrdia na com bezia? Nie, tak sem nedavajte rozpravky starej matere.
  4. Ludmila V4 Coming Soon

    No wnet najdes aj na googly ... (velka jazykova bariera - azbuka, GM v ino jazyku ani nekomunikuje ...) Nebral by som taku istotu ake jadro ma wnet ... Pokial to nepotvrdia jeho tvorcovia tak to ostane len v risi dohadov ....
  5. Ludmila V4 Coming Soon

    No ved Mangos je open source a kam to dotiahol? Sme v situacii ked musime proste skladat poklony koboldu, ten open source je sice dobra vec ale ked to bdue robit kazdy laik tak to bude vyzerat tak ako dnes. Mangos by mal napredovat rychlejsie ale nenapreduje, ako je to mozne? Hlavnou pricinou toho preco je mangos tam kde je, je open source. Proste ludia sa rozdrobili este na mensie skupinky. Denne vychazdza tolko dezinformacnych packov ze az hroza. Kazdy sa hra na codera a tak to aj vyzera. Ba najdu sa aj taky co prekladaju anglictinu do svojeho jazyka mysliac si aky su vyvojary a pritom by bolo lepsie ak by nakodili naky spell ci quest. Najhorsie natom je ze to nazvu super repack a pritom tam je zmenene hovno a este mozno z chybami v texte. Vecsina serverov si zacala robit svoje mangos, ktore nesiria dalej ... a tu uz prestava byt rec o open source. Lebo vzdy dostanes naku sracku aby si si ju upravil lebvo servery kde to maju trocha zmaknute ti to proste nedaju. Takto tu vznikne tolko open source projektov, ze ani mangos nebude mangosom .... Mangos je sice opensource ale naco to je ak to lepsie servery nedaju zdielat? Naco je taky open source? Mangos si tym kope vlastny hrob.
  6. Ludmila V4 Coming Soon

    No to je pravda ...
  7. Ludmila V4 Coming Soon

    No pokial nedvyhnu online limit na uroven mangosu bude to skor vhodne pre VIP servery kde hra len par ludi ...
  8. Petice pro rozdeleni fora

    Ked sa pristavia k domu dalsia izba nie je nutne dom delit ...
  9. Tak to je dost skoda ze je to korejsky, netusite kedy bude anglicka verzia? Takisto by ma zaujimalo ci je to platene alebo ako to vlastne je ci bude.
  10. Unstable Mangos

    Co kukam servery s 1000 ludmi online potrebuju asi nato 600 az 1200 MB Ramky. Problem bude skor v mangose, jeho architektura nema este pevne zaklady. Ty co to pochopili si vzali nake emuly, ktore dobre poznali skombinovali ich a zacali ich robit pre svoje servere na kolene. Mnoho zo serverov co maju ludi nad 1000 maju riesenu zataz tak ze to smeruju skor k clientovy ako ku serveru. Uz par rokov tu ludia cakaju na emul co bude stiahnutelny a udrzi 1000 ludi aspon. Tak vam poviem ze taketo cakanie vam nepomoze, bud spravite naky team a lebo tu budete tahat sunky s malou populaciou. Mangos je tu uz dost dlho nato aby ukazal co vie, napriek tomu kolko ludi sa nim zaobera dosial nepiniesol extra vysledky. Zatial co hrstka nadsencov z vychodu ma uz davno spracovany koncept na 1000 online, mangos ma strasne problemy udrzat aspon polovicu.
  11. RunWoW

    Ja som uz zazil take zbierky na servere a vzdy to dopadlo bezvysledne, par korun sa nazbieralo a to je asi tak secko naco sa take zbierky zmozu. Najlepsi system by bol spravit nato web a dat tam donate buton alebo cosi podobne, proste akykolvek system znie sialene ...
  12. Zjistit typ emu na anirene

    Podla mna ma ich server dost spolocne z wowemu, z toho co som hral tak ked laguje stanu sa bud dve veci, bud ta vyhodi alebo ides dalej ked ta vyhodi tak ked lognes si pozadu, podla mna to laguje vtedy ked roby world save, z neznamich pricin to obcas vyhodi bez save. Ten world save je asi skryty tak aby sa stazila identifikacia emu. Dalsou indiciou pre wowemu je to ze obcas sa tam kopiruju itemy. Existuje este mnoho veci pre spojitost s wowemu. Stejnak hoci si myslim ze je to upravene wowemu, mam dojem ze je to naky spojeny hybryd dalsieho projektu. Patrat po nazvenema cenu, admin si meni nazov kazdy tyzden, emu nie je na stiahnutie to da logiku. Na realme eu je preto taka stabilita lebo tam nie je tolko hracov ako na druhom realme, v podsstate obe realmy maju rovnake core.
  13. RunWoW

    Lol pekna myslienka ale keby to bolo take jednoduche tak by to uz kupilo x ludi. Takuto sumu nevyzbieras, ludia su moc nedovercivy aby verili takej zbierke. Dalsia otazka je aj ta ci to vobec chcu predat a ci su spolahlivy ak posles prachy ci i poslu aj to oci si ziadal. Vyzera to skor na ludi co maju bohatych fotrovcov a free serverom si robia len zabavu naviac lebo nato maju prostriedky nielen co sa tyka hardware ale aj inych zalezitosti potrebnych pre prevadzku takehoto servera.
  14. Ludmilla Kobold V4

    Nasiel som aj changelog ale kde to tahat neviem: 26.02.07] +++ Added new optimization for checking WMOs +++ implemented fully Item Wrapping ( you can now: wrap and: send, trade, auction gifts you created ) +++ new fast Thread locking strategy for MapTileRegister ( to avoid thread lock ups and to improve performance ) +++ correct MySQL library init in Multithreading model +++ started moving Instance creation to its own Thread to kill happening lags with it [28.02.07] +++ rewrote handling for special proc Affects behaving like proc spells ( was crashing in this area ) +++ Collide is now loaded-unloaded by a separate Thread 'MapTileRegister thread', dramatically releasing World thread from locks and high latency +++ finished Instance creation in queue in separate Thread, now World thread will not suffer latency losses on creation and whole server will not be lagging on this anymore guild charter tested and work fine. if they can't create guild ask for more information. +++ taxi fix +++ fixed Thread Race-Condition on Instance creation when Instance was calling Python API for creatures init +++ Warsong BG logics shall be fixed +++ offline player will be removed from BG if >15 min offline ( not as official but our servers are smaller ) +++ more thread safety to prevent race-conditions in some cases [29.02.07] +++ many crash fix +++ fixed Group was not unregistering self from Instances it registered +++ fixed Instances not unregistering self from groups on death +++ fixed Instance registration logics to avoid wrong registrations [03.03.07] +++ fixed Arena masters be putting players to Queue ( not yet finished Arena engine ) +++ reworked Loot rules +++ fixed Loot generation ( for Bosses and other creatures ), tested on Ragnaros & Onyxia, basic mobs +++ fixed Zone lookup for map ids > 1 +++ changed assert in Group for if/error report untill I find logics corruption +++ corrected affect replacement logics so that scrolls and simple stat buffs will replace each other(stronger one remains) +++ corrected consumable items so that they won't be displayed with "0 charges" in client anymore and they will have their stack decreased/deleted when used(be aware: this fix does only work on all consumable items which are created AFTER this fix, old ones remain with infinity charges) +++ implemented possibility to spawn non-recurring creatures via python +++ "+spells" effects won't affect item spells anymore +++ corrected faction inactivity setting +++ fixed critical bug in item swapping between bags which gave players the ability to summon expensive items [05.03.07] +++ fixed Reusable guids system, now servers will have them defragmenting with time being +++ fixed crash and mem corruption on bad waypoints movement generation +++ fixed WaypointIndicator* class init +++ fixed instance registration: if player is in group instance_id of group is supplied instead of new +++ added checks for GetZ ( due to crashes there ) +++ fixed items count returning function for Player* +++ implemented check for Reagents count, it will prevent cheating with reagents being moved to buy back slots and etc.. while item creation process +++ fixed Reactor send queue, eliminated potential memory leaks and queue loop on non existing slot +++ rewrote received packets Net Threqd queue to save memory, performance, improve threads locking performance +++ some code clean up +++ added session mutex for received queue processor to stop session modifications while processing packets +++ fixed Grave finding for World Maps ( not instances, nor BG and Arena ) +++ huge warnings corrections, also fixed 2 bugs due to vars truncation [06.03.07] +++ fixed city guards to be attackable by enemy faction players +++ fixed bug that players were able to use item spells or cast other spells while having a channelled spell active +++ implemented Item Socketing ( Meta Gems are not yet done, to-do: add conditional checks for them )
  15. Ludmilla Kobold V4

    Ja som len citoval jeden post ... a tiez som videl ten banner na tom fore tak som si myslel ze je to uz predodvermi ...
×