Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Lernias

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Nepřínosný uživatel

About Lernias

  • Rank
    Level 1
  • Birthday 07/19/1995

Contact Methods

  • Skype
    wereth12

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. [C++] Návod na vytváření gossipů

    Áno chyba bola v DB, už som to opravil, reštartoval ale stále to nenabehlo. Okopíroval som data z NPCcka, použitého na Dynamic teleportera, ktorý mi funguje. Prikladám teda dotazované data z DB: gossip_menu_id : 0 npc_flag: 1 unit_flags: 512 type_flags: 0 ScriptName: panda_porter EDIT: Po par hodinovom prechádzaní kódu a trhaní si vlasov som na to prišiel. Pri ENCHANTING porte mam za mapID preklep a za 0 mam "/"
  2. [C++] Návod na vytváření gossipů

    Ahoj ľudia, tak skúšal som vytvoriť môj prvý script a dopadlo to tak, že NPC keď s ním prehovorím mi žiadne gossip menu neponúkne. NPC v DB má priradený script "panda_porter" do ScriptLoaderu.cpp som zadeklaroval aj zadefinoval funkciu v CMakeLists.txt mám pridané Custom/panda_porter.cpp -----> kompilujem na Linuxe prikladám panda_porter.cpp #include "ScriptPCH.h" #include "ScriptMgr.h" #include "ScriptedCreature.h" #include "ScriptedGossip.h" class panda_porter : public CreatureScript { public: panda_porter() : CreatureScript("panda_porter"){} bool OnGossipHello(Player * player, Creature * npc) { player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Alchemy", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+1); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Blacksmithing", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+2); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Cooking", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+3); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Enchanting", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+4); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Engineering", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+5); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Jewelcrafting", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+6); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Leatherworking", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+7); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Tailoring", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+8); player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "PORT NA NAMESTIE", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+9); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, npc->GetGUID()); return true; } bool OnGossipSelect(Player * player, Creature * npc, uint32 sender, uint32 action) { player->PlayerTalkClass->ClearMenus(); switch(action) { case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+1: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // ALCHEMY player->TeleportTo(0,-436.4202f,1539.3240f,19.6134f,3.1832f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+2: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // BLACKSMITHING player->TeleportTo(0,-345.0581f,1501.8697f,1.8095f,6.1985f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+3: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // COOKING player->TeleportTo(0,-390.3982f,1552.5391f,16.9680f,6.1543f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+4: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // ENCHANTING player->TeleportTo(0/,-400.3223f,1596.6992f,18.0910f,2.3312f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+5: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // ENGINEERING player->TeleportTo(0,-364.3973f,1582.0101f,18.0410f,0.0567f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+6: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // JEWELCRAFTING player->TeleportTo(0,-380.8897f,1431.2985f,26.8268f,3.4888f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+7: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // LEATHERWORKING player->TeleportTo(0,-431.2386f,1523.3721f,19.5363f,4.1563f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+8: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // TAILORING player->TeleportTo(0,-356.5742f,1533.9705f,24.9184f,4.7588f); break; case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+9: player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); // PORT NA NAMESTIE player->TeleportTo(0,-403.3943f,1532.8489f,17.4450f,1.5331f); break; } return true; } }; void AddSC_PandaPorter() { new panda_porter(); } a úsek zo ScriptLoader.cpp (áno mám dynamic portera od Wolfa, za čo som mu veľmi vďačný ) #ifdef SCRIPTS /* This is where custom scripts' loading functions should be declared. */ void AddSC_npc_dynamic_teleporter(); //Wolf teleporter void AddSC_PandaPorter(); #endif void AddCustomScripts() { #ifdef SCRIPTS /* This is where custom scripts should be added. */ AddSC_npc_dynamic_teleporter(); AddSC_PandaPorter(); #endif } za každú radu budem rád. Lernias
  3. [C++] Dynamic Teleporter (v1.0) - TrinityCore

    No nahodil som vsetko podla planu + do ScriptLoaderu som pridal deklaraciu a definiciu, v DB vytvoril NPC priradil mu script rekompiloval restartoval a NPC stale nenacita gossip menu, ako keby ten script tam vobec nebral. Neviete v com by mohol byt problem ? EDIT1: Skúšam opraviť podla Wolfovej rady na CMakeLists.txt... EDIT2: Konečne to fachčí !!!
×