-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
Mousik
-
Content count
675 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Mousik
-
-
Někdo si přál, abych tento topik obnovil, nyní budu přidávat opět nové revize.
-- Mouse
-
Tak jsem se na to trochu víc koukal a divím se, že to nesmazalo komplet chary, ale jenom je to smazlo z tabulky characters, takze musi byt problem nekde tu :/
-
Všask guid má typ int(11) , takže by tohle přetíct nemělo ne ? Nemá někdo nějakej script na přečíslení ?
-
Celekm po dlouhé době serveru mi nastal velice divný problém.
Sami z ničeho nic začali hráčům mizet postavy. Místo na disku pro DB byla nastavena na nějakých 30GB , takže s velikostí by neměl být problém.
V DB je přesně 26181 accountů s guid od 2 do 61222 a 38072 charakterů s guid od 3311 do 211873.
Předem díky za každou pomoc.
-
Mám stím problém.
"The Image "http://xxxx.cz/slozenky/" cannot be displayed, because it contains errors.
-
Vmapy
in Oregon Core
config ...
DataDir
-
Vmapy
in Oregon Core
máš správně nastavenou cestu k mapám ?
-
ty mas pristupovy udaje do databaze "trinity" "trinity" ?
jinak ... udelej screen , jak mas v navicatu ty databaze
-
když si z db smažeš u te creatury "boss_test" , ukazuje ti konzole , že to nejni nikde použité ?
-
do jaké si to dal složky ?
přidal jsi vše do ScriptLoader.cpp ?
-
Velice dobrý mobil , pokud hledas nejakej dotykac je ted SE Xperia x10
http://mobilni-telefony.heureka.cz/sony-ericsson-xperia-x10/
- 1
-
urcite nemam nic spolocneho s project nemesis ... jinak procesy jsem kilnul , ale nejak to nepomohlo .... jinak problem si myslim ze bude nekde okolo disku , protoze server vykazuje docela vysoky warn
-
ne je to vlastní stroj u forpsi připojenej na páteřní sit
-
reboot ani trochu nepomohl ... reinstall OS nepřipadá v uváhu
musí být něco , čím to uvolnit
-
Nevím jak se to mohlo stát , ale nějak se server celý zpomalil. Důvod může být takový , že už nezbýva žádná volná paměť. Je to ale divné , protože i při vyplém serveru je používáno necelých 12GB Ram , což je strašně moc.
Používaný systém Debian
Memory : 12301796k total
cca 12231320k used
cca 131260k free
hodnoty při vyplém serveru
Mám takový pocit , že jsou tam nějaké nezpracované data , co nic nedělají.
Nemá někdo na tohle řešení ?
předem děkuji za každou pomoc
-
jestli to chces predelat , nebo upravit tak to ti drzim palce , pokud chces nejak zacit , predelej vsude kde najde "m_creature" na "me"
-
if(HealthBelowPct(70)) { DoCast(SPELL_BERSEK); }
takto bych to testnul
jinak co mě ještě napadl oje toto :
if(me->HealthBelowPct(70)) { DoCast(SPELL_BERSEK); }
nejsem si jistý , či to tam má být alebo ne
- 1
-
on už je patch 4.0.0 ? ... to sou mi nějaký novinky .. já měl zato , že je max. tedka 3.3.5a
-
tohle si edituj a pridej do core :
#include "ScriptPCH.h" #define SHOP 300 bool GoHello_shop_teleport( Player *pPlayer, GameObject *pGO ) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to Shopping Center", GOSSIP_SENDER_MAIN, SHOP); pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pGO->GetGUID()); return true; } bool GOSelect_shop_teleport( Player *pPlayer, GameObject *pGO, uint32 sender, uint32 action ) { if(sender != GOSSIP_SENDER_MAIN) return true; if(!pPlayer->getAttackers().empty()) return true; switch(action) { case SHOP: pPlayer->TeleportTo(0, SOURADNICE_X, SOURADNICE_Y, SOURADNICE_Z, 0); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; } return true; } void AddSC_shop_teleport() { Script *newscript; newscript = new Script; newscript->Name = "shop_teleport"; newscript->pGOHello = &GoHello_shop_teleport; newscript->pGOSelect = &GOSelect_shop_teleport; newscript->RegisterSelf(); }
hlavne to chce tam dopsat ty souradnice kam potrebujes
- 2
-
model id nejni chyba pextr ... on tam ten boss je , ale jde videt pouze se zapnutým gm on
-
Už nechápu , kde by mohl být problém.
Mám custom nascriptované ToCko, všechno funguje tak jak má , ale problém je vtom , že allianci přijde první boss a druhý přijde taky , ale nevidí ho. Hordě to funguje naprosto normálně.
zde je celý script.
ps. budu rad za každou pomoc
/* Copyright (C) 2010 EmeraldEmu <wow.4vendeta.com> * Emerald Emu is based on Trinity Core and MaNGOS. * EEMU is personaly developed for Vendeta High Rate. */ #include "ScriptPCH.h" #include "def.h" enum { H_Stomp = 67649, Stomp = 66330, H_Impale = 67477, Impale = 67478, Whirl = 63666, FireBomb = 66313, HeadCrack = 66407, Batter = 66408, RisingAnger = 36300 }; struct boss_gormokAI : public ScriptedAI { boss_gormokAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) { pInstance = pCreature->GetInstanceData(); } ScriptedInstance* pInstance; uint32 Phase; uint32 Stomp_Timer; uint32 Impale_Timer; uint32 Whirl_Timer; uint32 PhaseTimer; uint32 EndPhaseTwo; uint32 Summon_Timer; uint32 Summon_Count; void Reset() { if (pInstance) pInstance->SetData(DATA_BOSS_GORMOK, NOT_STARTED); me->GetMotionMaster()->MovePoint(0, 563.539551, 213.565628, 395.098206); Phase = 0; PhaseTimer = 60000; // 2 minute Stomp_Timer = 10000; //30secs for spell 1 Impale_Timer = 5000; // 5 seconds Summon_Timer = 20000; // 25 seconds Whirl_Timer = 5000; Summon_Count = 0; } void EnterCombat(Unit *who) { DoZoneInCombat(); me->MonsterSay("ROAR!", LANG_UNIVERSAL, 0); if (pInstance) pInstance->SetData(DATA_BOSS_GORMOK, IN_PROGRESS); } void UpdateAI(const uint32 diff ) { if (!UpdateVictim()) return; if(Stomp_Timer < diff) { me->MonsterSay("I STOMP ON YOUR FACE!", LANG_UNIVERSAL, 0); DoCast(me->getVictim(),Stomp); Stomp_Timer = 30000; }else Stomp_Timer -= diff; if(Impale_Timer < diff) { DoCast(me->getVictim(),Impale); Impale_Timer = 10000; me->MonsterSay("IMPALE!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else Impale_Timer -= diff; if(Summon_Timer < diff && Summon_Count <= 4) { if (Unit *pTarget1 = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0)) { if (Creature *pLarva1 = pTarget1->SummonCreature(34800,pTarget1->GetPositionX() ,pTarget1->GetPositionY()+1, pTarget1->GetPositionZ()+1, 0,TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000)) { DoCast(me,RisingAnger); pLarva1->AI()->AttackStart(pTarget1); pLarva1->MonsterSay("Boss Enjoy the buff ", LANG_UNIVERSAL, 0); Summon_Count = (Summon_Count + 1); } } Summon_Timer = 60000; me->MonsterSay("Enjoy my little friends", LANG_UNIVERSAL, 0); }else Summon_Timer -= diff; DoMeleeAttackIfReady(); } void JustDied(Unit* Killer) { if (pInstance) pInstance->SetData(DATA_BOSS_GORMOK, DONE); } }; CreatureAI* GetAI_boss_gormok(Creature* pCreature) { return new boss_gormokAI(pCreature); } void AddSC_boss_gormok() { Script* newscript; newscript = new Script; newscript->Name = "boss_gormok"; newscript->GetAI = &GetAI_boss_gormok; newscript->RegisterSelf(); }
navázání na dalšího bosse
/* Copyright (C) 2010 EmeraldEmu <wow.4vendeta.com> * Emerald Emu is based on Trinity Core and MaNGOS. * EEMU is personaly developed for Vendeta High Rate. */ #include "ScriptPCH.h" #include "def.h" enum Spells { acidicspew = 66819, slimepool = 66883, paralyticbite = 66824, acidspit = 66880, sweep = 66794, paralyticspray = 66901, enrage = 68335, Emerge = 449, SubMerge = 373, burningbite = 66879, moltenspew = 66820, firespit = 66796, burningspray = 66902 }; struct npc_dreadscaleAI : public ScriptedAI { npc_dreadscaleAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) { pInstance = pCreature->GetInstanceData(); //me->GetMotionMaster()->MovePoint(0, 563.539551, 213.565628, 395.098206); Reset(); } ScriptedInstance* pInstance; uint32 acidicspew_timer; //phase 1 stationary first uint32 slimepool_timer; uint32 paralyticbite_timer; uint32 acidspit_timer;//phase 2 uint32 sweep_timer; uint32 paralyticspray_timer; uint32 SpawnTimer; bool once; bool Swap; bool Asidmaw; void Reset() { if (pInstance) pInstance->SetData(DATA_BOSS_DREADSCALE, NOT_STARTED); acidicspew_timer = 5400; slimepool_timer = 10000; paralyticbite_timer = 4000; paralyticspray_timer = 12000; sweep_timer = 7000; acidspit_timer = 16000; SpawnTimer = 15000; Asidmaw = true; } void Aggro(Unit *who) { if (pInstance) pInstance->SetData(DATA_BOSS_DREADSCALE, IN_PROGRESS); } void UpdateAI(const uint32 diff ) { if (!UpdateVictim()) return; if (Asidmaw && SpawnTimer < diff) { if (Creature *pBoss =me->SummonCreature(BOSS_ASIDMAW,538.347, 165.509, 394.6500, 5.431659,TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN, 4000)) { if (Unit* pTarget = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM,0)) pBoss->AI()->AttackStart(pTarget); } Asidmaw = false; SpawnTimer = 15000; }else SpawnTimer -=diff; if(paralyticspray_timer < diff) //para spray { me->MonsterSay("SPRAYYYYYYY", LANG_UNIVERSAL, 0); DoCast(me->getVictim(),paralyticspray); paralyticspray_timer = 12000; }else paralyticspray_timer -= diff; if(sweep_timer < diff) //sweep { DoCast(me->getVictim(),sweep); sweep_timer = 7000; me->MonsterSay("SWEEP!!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else sweep_timer -= diff; if(acidspit_timer < diff) //acid spit { DoCast(me->getVictim(),acidspit); acidspit_timer = 16000; me->MonsterSay("Acid Spit!!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else acidspit_timer -= diff; DoMeleeAttackIfReady(); } void JustDied(Unit* Killer) { if (pInstance) pInstance->SetData(DATA_BOSS_DREADSCALE, DONE); } }; struct npc_acidmawAI : public ScriptedAI { npc_acidmawAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) {Reset();} uint32 EndPhaseTwo; uint32 acidicspew_timer; //phase 1 stationary first uint32 slimepool_timer; uint32 paralyticbite_timer; uint32 acidspit_timer;//phase 2 uint32 sweep_timer; uint32 paralyticspray_timer; void Reset() { acidicspew_timer = 5400; slimepool_timer = 10000; paralyticbite_timer = 4000; paralyticspray_timer = 12000; acidspit_timer = 16000; } void Aggro(Unit *who) { me->MonsterSay("Me Hungry!", LANG_UNIVERSAL, 0); } void UpdateAI(const uint32 diff ) { if (!UpdateVictim()) return; if( paralyticbite_timer < diff) //para bite { me->MonsterSay("BITTTTEEEEE", LANG_UNIVERSAL, 0); DoCast(me->getVictim(), paralyticbite); paralyticbite_timer = 30000; }else paralyticbite_timer -= diff; if(slimepool_timer < diff) //slimepool { DoCast(me->getVictim(),slimepool); slimepool_timer = 10000; me->MonsterSay("POOOOLLLL OF SLIME!!!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else slimepool_timer -= diff; if(acidicspew_timer < diff) //acidicspew { DoCast(me->getVictim(),acidicspew); acidicspew_timer = 10000; me->MonsterSay("Acid spewwwwww!!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else acidicspew_timer -= diff; if(paralyticspray_timer < diff) //para spray { me->MonsterSay("SPRAYYYYYYY", LANG_UNIVERSAL, 0); DoCast(me->getVictim(),paralyticspray); paralyticspray_timer = 12000; }else paralyticspray_timer -= diff; if(sweep_timer < diff) //sweep { DoCast(me->getVictim(),sweep); sweep_timer = 7000; me->MonsterSay("SWEEP!!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else sweep_timer -= diff; if(acidspit_timer < diff) //acid spit { DoCast(me->getVictim(),acidspit); acidspit_timer = 16000; me->MonsterSay("Acid Spit!!", LANG_UNIVERSAL, 0); }else acidspit_timer -= diff; DoMeleeAttackIfReady(); } }; CreatureAI* GetAI_npc_dreadscale(Creature* pCreature) { return new npc_dreadscaleAI(pCreature); } CreatureAI* GetAI_npc_acidmaw(Creature* pCreature) { return new npc_acidmawAI(pCreature); } void AddSC_the_two_jormungar() { Script* newscript; newscript = new Script; newscript->Name = "npc_dreadscale"; newscript->GetAI = &GetAI_npc_dreadscale; newscript->RegisterSelf(); newscript = new Script; newscript->Name = "npc_acidmaw"; newscript->GetAI = &GetAI_npc_acidmaw; newscript->RegisterSelf(); }
problém je tedy vtom , jak přijde dreadscale , aliance ho nevidí , přitom horda ano
-
#include "ScriptPCH.h" #include "icecrown_citadel.h" #define HAMMER 70781 #define ORATORY 70856 #define RAMPART 70857 #define SAURFANG 70858 #define UPPER_SPIRE 70859 #define PLAGUEWORKS 9995 #define CRIMSONHALL 9996 #define FWHALLS 9997 #define QUEEN 70861 #define LICHKING 70860 bool GoHello_icecrown_teleporter( Player *pPlayer, GameObject *pGO ) { ScriptedInstance *pInstance = (ScriptedInstance *) pGO->GetInstanceData(); if(!pInstance) return true; if(pInstance) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to Light's Hammer", GOSSIP_SENDER_MAIN, HAMMER); } if(pInstance->GetData(DATA_MARROWGAR_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Oratory of the Damned", GOSSIP_SENDER_MAIN, ORATORY); } if(pInstance->GetData(DATA_DEATHWHISPER_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Rampart of Skulls", GOSSIP_SENDER_MAIN, RAMPART); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to Deathbringer's Rise", GOSSIP_SENDER_MAIN, SAURFANG); } if(pGO->GetGoState() == GO_STATE_ACTIVE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Upper Spire", GOSSIP_SENDER_MAIN, UPPER_SPIRE); } if(pInstance->GetData(DATA_PROFESSOR_PUTRICIDE_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Plagueworks", GOSSIP_SENDER_MAIN, PLAGUEWORKS); } if(pInstance->GetData(DATA_BLOOD_QUEEN_LANATHEL_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Crimson Halls", GOSSIP_SENDER_MAIN, CRIMSONHALL); } if(pInstance->GetData(DATA_VALITHRIA_DREAMWALKER_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to The Lair of the Queen of Ice", GOSSIP_SENDER_MAIN, QUEEN); } if(pInstance->GetData(DATA_SINDRAGOSA_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Frostwing Halls", GOSSIP_SENDER_MAIN, FWHALLS); } if(pInstance->GetData(DATA_PROFESSOR_PUTRICIDE_EVENT) == DONE && pInstance->GetData(DATA_BLOOD_QUEEN_LANATHEL_EVENT) == DONE && pInstance->GetData(DATA_SINDRAGOSA_EVENT) == DONE || pPlayer->isGameMaster()) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Frozen Throne", GOSSIP_SENDER_MAIN, LICHKING); } pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pGO->GetGUID()); return true; }; bool GOSelect_icecrown_teleporter( Player *pPlayer, GameObject *pGO, uint32 sender, uint32 action ) { if(sender != GOSSIP_SENDER_MAIN) return true; if(!pPlayer->getAttackers().empty()) return true; switch(action) { case HAMMER: pPlayer->TeleportTo(631, -17.1928, 2211.44, 30.1158, 3.12149); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case ORATORY: pPlayer->TeleportTo(631, -503.62, 2211.47, 62.8235, 3.139313); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case RAMPART: pPlayer->TeleportTo(631, -615.145, 2211.47, 199.972, 6.26832); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case SAURFANG: pPlayer->TeleportTo(631, -549.131, 2211.29, 539.291, 6.275452); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case UPPER_SPIRE: pPlayer->TeleportTo(631, 4198.42, 2769.22, 351.065, 6.266690); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case PLAGUEWORKS: pPlayer->TeleportTo(631, 4356.780273, 2863.636230, 349.337982, 1.559445); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case CRIMSONHALL: pPlayer->TeleportTo(631, 4453.248535, 2769.325684, 349.347473, 0.023817); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case FWHALLS: pPlayer->TeleportTo(631, 4356.853516, 2674.143311, 349.340118, 4.736377); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case QUEEN: pPlayer->TeleportTo(631, 4356.580, 2565.75, 220.40, 4.886216); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case LICHKING: pPlayer->TeleportTo(631, 528.39, -2124.845, 1055.959961, 0.120937); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; } return true; } void AddSC_icecrown_teleporter() { Script *newscript; newscript = new Script; newscript->Name = "icecrown_teleporter"; newscript->pGOHello = &GoHello_icecrown_teleporter; newscript->pGOSelect = &GOSelect_icecrown_teleporter; newscript->RegisterSelf(); }
-
snad ti to pomůže a pujde to .. . nejsem si jistý (netestoval jsem to)
/* ========================================================================== */ /* CUSTOM_BOSS */ /* custom_boss.cpp */ /* (c) 2010 Mouse */ /* (altron-wow.eu) */ /* Description */ /* For godder (wowresource.eu) */ /* ========================================================================== */ #include "ScriptPCH.h" #define SAY_AGGRO "You can not kill me!" #define SAY_DEATH "No, please no!" #define SPELL_TEST_GROW 18209 #define SPELL_ASCEND_TO_THE_HEAVENS 64487 struct TRINITY_DLL_DECL custom_bossAI : public ScriptedAI { custom_exampleAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {} uint32 Buff_Timer; uint32 Buff_Need; void Reset() { Buff_Timer = 6000; Buff_Need = 1; } void Aggro(Unit *who) { DoYell(SAY_AGGRO,LANG_UNIVERSAL,NULL); } void UpdateAI(const uint32 diff) { if (Buff_Timer < diff) { DoCast(me->getVictim(),SPELL_TEST_GROW); Buff_Timer = 6000; Buff_Need++; } if (!UpdateVictim()) return; if (Buff_Need > 99) { DoYell(SAY_DEATH,LANG_UNIVERSAL,NULL); DoCast(me->getVictim(),SPELL_ASCEND_TO_THE_HEAVENS); } DoMeleeAttackIfReady(); } }; void AddSC_custom_boss() { Script *newscript; newscript = new Script; newscript->Name="custom_boss"; newscript->GetAI = &GetAI_custom_boss; newscript->RegisterSelf(); }
- 1
-
kdyz sou lagy , mas nejakej ten warn ?
8GB ram na tak velkou populaci nejni zrovna moc podle me
[Altron-Pixie, Old Time] Hráči & GM Team
in Poptávka
Posted · Report reply
Docela se mi nelíbí, jak se toto dříve "kvalitní" forum mění. Nebo se snad mění lidé a demence narůstá?
Chci se tu zastat jednoho z mých GM a to Lubak. Nejdená se o žádného podvodníka. Jestli se nepletu, zmiňovaný "zloděj" Luuba určitě není jediný na světě, který má jméno Luba.
GM Lubak a Váš zmiňovaný "Luuba" nemají společného vůbec nic.
For Samsung774 -> nevím kde si přišel, že server jede na repacku. Ale asi neumíš číst, tak si tuto větu nech od někoho přečíst
Server běží na speciální core jménem AltronCore, které vychází z TrinityCore
Líbí se mi, jak někdo něco plácne a všichni se toho slepě chytí. Otevřít oči chlapci ...
Pokud jsem někoho urazil, tak se omlouvám, ale toto mi prostě nedalo ....