-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
-
Content count
385 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Posts posted by raxume
-
-
Prosim, priste neobnovuj 6 let stary topick ve vire ze se to nekomu "bude hodit", navic tvuj vyklad neni zrovna moc srozumitelny...
-
Klice nejsou k dostani, dneska jedou tzv. "like" & "F5" akce. To je asi jedina moznost jak klic ziskat. Takze zkusit Twitter, Facebook blizzu a ruznych fan stranek popr. progameru a casteru...
-
Doporucuji ti vystudovat vysokou skolu a pak se zajimat o veci jako tohle.
OT:
To je baca...
-
Nelze se pripojit k databazi.
Zapni MYSQL
Zkontroluj configy, nick, heslo, port, ...
atd
-
a jak to mas zapsane v databazi? jake to ma unit_flagy a npc_flagy bo tak nejak?
-
Effect
in Black list
OT:
Neni to Baca?
- 1
- 1
-
Jo, isdigit je clenem ctype.h
-
Jo, tohle byla dalsi moznost o ktere jsem uvazoval. diky. ten predesly kod byl spatne debugovany...
-
Tak, vyreseno diky Spichymu:
-
Dejme tomu, chci:
int value; cin >> value;
ale, co kdyz tam uzivatel zada napr. "ahoj"
pak nam aplikace "crashne"
tak zjistuji okolnosti a zpusoby, abych to byl schopen vyladit.
-
Zdravím, snažím se načíst nějaký input od uživatele, který pak rozpoznám a vyhodnotím, zatím mám tohle:
Problém je v tom, že nevím, jak ten input rozeznat..
#include <iostream> #include <string> using namespace std; string SetValue () { string val; std::getline(cin, val); while (val == "") { cout << "Nebyla zadana hodnota, zadejte prosim znovu: " << endl; std::getline(cin, val); } return val; } void ShowValue(string value) { cout << "Hodnota je: " << value << endl; } void AnalyzeValue(string value) { int lenght = value.length(); cout << "Delka je: " << value.length() << endl; for(int i = 0; i < lenght; i++) { cout << value[i] << endl; // zde je potreba pridat check kazdeho znaku } } int main() { string value = SetValue(); ShowValue(value); AnalyzeValue(value); system("pause"); return 0; }
EDIT: tady je to prehlednejsi: http://codepad.org/8icgujl2
Díky Raxume
-
Luxusni server, doporujucu zkusit At se dari!
- 1
-
To (nothrow) je jen vec navic, nastavi to hodnotu toho pole na NULL,kdyz to selze, nic vic. On mluvi o tom dynamickem poli celkove.
- 1
-
Co takhe tyto funkce?
InventoryResult Player::CanStoreNewItem(uint8 bag, uint8 slot, ItemPosCountVec& dest, uint32 item, uint32 count, uint32* no_space_count /*= NULL*/) const { return CanStoreItem(bag, slot, dest, item, count, NULL, false, no_space_count); } InventoryResult Player::CanStoreItem(uint8 bag, uint8 slot, ItemPosCountVec& dest, Item* pItem, bool swap /*= false*/) const { if (!pItem) return EQUIP_ERR_ITEM_NOT_FOUND; uint32 count = pItem->GetCount(); return CanStoreItem(bag, slot, dest, pItem->GetEntry(), count, pItem, swap, NULL); } InventoryResult Player::CanStoreItem_InBag(uint8 bag, ItemPosCountVec &dest, ItemTemplate const* pProto, uint32& count, bool merge, bool non_specialized, Item* pSrcItem, uint8 skip_bag, uint8 skip_slot) const { // skip specific bag already processed in first called CanStoreItem_InBag if (bag == skip_bag) return EQUIP_ERR_ITEM_DOESNT_GO_INTO_BAG; // skip not existed bag or self targeted bag Bag* pBag = GetBagByPos(bag); if (!pBag || pBag == pSrcItem) return EQUIP_ERR_ITEM_DOESNT_GO_INTO_BAG; if (pSrcItem && pSrcItem->IsNotEmptyBag()) return EQUIP_ERR_CAN_ONLY_DO_WITH_EMPTY_BAGS; ItemTemplate const* pBagProto = pBag->GetTemplate(); if (!pBagProto) return EQUIP_ERR_ITEM_DOESNT_GO_INTO_BAG; // specialized bag mode or non-specilized if (non_specialized != (pBagProto->Class == ITEM_CLASS_CONTAINER && pBagProto->SubClass == ITEM_SUBCLASS_CONTAINER)) return EQUIP_ERR_ITEM_DOESNT_GO_INTO_BAG; if (!ItemCanGoIntoBag(pProto, pBagProto)) return EQUIP_ERR_ITEM_DOESNT_GO_INTO_BAG; for (uint32 j = 0; j < pBag->GetBagSize(); j++) { // skip specific slot already processed in first called CanStoreItem_InSpecificSlot if (j == skip_slot) continue; Item* pItem2 = GetItemByPos(bag, j); // ignore move item (this slot will be empty at move) if (pItem2 == pSrcItem) pItem2 = NULL; // if merge skip empty, if !merge skip non-empty if ((pItem2 != NULL) != merge) continue; uint32 need_space = pProto->GetMaxStackSize(); if (pItem2) { // can be merged at least partly uint8 res = pItem2->CanBeMergedPartlyWith(pProto); if (res != EQUIP_ERR_OK) continue; // descrease at current stacksize need_space -= pItem2->GetCount(); } if (need_space > count) need_space = count; ItemPosCount newPosition = ItemPosCount((bag << 8) | j, need_space); if (!newPosition.isContainedIn(dest)) { dest.push_back(newPosition); count -= need_space; if (count==0) return EQUIP_ERR_OK; } } return EQUIP_ERR_OK; InventoryResult Player::CanStoreItems(Item** pItems, int count) const { Item* pItem2; // fill space table int inv_slot_items[iNVENTORY_SLOT_ITEM_END - INVENTORY_SLOT_ITEM_START]; int inv_bags[iNVENTORY_SLOT_BAG_END - INVENTORY_SLOT_BAG_START][MAX_BAG_SIZE]; int inv_keys[KEYRING_SLOT_END - KEYRING_SLOT_START]; int inv_tokens[CURRENCYTOKEN_SLOT_END - CURRENCYTOKEN_SLOT_START]; memset(inv_slot_items, 0, sizeof(int) * (INVENTORY_SLOT_ITEM_END - INVENTORY_SLOT_ITEM_START)); memset(inv_bags, 0, sizeof(int) * (INVENTORY_SLOT_BAG_END - INVENTORY_SLOT_BAG_START) * MAX_BAG_SIZE); memset(inv_keys, 0, sizeof(int) * (KEYRING_SLOT_END - KEYRING_SLOT_START)); memset(inv_tokens, 0, sizeof(int) * (CURRENCYTOKEN_SLOT_END - CURRENCYTOKEN_SLOT_START)); for (uint8 i = INVENTORY_SLOT_ITEM_START; i < INVENTORY_SLOT_ITEM_END; i++) { pItem2 = GetItemByPos(INVENTORY_SLOT_BAG_0, i); if (pItem2 && !pItem2->IsInTrade()) inv_slot_items[i - INVENTORY_SLOT_ITEM_START] = pItem2->GetCount(); } for (uint8 i = KEYRING_SLOT_START; i < KEYRING_SLOT_END; i++) { pItem2 = GetItemByPos(INVENTORY_SLOT_BAG_0, i); if (pItem2 && !pItem2->IsInTrade()) inv_keys[i - KEYRING_SLOT_START] = pItem2->GetCount(); } for (uint8 i = CURRENCYTOKEN_SLOT_START; i < CURRENCYTOKEN_SLOT_END; i++) { pItem2 = GetItemByPos(INVENTORY_SLOT_BAG_0, i); if (pItem2 && !pItem2->IsInTrade()) inv_tokens[i - CURRENCYTOKEN_SLOT_START] = pItem2->GetCount(); } for (uint8 i = INVENTORY_SLOT_BAG_START; i < INVENTORY_SLOT_BAG_END; i++) if (Bag* pBag = GetBagByPos(i)) for (uint32 j = 0; j < pBag->GetBagSize(); j++) { pItem2 = GetItemByPos(i, j); if (pItem2 && !pItem2->IsInTrade()) inv_bags[i - INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] = pItem2->GetCount(); } // check free space for all items for (int k = 0; k < count; ++k) { Item* pItem = pItems[k]; // no item if (!pItem) continue; TC_LOG_DEBUG(LOG_FILTER_PLAYER_ITEMS, "STORAGE: CanStoreItems %i. item = %u, count = %u", k + 1, pItem->GetEntry(), pItem->GetCount()); ItemTemplate const* pProto = pItem->GetTemplate(); // strange item if (!pProto) return EQUIP_ERR_ITEM_NOT_FOUND; // item used if (pItem->m_lootGenerated) return EQUIP_ERR_ALREADY_LOOTED; // item it 'bind' if (pItem->IsBindedNotWith(this)) return EQUIP_ERR_DONT_OWN_THAT_ITEM; ItemTemplate const* pBagProto; // item is 'one item only' InventoryResult res = CanTakeMoreSimilarItems(pItem); if (res != EQUIP_ERR_OK) return res; // search stack for merge to if (pProto->Stackable != 1) { bool b_found = false; for (uint8 t = KEYRING_SLOT_START; t < KEYRING_SLOT_END; ++t) { pItem2 = GetItemByPos(INVENTORY_SLOT_BAG_0, t); if (pItem2 && pItem2->CanBeMergedPartlyWith(pProto) == EQUIP_ERR_OK && inv_keys[t-KEYRING_SLOT_START] + pItem->GetCount() <= pProto->GetMaxStackSize()) { inv_keys[t-KEYRING_SLOT_START] += pItem->GetCount(); b_found = true; break; } } if (b_found) continue; for (int t = CURRENCYTOKEN_SLOT_START; t < CURRENCYTOKEN_SLOT_END; ++t) { pItem2 = GetItemByPos(INVENTORY_SLOT_BAG_0, t); if (pItem2 && pItem2->CanBeMergedPartlyWith(pProto) == EQUIP_ERR_OK && inv_tokens[t-CURRENCYTOKEN_SLOT_START] + pItem->GetCount() <= pProto->GetMaxStackSize()) { inv_tokens[t-CURRENCYTOKEN_SLOT_START] += pItem->GetCount(); b_found = true; break; } } if (b_found) continue; for (int t = INVENTORY_SLOT_ITEM_START; t < INVENTORY_SLOT_ITEM_END; ++t) { pItem2 = GetItemByPos(INVENTORY_SLOT_BAG_0, t); if (pItem2 && pItem2->CanBeMergedPartlyWith(pProto) == EQUIP_ERR_OK && inv_slot_items[t-INVENTORY_SLOT_ITEM_START] + pItem->GetCount() <= pProto->GetMaxStackSize()) { inv_slot_items[t-INVENTORY_SLOT_ITEM_START] += pItem->GetCount(); b_found = true; break; } } if (b_found) continue; for (int t = INVENTORY_SLOT_BAG_START; !b_found && t < INVENTORY_SLOT_BAG_END; ++t) { if (Bag* bag = GetBagByPos(t)) { if (ItemCanGoIntoBag(pItem->GetTemplate(), bag->GetTemplate())) { for (uint32 j = 0; j < bag->GetBagSize(); j++) { pItem2 = GetItemByPos(t, j); if (pItem2 && pItem2->CanBeMergedPartlyWith(pProto) == EQUIP_ERR_OK && inv_bags[t-INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] + pItem->GetCount() <= pProto->GetMaxStackSize()) { inv_bags[t-INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] += pItem->GetCount(); b_found = true; break; } } } } } if (b_found) continue; } // special bag case if (pProto->BagFamily) { bool b_found = false; if (pProto->BagFamily & BAG_FAMILY_MASK_KEYS) { uint32 keyringSize = GetMaxKeyringSize(); for (uint32 t = KEYRING_SLOT_START; t < KEYRING_SLOT_START+keyringSize; ++t) { if (inv_keys[t-KEYRING_SLOT_START] == 0) { inv_keys[t-KEYRING_SLOT_START] = 1; b_found = true; break; } } } if (b_found) continue; if (pProto->IsCurrencyToken()) { for (uint32 t = CURRENCYTOKEN_SLOT_START; t < CURRENCYTOKEN_SLOT_END; ++t) { if (inv_tokens[t-CURRENCYTOKEN_SLOT_START] == 0) { inv_tokens[t-CURRENCYTOKEN_SLOT_START] = 1; b_found = true; break; } } } if (b_found) continue; for (int t = INVENTORY_SLOT_BAG_START; !b_found && t < INVENTORY_SLOT_BAG_END; ++t) { if (Bag* bag = GetBagByPos(t)) { pBagProto = bag->GetTemplate(); // not plain container check if (pBagProto && (pBagProto->Class != ITEM_CLASS_CONTAINER || pBagProto->SubClass != ITEM_SUBCLASS_CONTAINER) && ItemCanGoIntoBag(pProto, pBagProto)) { for (uint32 j = 0; j < bag->GetBagSize(); j++) { if (inv_bags[t-INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] == 0) { inv_bags[t-INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] = 1; b_found = true; break; } } } } } if (b_found) continue; } // search free slot bool b_found = false; for (int t = INVENTORY_SLOT_ITEM_START; t < INVENTORY_SLOT_ITEM_END; ++t) { if (inv_slot_items[t-INVENTORY_SLOT_ITEM_START] == 0) { inv_slot_items[t-INVENTORY_SLOT_ITEM_START] = 1; b_found = true; break; } } if (b_found) continue; // search free slot in bags for (int t = INVENTORY_SLOT_BAG_START; !b_found && t < INVENTORY_SLOT_BAG_END; ++t) { if (Bag* bag = GetBagByPos(t)) { pBagProto = bag->GetTemplate(); // special bag already checked if (pBagProto && (pBagProto->Class != ITEM_CLASS_CONTAINER || pBagProto->SubClass != ITEM_SUBCLASS_CONTAINER)) continue; for (uint32 j = 0; j < bag->GetBagSize(); j++) { if (inv_bags[t-INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] == 0) { inv_bags[t-INVENTORY_SLOT_BAG_START][j] = 1; b_found = true; break; } } } } // no free slot found? if (!b_found) return EQUIP_ERR_INVENTORY_FULL; } return EQUIP_ERR_OK; }}
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/blob/master/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp
Moc jsem se na to nedival, jen jsem doslovne hledal.
-
Kdyz mluvime o definici "nezname" velikosti, lze pouzit:
int * ukazatel; int velikost; ukazatel = new (nothrow) int [velikost]; if (ukazatel == 0) { // Problem s pridelovanim pameti. };
(nothrow) = kdyz prirazovani pameti selze, tak se nastavi na NULL
Nejsem C++ odbornik, spise takova lamka, radeji pockam na nekoho zkusenejsiho...
-
Takze, ty zmeny votaze a taktu jsou uspora energie, cili penezenky tve(tvych rodicu). to ze ti padaji FPS pusobi slabsi CPU, predpokladam nejake FX stare gen Builddozer.
Jak rikal Wolf, grafika nebude problem.
-
Doporucuju, schopny chlapik!
-
na jake rozliseni btw? na nejake slabsi staci HD 7770. jinak SSD do pc za 15k je nesmysl, rekni kamaradovi at si ho dokoupi potom...
-
No ale ty napady jsou to, co potencionalni zajemce zajima! Pokud nenapises v cem se chces odlisit, tak se ti nikdo neprihlasi.
- 7
-
budou, za karty...
-
Tak, mohl bych se podelit o podobny programek co jsem napsal, trochu slozitejsi, snad se necemu priucis:
#include <iostream> using namespace std; void Prevodnik(); void Kalkulacka(); void ShowMenu(); void ShowCalcMenu(); void WrongLetter(); int Plus(int c1, int c2); int Minus(int c1, int c2); int Krat(int c1, int c2); char yesorno; int operace; int main(void) { do { cout << " Vyberte si operaci:\n"; ShowMenu(); cout << " "; cin >> operace; while(operace != 1 && operace != 2) { cout << " Zadana spatna hodnota, zadejte ji prosim znovu: \n "; cin >> operace; } switch(operace) { case 1: Prevodnik(); break; case 2: Kalkulacka(); break; } cout << " Chcete zvolit jinou operaci nebo program ukoncit? A/N (A - jina operace)" << endl; cout << " "; cin >> yesorno; WrongLetter(); } while(yesorno == 'A' || yesorno == 'a'); return 0; } void Prevodnik() { int dny, hodiny, minuty, zbytek, celkem; do { cout << " Zadejte pocet sekund: \n "; cin >> celkem; dny = celkem / 86400; zbytek = celkem % 86400; hodiny = zbytek / 3600; zbytek %= 3600; minuty = zbytek / 60; zbytek %= 60; cout << " Dnu: " << dny << endl; cout << " Hodin: " << hodiny << endl; cout << " Minut: " << minuty << endl; cout << " Sekund: " << zbytek << endl; cout << " Chcete nadale pouzivat prevodnik? A/N \n "; cin >> yesorno; WrongLetter(); } while(yesorno == 'a' || yesorno == 'A' ); } void Kalkulacka() { int c1, c2, operace, v, zbytek; do { cout << " Zadejte 1. operand: " << endl; cout << " "; cin >> c1; cout << " Zadejte 2. operand: " << endl; cout << " "; cin >> c2; cout << " Zadejte operaci: " << endl; ShowCalcMenu(); cout << " "; cin >> operace; while(operace != 1 && operace != 2 && operace != 3 && operace != 4) { cout << " Zadana chybna hodnota, zadejte ji prosim znovu: \n "; cin >> operace; } switch(operace) { case 1: v = Plus(c1,c2); cout << " Vysledek je: " << v << endl; break; case 2: v = Minus(c1, c2); cout << " Vysledek je: " << v << endl; break; case 3: v = Krat(c1, c2); cout << " Vysledek je: " << v << endl; break; case 4: // hack kvuli zbytku v = c1 / c2; zbytek = c1 % c2; if(zbytek == 0) cout << " Vysledek je: " << v << endl; else cout << " Vysledek je: " << v << " Zbytek je: " << zbytek << endl; break; } cout << " Chcete nadale pouzivat kalkulacku? A/N" << endl; cout << " "; cin >> yesorno; WrongLetter(); } while(yesorno == 'A' || yesorno == 'a'); } int Plus(int c1, int c2) { return c1 + c2; } int Minus(int c1, int c2) { return c1 - c2; } int Krat(int c1, int c2) { return c1 * c2; } void WrongLetter() { while(yesorno != 'A' && yesorno != 'a' && yesorno != 'N' && yesorno != 'n') { cout << " Zadan chybny znak, Zadejte prosim znovu:" << endl; cout << " "; cin >> yesorno; } } void ShowMenu() { cout << " 1 - Prevodnik sekund na dny, hodiny, minuty a sekundy. \n"; cout << " 2 - Kalkulacka(scita, odcita, nasobi a deli.) \n"; } void ShowCalcMenu() { cout << " 1 - Scitani" <<endl; cout << " 2 - Odcitani" << endl; cout << " 3 - Nasobeni" << endl; cout << " 4 - Deleni" << endl; }
-
no hosi, do sestavy ktera se nebude taktovat je podle me Z77 deska trochu overkill, myslim ze vetsinu tech "featurek" nevyuzije. vzit nejakou Gigabyte B75-D3V, mam ji a nemohu si stezovat..
HD 7870 je jasna volba.
procesor tak i5-3450
zdroj seasonic 80bronze plus a vys
urcite pak doporucuji SSD Samsung 840 120GB
skrinku nejakou CM Elite
pokud budes chtit chladic, tak podle mne je to useless, ja mam BOX na me i5-3570 a neslysim ho nikdy.(ne, nejsem hluchy)
-
-
Prosim, vice specifikuj pozadavek. O co se snazis? Co mas za problem, jakou chybu ti to pise? jinak ti asi moc nepomuzeme.
[help] Teleport
in Tipy, triky, tutoriály
Posted · Report reply