Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Xmat

Perlička - Jak Blizzard opravuje bugy.

Recommended Posts

Tak řekl bych že na leckterém funu je lepší podpora hráčů a snaha o opravení bugu než na ofíku.

Zde je konverzace mezi mnou a Blizzard Customer Support. Pro angličtiny neznalé jsem to přeložil do češtiny:

 

Já:

Dobrý den,

chtěl bych vám oznámit nalezení chyby ve hře. Je možné že chyba je na mé straně, ale dle informací převzaných z wowwiki.com a wowhead.com mám dojem, že problém je na vaší straně. Nejde mi abilita Miling Herbs. Ať to zkusím na libovolnou bylinku, vždy dostanu výpis "Tyto bylinky se nedají mlít". Splňuji všechny požadavky (dostatečný skill v incription i herbalismu) a mám volné sloty v batozích.

S pozdravem, Ewra

 

Blizzard Customer Support (odpověď během 12 hodin):

Dobrý den,

obdrželi jsme vaše hlášení o chybě. Bylo zjištěno, že splňujete všechna kritéria nutné pro abilitu Milling Herbs. Vyzkoušejte prosím tuto abilitu ještě jednou a pokud problém přetrvá, kontaktujte nás prosím znovu.

 

Já:

Dobrý den,

odpovídám na váš mail. Bylo mi řečeno že se na vás mám obrátit pokud problém přetrvá. (...znovu popis problému...).

S pozdravem, Ewra

 

Blizzard Customer Support (odpověď během 2 hodin):

Dobrý den,

obdrželi jsme vaše opětovné hlášení o chybě. Bylo zjištěno že skutečně splňujete všecha kritéria nutné pro abilitu Milling Herbs. Vyzkoušejte to prosím znovu a pokud to stále nebude fungovat, do příštího ticketu napište, že jsme vám ticket již dvakráte vrátili s tím, že problém by měl být odstraněn.

 

Já:

Dobrý den,

odpovídám na váš mail. Bylo mi řečeno že se na vás mám obrátit pokud problém přetrvá. (...znovu popis problému...). Již jste mi dvakráte odpověděli že splňuji všecha kritéria, ale abilita stále nefunguje.

S pozdravem, Ewra

 

 

A čekám na odpověď již 5 dní :-) Všude na webu mají napsáno "Instant Support!" a pět dní čekám na to než mi konečně spraví Milling Herbs... sem zvědav jestli se dočkám.

 

Máte nějaké své zkušenosti s Blizzard Customer Support? Napište sem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blizzard ma jednu z nejhorsich zakaznickych podpor co jsem kdy videl. Mel jsem problemy s placenim kreditkou kvuli zablokovane platebni metode. Psal jsem jim ohledne toho web-form jak bych mel. Odpovedeli po 17ti dnech a az na web-form s cislem 7.

 

Jakmile se podivate na forum technical support, tak uvidite stovky stiznosti na to, ze lidem nejde paid character transfer s hlaskou "payment rejected" (opet jsem jeden z nich), lidi zakladaji thready a blizzard zatim konstruktivne neodpovedel - jen at napisou billing department, pricemz pokud se odpovedi dockate, tak je to nejdriv za 2 tydny a ani to neni jiste. Ja ted cekam 6ty den na odpoved ohledne "payment rejected".

 

Clovek by cekal od giganta jako Blizzard, ze bude mit armadu pro vyrizovani supportu, ale absolutne me v tomhle zklamali.

 

edit: typo

Edited by witus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, Blizzard technical support neni uplne nejrychlejsi, ale nemuzu si stezovat, zatim vzdycky pomohli...

jinak k problemu: Zkousel jsi smazat cache? Nepouzivas nejaky inscription addony? Mas tech kytek opravdu 5? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: to Yas: no problem byl asi někde u nich, když to takhle rychle vyřešili. Kytek sem měl skutečně pět (asi stovku :D), cache sem mazal, i když tuto instalaci WoW používám výhradně na ofík.

 

před chvilkou jsem editoval svůj ticket a připsal jsem do něj že již čekám velmi dlouho a že se mi takovéto čekání nelíbí.

Během 30 vteřin mi whispovala <GM>Sylvaenas, vyslechla si ještě jednou problém. Řekla ať se relognu a ejhle, ono to funguje :-D Btw byla dost sympatická a hlavně mluvila angličtinou které jsem dobře rozuměl (naštěstí) Přece jen to s tou podporou nebude tak strašné.

Edited by Xmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono se lehko rekne, ze neni nejrychlejsi, ale kdyz clovek chce udelat transfer na novou arena season za partakem a kvuli tomu to nestihne... nastve to, no. S In-game supportem nemam zkusenosti, ale pres web-form to je sileny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V ticketu odpovidaj celkem svizne, ale po emailu to je desny :) sem jednou zapomnel tajnou odpoved a trvalo asi 5 dnu nez odpovedeli.

Edited by Malfik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sry za OT : to víte teďko mají jiný starosti než řešit hru..Přeci musejí vyřešit nelegální free servery...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi se na můj ticket nějak zapomělo... :) Ale dobry, už vyřešeno, takže si nestěžuju. Ochota a slušnost whispujícího GM byla výborná :)

 

"Hi, are you free for talk?" Napsala

Ja si toho nevšim protože sem byl v dungu a ještě sem si psal na icq.

"Ou, sorry, you are in instance. I ask you later and wish good loot."

:-D docela sem se divil že jednají takto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ač je Blizzard support špatný, tak např. Funcom Support je na tom podobně. Všechny hry maj mízerný support... např. ve Warhammer Online je snad ještě horší.

 

 

Mě jednou někdo o něco o bral s tím, že podle pravidel Blizzardu mi na EU serverech věci nemůžou vrátit (na US ano), ale mohou ho zabanovat. Domáhal jsem se tedy trestu po něm. Přičemž mi řekl, že to nejde a zavřel mi ticket... aniž by mi dal prostor reagovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asi se na můj ticket nějak zapomělo... :) Ale dobry, už vyřešeno, takže si nestěžuju. Ochota a slušnost whispujícího GM byla výborná :)

 

"Hi, are you free for talk?" Napsala

Ja si toho nevšim protože sem byl v dungu a ještě sem si psal na icq.

"Ou, sorry, you are in instance. I ask you later and wish good loot."

:-D docela sem se divil že jednají takto.

 

Normálka RP GMka

 

Kdyz uz nic nepotrebujes tak napisou treba Have a nice day and make your shadows to hide you well atp. Hraju za rogua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to "and wish good loot" fakt překvapilo :) Chovají se skutečně profesionálně. Asi před půl rokem mi napsali "Sorry for interrupting your play, i know you have good buff that is going to dismisses in 3 minutes, but are you free for talk right now?". Skutečně mě dostává jejich snaha udržet RP styl hry a vždy než ti napíší si o tobě hodně zjistí :-) Toto jsem v žádné jiné hře neviděl.

 

S email nebo forum supportem nemam zkušenosti, ale věřim že to bude trvat rozhodně déle než in-game supp.

Edited by Xmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono ten support Blizzardu je celkem sporný. Z dob co jsem hrál mám tyto zkušenosti:

 

Ingame- Až na občasnou delší dobu některých odpovědí byl fajn. Když zrovna nepsalo Gmko s namakrovaným pozdravem a napsalo i něco originálního, tak to bylo beste protože se snim pak i třeba dalo pokecat,když neměli zrovna fofr. A kdo hrál/je na DT tak si po depce z /1 vždy rád pokecal s člověkem co má něco v hlavě.

 

Webform- tak to už bylo horší, dlouhá čekačka na odpověď,občas i odpověď, která se netýkala tematu takže člověk musel znovu psat a čekat X dní na další odpověď.

 

Blizz support má v mnoha ohledech nedostatky,ale která develop společnost nemá a přeci jen to kompenzovali jinýma službičkama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych se nedivila, kdyby blizzard měsíčně negeneroval takový zisk, že by klidně mohl platit 10x tolik lidí co by se o to starali ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je moc. Nevím jestli blizzard začal do supportu brát 3leté děti nebo už fakt nevím ale mám z nich dost .... :P Sem se zas posmál..... Ale hlavně že instant support ale týden a nic :P. Co týden :D Budete rádi když jenom týden :clap:

Edited by Nefer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Já bych se nedivila, kdyby blizzard měsíčně negeneroval takový zisk, že by klidně mohl platit 10x tolik lidí co by se o to starali ;)

Oni prave ale potrebuji jen 10x tolik lidi na kalkulace zisku a na vymysleni toho co pritahne nove penize (hrace) - viz datadisky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jedna funny záležitost. Poslal jsem ticket z Drah'thulu a nebyl jsem ve hře a druhý den mi přišlo v mailu (v tom ve hře), na jakém realmu, že se to stalo? a chtěli další detaily... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si zase čekal 1měsíc než mi vrátěj acc. nějakej hacker mi ho šlohl přes KeyLogger a nešlo ani vrácení hesla. Vypisovalo mi to error. Tak jsem jim napsal a po 2dnech, že si mám infiltrovat wowko. Poté mi napsali, že to řeší a že mám dočasně pozastaven account. A pak nic měsíc. Pak jsem acc zkusil a šel mi a Blizzard ani nenapsal, že už to jde. Blizzard Support 4ever.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blizzard Support 4ever

Ano, taky mám s Blizz Supportem své zkušenosti. psal jsem přes web form a čekal jsem neskutečný měsíc na odpověď: "Omlouváme se, ale napsal jste to do špatné sekce."

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Blizzard GM ide o to, ze oni pouzivaju na odopovede skoro stale makra, teda aspon co sa tyka ticketov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your buff is going to dismisses in 3 minutes, i know, but are you free for talk right now? To nebylo makrem :D

Edited by Xmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesionalita GM blizzu je bezesporu nejlepší co jsem kdy viděl ale web support je opravdu katastrofální

 

Your buff is going to dismisses in 3 minutes, i know, but are you free for talk right now?

:surprise: zkusím RP servery :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasika. Vystavíš ticket proč jsou lagy? odpoveď za 30-60min Opravujeme ### (výmluvy, výmluvy, nebo neví co na to říct :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×