Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Eessencia

[C++ teleporter] Chyby ?

Recommended Posts

Zdravim, mám teleportéra kterého mi udělal Lucas, jenže ho dělal pro TrinityCore2 a já jsem ManGosák, najdu zde někoho kdo by dokázal říct proč tento teleportér nejde?

Script jsem vložil do složky custom v scriptdev2/script/, v visual studiu přidal ke kompilaci a zkompiloval, npc nastavil scriptname a flag 1 (gossip)

ale npc pouze řekne Greetings a to je vše...

 

#include "precompiled.h"

//buffs
#define SPELL_BUFF1	48161 //Fortitude
#define SPELL_BUFF2	48073 //Divine spirit	
#define SPELL_BUFF3 48469 //Mark of the wild
#define SPELL_BUFF4 53307 //Thorns
#define SPELL_BUFF5 42995 //Thorns

bool GossipHello_Penguino(Player *player, Creature *_Creature)
{
   if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Home Base"                       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Cities"                 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Aliance Mall"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1003);
   }

   else //if horde

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Home Base"                       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Cities"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Mall"                      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10018);
   }


	player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Buffy"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2000);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Ressurection Sickness"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2006);


   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

   return true;
}

void SendDefaultMenu_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{

switch(action)
{

case 1000: //Home Base
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -250.0467295f, 1033.512695f, 54.322f, 1.611220f);
break;

case 1001: //Alliance Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1002: //Horde Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunderbluff"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1010);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon City"     , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1011);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;


case 1003: //Aliance Mall
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -9014.883789f, 395.026031f, 120.382935f, 3.895912f);
break;

case 10018: //Horde Mall
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 1439.552612f, -4427.149414f, 25.235622f, 1.765534f);
break;

case 1004: //Stormwind
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8895.368164f, 567.118835f, 92.6534f, 0.694642f);
break;

case 1005: //Ironforge
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8895.368164f, 567.118835f, 92.6534f, 0.694642f);
break;

case 1006: //Darnassus
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 9949.559570f, 2284.209961f, 1341.394165f, 1.525185f);
break;

case 1007: //Exodar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -3965.699951f, -11653.599609f, -138.843994f, 6.192861f);
break;

case 1008: //Orgrimmar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 1629.601440f, -4373.439453f, 31.293652f, 3.528754f);
break;

case 1009: //Thunder Bluff
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, -1277.369995f, 124.804001f, 131.287003f, 5.222740f);
break;

case 10010: //Undercity
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, 1584.069946f, 241.987000f, -52.153400f, 0.049647f);
break;

case 10011: //Silvermoon City
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 9487.690430f, -7279.200195f, 14.286600f, 6.164780f);
break;

case 2000:
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Fortitude"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2001);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Divine Spirit"       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2002);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Mark of the Wild"    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2003);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thorns"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2004);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Arcane Intellect"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 2001: //cast Fortitude
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF1,false); 
break;

case 2002: //cast Divine Spirit
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF2,false); 
break;

case 2003: //cast Mark of the Wild
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF3,false); 
break;

case 2004: //cast Thorns
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF4,false); 
break;

case 2005: //cast Arcane Intellect
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF5,false); 
break;

case 2006: //remove Ressurection Sickness
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->RemoveAurasDueToSpell(SPELL_ID_PASSIVE_RESURRECTION_SICKNESS);
break;

case 5000: // <- [Main Menu]
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;

}
}

bool GossipSelect_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
   // Main menu
   if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
   SendDefaultMenu_Penguino( player, _Creature, action );

return true;
}

void AddSC_Penguino()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name="Penguino";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_Penguino;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_Penguino;
   newscript->pItemHello = NULL;
   newscript->pGOHello = NULL;
   newscript->pAreaTrigger = NULL;
   newscript->pItemQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOChooseReward = NULL;
   newscript->RegisterSelf();
}

Edited by nEcroVisiOn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, jak napsal bLuma:

1)

Musíš v souboru /scriptdev2/Makefile.am

vložit ihned za řádek

include/sc_instance.h \

 

následující řádek:

scripts/custom/penguino.cpp \

- název souboru a umístění si uprav podle sebe

________________________________

2)

Musíš v souboru /scriptdev2/system/ScriptLoader.cpp

vložit ihned za řádek

//custom

 

následující řádek:

extern void AddSC_Penguino();

 

a poté v tom samém souboru v oddělení void AddScripts()

vložit ihned za řádek

//custom

 

následující řádek:

AddSC_Penguino();

 

EDIT: Pokud toto neuděláš, vlastně to ten soubor/skript úplně ignoruje a nepřidá ho do kompilace. Taky jsem se s tím patlal dlouho, než mi poradil bLuma :-). Akorát je třeba přidat ještě ten jeden řádek do Makefile.am - bez toho mi kompilace neběžela dál.

Edited by Filo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není prtoože je to na TC2 ne na mangos :D Jinak mylsím že jsem ti to říkal, sorry , už sem to připsal do mýho topicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok díky, já jen ež na Wowresource wiki je jen postup v Visual studiu.. a o tomdle tu není ani řeč

 

Makefile není na windows potřeba, ale jinak na wiki je kompletní postup pro obě platformy.

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, nebudu zakládat nový topik... Po delší době jsem si opět zkompiloval teleportera, nyní jsme ho trochu upravil... (přidal jiné porty)

Bohužel, ve hře, když se chci portnout, portne mě 1x a pak už nejde... nebo po chvilce zas jde, ale pak zas nejde...

Lépe řečeno, portuje jen když se mu chce... Neví někdo kde může být chyba? Script je ve spoileru

 

#include "precompiled.h"

//buffs
#define SPELL_BUFF1 48161 //Fortitude
#define SPELL_BUFF2 48073 //Divine spirit   
#define SPELL_BUFF3 48469 //Mark of the wild
#define SPELL_BUFF4 53307 //Thorns
#define SPELL_BUFF5 42995 //Arcane Intellect

bool GossipHello_Penguino(Player *player, Creature *_Creature)
{
   if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Cities"                 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
   }

   else //if horde

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Cities"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
   }


               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Buffy"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Ressurection Sickness"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2006);


   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

   return true;
}

void SendDefaultMenu_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{

switch(action)
{
case 1001: //Alliance Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1012);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1013);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1002: //Horde Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunderbluff"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1010);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon City"     , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1011);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1014);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1015);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1004: //Stormwind
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8832.945313f, 623.305908f, 93.756119f, 0.704069f);
break;

case 1005: //Ironforge
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8895.368164f, 567.118835f, 92.6534f, 0.694642f);
break;

case 1006: //Darnassus
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 9949.559570f, 2284.209961f, 1341.394165f, 1.525185f);
break;

case 1007: //Exodar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -3965.699951f, -11653.599609f, -138.843994f, 6.192861f);
break;

case 1008: //Orgrimmar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 1629.601440f, -4373.439453f, 31.293652f, 3.528754f);
break;

case 1009: //Thunder Bluff
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, -1277.369995f, 124.804001f, 131.287003f, 5.222740f);
break;

case 10010: //Undercity
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, 1584.069946f, 241.987000f, -52.153400f, 0.049647f);
break;

case 10011: //Silvermoon City
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 9487.690430f, -7279.200195f, 14.286600f, 6.164780f);
break;

case 10013: //Dalaran
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f);
break;

case 10015: //Dalaran
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f);
break;

case 10012: //darkportal
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f);
break;

case 10014: //darkportal
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f);
break;

case 2000:
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Fortitude"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2001);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Divine Spirit"       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2002);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Mark of the Wild"    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2003);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thorns"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2004);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Arcane Intellect"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 2001: //cast Fortitude
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF1,false); 
break;

case 2002: //cast Divine Spirit
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF2,false); 
break;

case 2003: //cast Mark of the Wild
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF3,false); 
break;

case 2004: //cast Thorns
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF4,false); 
break;

case 2005: //cast Arcane Intellect
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF5,false); 
break;

case 2006: //remove Ressurection Sickness
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       player->RemoveAurasDueToSpell(SPELL_ID_PASSIVE_RESURRECTION_SICKNESS);
break;

case 5000: // <- [Main Menu]
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;

}
}

bool GossipSelect_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
   // Main menu
   if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
   SendDefaultMenu_Penguino( player, _Creature, action );

return true;
}

void AddSC_Penguino()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name="Penguino";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_Penguino;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_Penguino;
   newscript->pItemHello = NULL;
   newscript->pGOHello = NULL;
   newscript->pAreaTrigger = NULL;
   newscript->pItemQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOChooseReward = NULL;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, nebudu zakládat nový topik... Po delší době jsem si opět zkompiloval teleportera, nyní jsme ho trochu upravil... (přidal jiné porty)

Bohužel, ve hře, když se chci portnout, portne mě 1x a pak už nejde... nebo po chvilce zas jde, ale pak zas nejde...

Lépe řečeno, portuje jen když se mu chce... Neví někdo kde může být chyba? Script je ve spoileru

 

#include "precompiled.h"

//buffs
#define SPELL_BUFF1 48161 //Fortitude
#define SPELL_BUFF2 48073 //Divine spirit   
#define SPELL_BUFF3 48469 //Mark of the wild
#define SPELL_BUFF4 53307 //Thorns
#define SPELL_BUFF5 42995 //Arcane Intellect

bool GossipHello_Penguino(Player *player, Creature *_Creature)
{
   if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Cities"                 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
   }

   else //if horde

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Cities"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
   }


               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Buffy"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Ressurection Sickness"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2006);


   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

   return true;
}

void SendDefaultMenu_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{

switch(action)
{
case 1001: //Alliance Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1012);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1013);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1002: //Horde Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunderbluff"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1010);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon City"     , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1011);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1014);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1015);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1004: //Stormwind
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8832.945313f, 623.305908f, 93.756119f, 0.704069f);
break;

case 1005: //Ironforge
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8895.368164f, 567.118835f, 92.6534f, 0.694642f);
break;

case 1006: //Darnassus
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 9949.559570f, 2284.209961f, 1341.394165f, 1.525185f);
break;

case 1007: //Exodar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -3965.699951f, -11653.599609f, -138.843994f, 6.192861f);
break;

case 1008: //Orgrimmar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 1629.601440f, -4373.439453f, 31.293652f, 3.528754f);
break;

case 1009: //Thunder Bluff
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, -1277.369995f, 124.804001f, 131.287003f, 5.222740f);
break;

case 10010: //Undercity
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, 1584.069946f, 241.987000f, -52.153400f, 0.049647f);
break;

case 10011: //Silvermoon City
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 9487.690430f, -7279.200195f, 14.286600f, 6.164780f);
break;

case 10013: //Dalaran
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f);
break;

case 10015: //Dalaran
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f);
break;

case 10012: //darkportal
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f);
break;

case 10014: //darkportal
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f);
break;

case 2000:
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Fortitude"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2001);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Divine Spirit"       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2002);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Mark of the Wild"    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2003);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thorns"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2004);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Arcane Intellect"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 2001: //cast Fortitude
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF1,false); 
break;

case 2002: //cast Divine Spirit
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF2,false); 
break;

case 2003: //cast Mark of the Wild
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF3,false); 
break;

case 2004: //cast Thorns
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF4,false); 
break;

case 2005: //cast Arcane Intellect
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF5,false); 
break;

case 2006: //remove Ressurection Sickness
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       player->RemoveAurasDueToSpell(SPELL_ID_PASSIVE_RESURRECTION_SICKNESS);
break;

case 5000: // <- [Main Menu]
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;

}
}

bool GossipSelect_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
   // Main menu
   if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
   SendDefaultMenu_Penguino( player, _Creature, action );

return true;
}

void AddSC_Penguino()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name="Penguino";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_Penguino;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_Penguino;
   newscript->pItemHello = NULL;
   newscript->pGOHello = NULL;
   newscript->pAreaTrigger = NULL;
   newscript->pItemQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOChooseReward = NULL;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

Máš tam 2x DarkPortal což není třeba

 

Takto upravit:

else //if horde

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Cities"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
   }


               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Buffy"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Ressurection Sickness"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2006);
               player->Add_GOSSIP_ITEM( 7, "DarkPortal"                      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10012);

 

a tam dole smazat ten dark portal co má označení 10014.

Edited by lukas7533

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš tam 2x DarkPortal což není třeba

Jé ahoj Lukášku ;)

máš pravdu ;) já ho tam dával jako jeden pro A jeden pro H, ptž jsem chtěl dát pro každou frakci jinej spawn, nakonec sme dal stejnej ale už to nechal bejt ;) ničemu to neškodí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×