Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Spichy

[Spell - DK] Raise Dead

Recommended Posts

Ahoj a dobrý den, snažím se u nás na serveru opravit spell Raise Dead. Spell se zatím nesnažím opravit, tak aby fungoval, jako na ofi, protože mi stojí v cestě jeden problém - a to, když se spell zmáčkne, tak se nahodí Cooldown, ale nespustí se odpočítávání CD a spell nejde znovu použít (pokud nenastane reload hry, např. při vkročení do jiné instance, teleportu apod.) CD nenaběhne, ani když si dam příkaz .cooldown... ani za pomoci:

((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);

a

((Player*)unitTarget)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);

Což je Divný.

 

Pokud s tim máte někdo zkušenosti, prosím poraďte.

Script sem napsal takhle:

//--------------------------------------------Raise Dead----------------------------------------
   if (m_spellInfo->Id == 46584)
   {  // Summon Ghoula
      m_caster->CastSpell(unitTarget,52150,true,NULL); 
      //za každou cenu se musí zrušit cooldown spellu!!!
      if (((Player*)unitTarget)->HasSpellCooldown(m_spellInfo->Id))
      {
              ((Player*)unitTarget)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);        
              ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);
      }
      else {   
              ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);
              ((Player*)unitTarget)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);  
           }      
      ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id,true);
      ((Player*)unitTarget)->RemoveSpellCooldown(m_spellInfo->Id);  
   }
//--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Díky za případnou pomoc. Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud bys byl ochotný si tento spell převejst z TC2 na mangos tak ti sem dám source kód, a pokud vím tak to hle by ti klient neměl vzít, ten cooldown je už v klientovy zapsaný ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud bys byl ochotný si tento spell převejst z TC2 na mangos tak ti sem dám source kód, a pokud vím tak to hle by ti klient neměl vzít, ten cooldown je už v klientovy zapsaný ..

jj, klidně to sem hoď, já už si s tim nějak pohraju... klient to bere, ten spell funguje (bez podmínek, human corpse,..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namísto rušení cooldownu ho musíš aktivovat Player::AddSpellAndCategoryCooldowns, normálně cooldown naběhne až když ghoul zmizí, proto je spell po jeho dobu blokován.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namísto rušení cooldownu ho musíš aktivovat Player::AddSpellAndCategoryCooldowns, normálně cooldown naběhne až když ghoul zmizí, proto je spell po jeho dobu blokován.

takže když mam:

void AddSpellAndCategoryCooldowns(SpellEntry const* spellInfo, uint32 itemId, Spell* spell = NULL, bool infinityCooldown = false );

 

tak by to mělo vypadat nějak takhle:

((Player*)m_caster)->AddSpellAndCategoryCooldowns(m_spellInfo,m_CastItem ? m_CastItem->GetEntry() : 0, this);

Oprav mě jestli se pletu, jinak dík za radu, snad to nějak vykoumam.

 

//EDIT: tyjo už sem zkoušel snad šetko, ale CD mi to nevyvolá, sem z toho celej v pasti :D

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby měl někdo nějakej nápad, jak to opravit (nebo *.patch) tak napište, zlobit se nebudu :)

Už si nevim rady jak co, kde, jak.

Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah sorry, zapadl jsi a já jsem blbě kouknul jen do zdrojáku ke spellům. Místo zmiňovaného použij Player::SendCooldownEvent(), parametry metody jsou shodné. Toto by mělo cooldown odeslat ke klientovi, což předchozí metoda nedělá a já to přehlédl.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah sorry, zapadl jsi a já jsem blbě kouknul jen do zdrojáku ke spellům. Místo zmiňovaného použij Player::SendCooldownEvent(), parametry metody jsou shodné. Toto by mělo cooldown odeslat ke klientovi, což předchozí metoda nedělá a já to přehlédl.

 

Dík moc :)

 

 

VYŘEŠENO, přidávám zdroják. Komu to nejde, tak si přepište stávající zdroják v SpellEffect.cpp

void Spell::EffectDummy(uint32 i)

{

...

case SPELLFAMILY_DEATHKNIGHT:

...

//------------------------------Raise Dead - Funguje-------------------------------------------
   if (m_spellInfo->Id == 46584)
   {   
        if( unitTarget->isDead() && unitTarget->GetCreatureType()==CREATURE_TYPE_HUMANOID && unitTarget->getLevel() >= m_caster->getLevel()-3 )
        {
            // Kontrola jestli má caster talent (52143)
            if( m_caster->GetTypeId()==TYPEID_PLAYER && ((Player*)m_caster)->HasSpell(52143) )
            {
               // Caster má talent; vyvolá ghoula na dobu neurčitou
               m_caster->CastSpell(m_caster, 52150, true, NULL);
               ((Player*)m_caster)->SendCooldownEvent(m_spellInfo,52150, this); 
               ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(52150, true);
            }
            else
            {
               // Caster nemá talent; vyvolá ghoula s časovým limitem
               m_caster->CastSpell(m_caster, 46585, true, NULL);
               ((Player*)m_caster)->SendCooldownEvent(m_spellInfo,46585, this); 
               ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(46585, true);
             }
        }
        else
        {
               //Kontrola castera jestli má [Corpse Dust]; Jestli ano rozbije se jeden corpse dust, jestli ne -> reset a break. (Dust se rozbije až po summonu ghoula)
               if(((Player*)m_caster)->HasItemCount(37201,1))
               {

                    // Kontrola jestli má caster talent (52143)
                    if( m_caster->GetTypeId()==TYPEID_PLAYER && ((Player*)m_caster)->HasSpell(52143) )
                    {
                          // Caster má talent; vyvolá ghoula na dobu neurčitou
                          m_caster->CastSpell(m_caster, 52150, true, NULL);
                          ((Player*)m_caster)->SendCooldownEvent(m_spellInfo,52150, this); 
                          ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(52150, true);

                    }
                    else
                    {
                          // Caster nemá talent; vyvolá ghoula s časovým limitem
                          m_caster->CastSpell(m_caster, 46585, true, NULL);
                          ((Player*)m_caster)->SendCooldownEvent(m_spellInfo,46585, this); 
                          ((Player*)m_caster)->RemoveSpellCooldown(46585, true);

                    }
                    ((Player*)m_caster)->DestroyItemCount(37201,1,true);
               }
               else //hráč nemá [Corpse Dust] --> zastaví se cast spellu
               m_caster->CastStop();
               return;
        }    

   }
   break;

//---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ghoul se vyvolá pouze, pokud je v přitomnosti corpse humanoida nebo, když má caster 1 corpse dust.

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×