Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Spichy

[Návod]Jak udělat XP víkend

Recommended Posts

ahoj, mohlo by to být celkem dobrý ale bohužel se mi nedaří najít ty 2 soubory

Formulas.h a

Player.cpp

pls řekni kde hledat

Edited by bLuma
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj, mohlo by to být celkem dobrý ale bohužel se mi nedaří najít ty 2 soubory

Formulas.h a

Player.cpp

pls řekni kde hledat

 

~/jmenoMangosSlozky/src/game

 

btw, dík za repky :)

Edited by Spichy
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mohl bys to prosím upravyt na 2.4.3 mangos ? díky...

 

2>------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------

2>Compiling...

2>Unit.cpp

2>Player.cpp

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>Pet.cpp

2>..\..\src\game\Player.cpp(5344) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>..\..\src\game\Player.cpp(5344) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>..\..\src\game\Player.cpp(5345) : error C2065: 'XP' : undeclared identifier

2>Creature.cpp

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>SpellAuras.cpp

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>Group.cpp

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>GossipDef.cpp

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'gameeventmgr' : undeclared identifier

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

2> type is ''unknown-type''

2>Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\smoky\Dokumenty\Stažené soubory\mangos_243\win\VC90\game__Win32_Release\BuildLog.htm"

2>game - 17 error(s), 0 warning(s)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mohl bys to prosím upravyt na 2.4.3 mangos ? díky...

 

2>------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------

2>Compiling...

2>Unit.cpp

2>Player.cpp

2>c:\documents and settings\smoky\dokumenty\stažené soubory\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065:

...

Uploadni na pastebin.com funkce ve kterých si prováděl změny (ve Formulas.h, Player.cpp) a upravim to. Momentálně nemam k dispozici 2.4.3 source, takže netušim jaký jsou tam proměnný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je úplně jedno jestli máš 2.4.3 nebo 3.2.2, protože nedávno přejmenovali všechna makra ukazující na singletony a gameeventmgr také. Nyní místo makra gameeventmgr je nutné psát sGameEventMgr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady to je pak napiš kde si co upravil díky :)

Formulas.h http://pastebin.com/m1b59ec7a Player.cpp http://filebeam.com/f30dd9e0590e91d8ce78161c2e6a0e7c

pls co mam delat ------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------

Compiling...

Player.cpp

d:\anathema compilace\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2065: 'sGameEventMgr' : undeclared identifier

d:\anathema compilace\mangos_243\src\game\Formulas.h(117) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

type is ''unknown-type''

..\..\src\game\Player.cpp(15967) : error C2065: 'sGameEventMgr' : undeclared identifier

..\..\src\game\Player.cpp(15967) : error C2228: left of '.IsActiveEvent' must have class/struct/union

type is ''unknown-type''

..\..\src\game\Player.cpp(15968) : error C2065: 'XP' : undeclared identifier

Build log was saved at "file://d:\Anathema Compilace\mangos_243\win\VC90\game__Win32_Release\BuildLog.htm"

game - 5 error(s), 0 warning(s)

========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mělo by to být stále stejné, jen se může trochu měnit SQL a zdrojáky budou mít asi posunuté řádky.

Tohle je pro MaNGOS, ale TC - pokud si pamatuji - vycházelo z MaNGOSu, takže základ je stejný. Oba soubory by měly existovat a měly by být podobné.

 

Návod tu máš. Teď jen hledej. Alespoň se i něco přiučíš. ;)

 

Pokud by se ti nechtělo, tak na zahraničních webech to určo najdeš.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se ti na to podíval. Na githubu jsem si najel na současné TC a dohledal jsem ti to. Bylo to cca 10 minut práce.

 

---------------------------------------------------------------------------------

TrinityCore/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp na řádku 2401 | Znásobení XP za kill

 

--- najdi

// RaF does NOT stack with rested experience

if (recruitAFriend)

bonus_xp = 2 * xp; // xp + bonus_xp must add up to 3 * xp for RaF; calculation for quests done client-side

else

bonus_xp = victim ? GetXPRestBonus(xp) : 0; // XP resting bonus

/---

 

+++ přidání, pod najdi

if (IsEventActive(EVENT_ID_SEM)) {

bonus_xp *= NASOBEK_XP;

}

/+++ konec přidání

 

 

------------------------------------------------------------------------------

 

TrinityCore/src/server/game/Quests/QuestDef.cpp na řádku 227 | Znásobení XP za Quest

 

--- najdi

uint32 xp = diffFactor * xpentry->Exp[RewardXPDifficulty] * RewardXPMultiplier / 10;

 

 

if (xp <= 100)

xp = 5 * ((xp + 2) / 5);

else if (xp <= 500)

xp = 10 * ((xp + 5) / 10);

else if (xp <= 1000)

xp = 25 * ((xp + 12) / 25);

else

xp = 50 * ((xp + 25) / 50);

/---

 

+++ přidání, pod najdi

if (IsEventActive(EVENT_ID_SEM)) {

xp *= NASOBEK_XP;

}

/++ konec přidání

 

a nahoru musíš ještě přidat include na game event, aby si mohl použít funkci IsEventActive

#include "GameEventMgr.h"

 

------------------------------------------------------

 

Jelikož to nepatří do tohoto topicku, tak bych to sem neměl dávat. Měl bych založit nový topic v příslušné sekci. Vyzkoušej to a jestli to pojede, vytvořím nový topic a tento příspěvek upravím.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes to skúsim hodiť do najnovšieho core a dám ti vedeť :-)

 

EDIT: A keby chcem este dodat aby bol napr. zvyseny drop alebo honor rate?

Edited by achboDCA

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tohle už máš vyzkoušené? Až tohle vyzkoušíš a bude to fungovat, tak se můžu juknout na to další.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tohle už máš vyzkoušené? Až tohle vyzkoušíš a bude to fungovat, tak se můžu juknout na to další.

Sak som sa este nedostal poriadne k PC :( mam toho akosi vela poslednu dobu, ale urcite to cez vikend skusim, resp si najdem cas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×