Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
styller

ID instance

Recommended Posts

takze pro ty co chteji aby jim pri zabity bosse instance nedala id dam vam tu navod...

 

1.Budeme upravovat Player.cpp,World.cpp,World.h a mangos.conf

2.Upravime toto

diff --git a/src/game/Player.cpp b/src/game/Player.cpp
index 669d9ad..aa9fe60 100644
--- a/src/game/Player.cpp
+++ b/src/game/Player.cpp
@@ -15299,29 +15299,32 @@ void Player::UnbindInstance(BoundInstancesMap::iterator &itr, uint8 difficulty,

InstancePlayerBind* Player::BindToInstance(InstanceSave *save, bool permanent, bool load)
{
-    if(save)
+    if (save)
    {
        InstancePlayerBind& bind = m_boundInstances[save->GetDifficulty()][save->GetMapId()];
-        if(bind.save)
+        if (bind.save)
        {
            // update the save when the group kills a boss
-            if(permanent != bind.perm || save != bind.save)
-                if(!load) CharacterDatabase.PExecute("UPDATE character_instance SET instance = '%u', permanent = '%u' WHERE guid = '%u' AND instance = '%u'", save->GetInstanceId(), permanent, GetGUIDLow(), bind.save->GetInstanceId());
+            if (permanent != bind.perm || save != bind.save)
+                if(!load) CharacterDatabase.PExecute("UPDATE character_instance SET instance = '%u', permanent = '%u' WHERE guid = '%u' AND instance = '%u'", save->GetInstanceId(), (!sWorld.getConfig(CONFIG_INSTANCE_BIND))?0:permanent, GetGUIDLow(), bind.save->GetInstanceId());
        }
        else
-            if(!load) CharacterDatabase.PExecute("INSERT INTO character_instance (guid, instance, permanent) VALUES ('%u', '%u', '%u')", GetGUIDLow(), save->GetInstanceId(), permanent);
+			if (!load)
+				CharacterDatabase.PExecute("INSERT INTO character_instance (guid, instance, permanent) VALUES ('%u', '%u', '%u')", GetGUIDLow(), save->GetInstanceId(), (!sWorld.getConfig(CONFIG_INSTANCE_BIND))?0:permanent);

-        if(bind.save != save)
+        if (bind.save != save)
        {
-            if(bind.save) bind.save->RemovePlayer(this);
+            if (bind.save)
+				bind.save->RemovePlayer(this);
            save->AddPlayer(this);
        }

-        if(permanent) save->SetCanReset(false);
+        if (permanent && !sWorld.getConfig(CONFIG_INSTANCE_BIND))
+			save->SetCanReset(false);

        bind.save = save;
-        bind.perm = permanent;
-        if(!load) sLog.outDebug("Player::BindToInstance: %s(%d) is now bound to map %d, instance %d, difficulty %d", GetName(), GetGUIDLow(), save->GetMapId(), save->GetInstanceId(), save->GetDifficulty());
+        bind.perm = (!sWorld.getConfig(CONFIG_INSTANCE_BIND))?0:permanent;
+        if (!load) sLog.outDebug("Player::BindToInstance: %s(%d) is now bound to map %d, instance %d, difficulty %d", GetName(), GetGUIDLow(), save->GetMapId(), save->GetInstanceId(), save->GetDifficulty());
        return &bind;
    }
    else
diff --git a/src/game/World.cpp b/src/game/World.cpp
index 328521e..ad0cc6b 100644
--- a/src/game/World.cpp
+++ b/src/game/World.cpp
@@ -755,6 +755,7 @@ void World::LoadConfigSettings(bool reload)

    m_configs[CONFIG_ALL_TAXI_PATHS] = sConfig.GetBoolDefault("AllFlightPaths", false);

+	m_configs[CONFIG_INSTANCE_BIND] = sConfig.GetBoolDefault("Instance.Bind", true);
    m_configs[CONFIG_INSTANCE_IGNORE_LEVEL] = sConfig.GetBoolDefault("Instance.IgnoreLevel", false);
    m_configs[CONFIG_INSTANCE_IGNORE_RAID]  = sConfig.GetBoolDefault("Instance.IgnoreRaid", false);

diff --git a/src/game/World.h b/src/game/World.h
index 400bed8..aea9cb3 100644
--- a/src/game/World.h
+++ b/src/game/World.h
@@ -121,6 +121,7 @@ enum WorldConfigs
    CONFIG_START_HONOR_POINTS,
    CONFIG_MAX_ARENA_POINTS,
    CONFIG_START_ARENA_POINTS,
+	CONFIG_INSTANCE_BIND,
    CONFIG_INSTANCE_IGNORE_LEVEL,
    CONFIG_INSTANCE_IGNORE_RAID,
    CONFIG_INSTANCE_RESET_TIME_HOUR,

a scompilujeme mangose

3.Najede do mangos.conf a pridame do nej

LogColors = ""
#        Default: 1 (true)
#                 0 (false)
#
+#    Instance.Bind
+#        Bind players to instances on boss kill
+#        Default: 1 (true)
+#                 0 (false)
+#
#    Instance.IgnoreLevel
#        Ignore level requirement to enter instance
#        Default: 0 (false)
@@ -604,6 +609,7 @@ AllFlightPaths = 0
AlwaysMaxSkillForLevel = 0
ActivateWeather = 1
CastUnstuck = 1
+Instance.Bind = 0
Instance.IgnoreLevel = 0
Instance.IgnoreRaid = 0
Instance.ResetTimeHour = 4

Pokud mame zapneme mangos.exe a realmd.exe a otestujeme

Pokud vam nefunguje napiste sem do topicu a rad vam poradim (vubec by nevadilo +1 rep)[/code]

Edited by styller
  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak ja som spravil všecko podla tvojho návodu lognem sa do hry idem do nejakého dungu (instance) zabijem bossa v chat okienku mi napíše citujem "You are now saved to this instance" stlačím O pozriem si raid info a je šedým to znamená že by som nemal mat žiadne ID do dungu .... vindem z dungu (instance) resetnem Dung vleziem dnu ku bossovy čo som ho zabil a ta dá boss je mrtev dung sa neresetol možete mi niekto poradit kde som spravil chybu ? (mám to presne podla návod mám rev. 6572 ... server 2.4.3 TBC) netreba k tomu ešte niečo urobiť ? alebo funguje to vôbec na ten patch hry ?

 

 

/edit: ide to resetnut len ked sa uplne logoutnem zadam o5 svoje prihlasovacie údaje pripojím sa do hry a vtedy resetnem dung ... ja sa to snažím spravit tak aby si to mohli hráći resetnúť priamo z hry :) ... viem že sa to tak dá videl som to na 2 fun serveroch na patchi 2.4.3 a jeden bol TC a druhý MaNGOS

Edited by paulii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×