Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Hkarta

[BG/Arena Tournament] Gurubashi Arena Themes (Remake)

Recommended Posts

Vypadá to krásně ;) +1

Edit: Aby Hkarta nevypadal jako blbec, tak říkám, že to přepíšu na MaNGOS :D

Edited by nEcroVisiOn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snad ani netřeba. Maximálně strukturu gameobject_template, jinak by to mělo bejt kompatibilní.

 

edit: abych nevypadal jako blbec, předtím tam byla poznámka o přepisování na mangos. ;)

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hkarta: Ale i tak bych se pokusil to upravit pro mangos, jestli to nebude autorovi (tobě) vadit. Nebude to vadit?

 

EDIT: jinak moc dobrá práce, vypadá to opravdu kouzelně.. :)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

pekna praca nieco podobne sme davnejsie preberali na hulakadle, nieco podobne bolo aj na mmoowned :) gj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mmowned byla právě ta původní verze pro nějakou ascent odvozeninu. Jinak dneska to ještě trochu předělám...aby šly přidávat i (dekorativní?) npc a mít více npc např pro více lokací. ;)

 

A za určité situace se daj spawnnou dvě tři témata přes sebe. To fixnu, večer hodím upravenou verzi.

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si spravil tu vodu? :o

Je to normálni GOB, ale nechová se jako voda. Je to jen pláteček, ale když do něj skočíš tak pod něj propadneš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. A máte tam dokončenou verzi scriptu co mám teď na serveru.

Co je tam navíc:

možnost spawnovat i creatury k jednotlivým tématům (u winter jsem je nedával, padají tam pod texturu)

a hlavně možnost udělat víc npc nabízející rozdílná témata (tímto lze udělat "témata" pro jakoukoliv část světa)

 

Znova přečíst první příspěvek. ;)

 

edit: jinak spawny těch creatur jsou fakt jen na ukázku že tam jdou přidat. Chtělo by to vyladit pozice.

edit2: Jinak kdyby někdo měl nějaký nápad na užitečný/zajímavý/funny custom script, dejte vědět. :-)

Edited by Hkarta
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to ještě bylo trošku zabugovaný. Teď už je to vysloveně vymazlený, stačí znova zkompilovat script a přidat do db do gurubashi_themes záznam s id 4 a názvem "No Theme", nebo tak něco.

 

(Ty creatury si mizely jak chtěly v závislosti na tom, jestli tam byli hráči nebo ne. Tak jsem všechny objekty/npc až do další změny tématu nechal spawnnuté a pak je mažu ;)).

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Hkarta,

Nevim čím to může být ,ale kdyź spustím elwynn theme tak spadne server :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nahodil sem tu optional revizi ,a nekdy to proste padne! :-(

Edit: Trošku srozumitelni ,server padne když hráč vybere po 2. styl po 8 minutách ,podle mého je vadný nějaký objekt ale na serveru to vipíše jen runtime error object .... Používám verzi se změnou počasí ,díky za pomoc

Edited by troska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžeš zkusit vypnout grid unload, co to udělá. Ale osobně jsem s tím že by se mi unloadovaly spawnnuté summonnuté creatury problém nikdy neměl.

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, děkuju za aktualizaci. Víš ty co? Jmenuju tě svým vrchním aktualizátorem (vzhledem k tomu že s wow už nedělám). :-)

edit: Jinak GossipObjects mělo svůj důvod, bylo voláno 2x - jednou při otevření, a podruhé při kliknutí na čas pro jeho aktualizaci (pokud změna nebyla připravena).

Což koukám logicky funguje i s GossipHello, ale tak nějak se mi zdálo, že ten by se měl volat jen jednou. Neptej se mě proč. :P

 

+rep ofc.

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen mě ještě napadlo, že funkce GetThemeChangeReady by klidně mohla být inline. Hned to vysvětlím.

 

Pokud máme funkci, která obsahuje velmi primitivní kód, je dost možné, že samotné volání funkce bude trvat déle, než tělo funkce. V C++ se tento problém řeší pomocí inline funkcí. Inline funkce je na první pohled úplně normální funkce. Rozdíl je až ve volání funkce, protože překladač místo aby inline funkci volal, vloží její kód na místo volání. Vykonání funkce je pak samozřejmě mnohem rychlejší. Funkci prohlásíme jako inline, když před definici funkce uvedeme klíčové slovo inline.

inline int GetThemeChangeReady(Creature *_Creature)

Ale pozor. Ne každá funkce může být inline. Jistě bychom neměli dávat příliš komplikované funkce jako inline, to je asi jasné, ale měli bychom si dát pozor i na zrádnější případy. Například pokud jde o rekurentní funkce (funkce která volá sama sebe). A co víc, nemůžeme mít ani ukazatel na inline funkci, protože tělo funkce se v kódu vyskytuje tolikrát, kolikrát byla funkce volaná. Překladač pak nenajde vhodnou adresu, na kterou by mohl ukazovat.

 

Nejsem si jistý, jestli by to nějak "urychlovalo" script. Nezkoušel jsem to a tato funkce není zas až tak malá, ale jistý vliv by to mohlo mít. Jen ještě dodám, že při použití inline funkce se zvětší velikost kompilace (výstupu kompilátoru - mám tedy na mysli velikost binárek) podle toho, na kolika místech se inline funkce v programu volá. Je třeba s tím počítat. :unsure: Jen to píšu jako zajímavej poznatek, kterej jsem nedávno někde vyčetl. V podstatě jsem ten popis inline funkcí skoro doslovně opsal, je to lepší, sám bych hledal vhodná slova daleko déle. :teehee:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×