Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Nex

Lich King

Recommended Posts

Dobrý den, chtěl bych Vám zde hodit Lich Kinga opravenýho v C++.Není můj výtvor ale chtěl jsem se podělit protože si myslím že jste na to nenarazili.Mělo by tam jít přecházení do Fází + Timer

Jinak Originál

V C++

 

Když bude někdo mít problém s Linkem C++ tak je to zde smile.gif

 

// Script : 2010-03-29 14:11:20
// Run this query on your world database
// UPDATE `creature_template` SET ScriptName='npc_The Lich King' WHERE `entry`=36597;
#include "precompiled.h"


struct MANGOS_DLL_DECL The Lich KingAI : public ScriptedAI
{
The Lich KingAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature)
{
 Reset();
 SetCombatMovement(false);
}

uint32 spell1_phase1_Timer;
uint32 spell2_phase1_Timer;
uint32 spell3_phase1_Timer;
uint32 spell4_phase1_Timer;
uint32 spell5_phase1_Timer;
uint32 spell6_phase1_Timer;
uint32 spell1_phase2_Timer;
uint32 spell2_phase2_Timer;
uint32 spell3_phase2_Timer;
uint32 spell4_phase2_Timer;
uint32 spell5_phase2_Timer;
uint32 spell1_phase3_Timer;
uint32 spell2_phase3_Timer;
uint32 spell1_phase4_Timer;
uint32 spell2_phase4_Timer;
uint32 spell3_phase4_Timer;
uint32 phase1_Percent;
uint32 phase;

bool enraged;

void Aggro(Unit* pWho)
{
}

void KilledUnit(Unit* pVictim)
{
}

void JustDied(Unit* pKiller)
{
}

void Reset()
{
 spell1_phase1_Timer = 60000+rand()%40000;
 spell2_phase1_Timer = 30000+rand()%20000;
 spell3_phase1_Timer = 90000+rand()%10000;
 spell4_phase1_Timer = 20000+rand()%20000;
 spell5_phase1_Timer = 40000+rand()%60000;
 spell6_phase1_Timer = 20000+rand()%20000;
 spell1_phase2_Timer = 80000+rand()%20000;
 spell2_phase2_Timer = 50000+rand()%50000;
 spell3_phase2_Timer = 50000+rand()%50000;
 spell4_phase2_Timer = 80000+rand()%20000;
 spell5_phase2_Timer = 40000+rand()%20000;
 spell1_phase3_Timer = 40000+rand()%20000;
 spell2_phase3_Timer = 40000+rand()%20000;
 spell1_phase4_Timer = 20000+rand()%40000;
 spell2_phase4_Timer = 20000+rand()%20000;
 spell3_phase4_Timer = 50000+rand()%10000;
 phase1_Percent = 100;
 phase = 0;
 enraged = false;
}

void UpdateAI(const uint32 diff)
{
 if (!m_creature->SelectHostileTarget() || !m_creature->getVictim())
  return;

 if ((m_creature->GetHealth() * 100 / m_creature->GetMaxHealth() <= 20) && !enraged)
 {
  enraged = true;
  DoCastSpellIfCan(m_creature, 72143);
  m_creature->MonsterYell("You Shall die!", LANG_UNIVERSAL, NULL);
 }

 if ((m_creature->GetHealth() * 100 / m_creature->GetMaxHealth() <= 100) && phase == 0)
 {
  phase = 1;
  m_creature->MonsterYell("You will regret this!", LANG_UNIVERSAL, NULL);
 }

 if (phase == 1)
 {

  if (spell1_phase1_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 70372);
   spell1_phase1_Timer = 60000+rand()%40000;
  } else spell1_phase1_Timer -= diff;

  if (spell2_phase1_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(m_creature->getVictim(), 72149);
   spell2_phase1_Timer = 30000+rand()%20000;
  } else spell2_phase1_Timer -= diff;

  if (spell3_phase1_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 70358);
   spell3_phase1_Timer = 90000+rand()%10000;
  } else spell3_phase1_Timer -= diff;

  if (spell4_phase1_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 70541);
   spell4_phase1_Timer = 20000+rand()%20000;
  } else spell4_phase1_Timer -= diff;

  if (spell5_phase1_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 70337);
   spell5_phase1_Timer = 40000+rand()%60000;
  } else spell5_phase1_Timer -= diff;

  if (spell6_phase1_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(m_creature->getVictim(), 74074);
   spell6_phase1_Timer = 20000+rand()%20000;
  } else spell6_phase1_Timer -= diff;
 }

 if (phase == 2)
 {

  if (spell1_phase2_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 69037);
   spell1_phase2_Timer = 80000+rand()%20000;
  } else spell1_phase2_Timer -= diff;

  if (spell2_phase2_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 74352);
   spell2_phase2_Timer = 50000+rand()%50000;
  } else spell2_phase2_Timer -= diff;

  if (spell3_phase2_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 70541);
   spell3_phase2_Timer = 50000+rand()%50000;
  } else spell3_phase2_Timer -= diff;

  if (spell4_phase2_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(m_creature->getVictim(), 69409);
   spell4_phase2_Timer = 80000+rand()%20000;
  } else spell4_phase2_Timer -= diff;

  if (spell5_phase2_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(m_creature->getVictim(), 72754);
   spell5_phase2_Timer = 40000+rand()%20000;
  } else spell5_phase2_Timer -= diff;
 }

 if (phase == 3)
 {

  if (spell1_phase3_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(m_creature->getVictim(), 72754);
   spell1_phase3_Timer = 40000+rand()%20000;
  } else spell1_phase3_Timer -= diff;

  if (spell2_phase3_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 69409);
   spell2_phase3_Timer = 40000+rand()%20000;
  } else spell2_phase3_Timer -= diff;
 }

 if (phase == 4)
 {

  if (spell1_phase4_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 68980);
   spell1_phase4_Timer = 20000+rand()%40000;
  } else spell1_phase4_Timer -= diff;

  if (spell2_phase4_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0), 70498);
   spell2_phase4_Timer = 20000+rand()%20000;
  } else spell2_phase4_Timer -= diff;

  if (spell3_phase4_Timer <= diff)
  {
   DoCastSpellIfCan(m_creature->getVictim(), 70503);
   spell3_phase4_Timer = 50000+rand()%10000;
  } else spell3_phase4_Timer -= diff;
 }

 DoMeleeAttackIfReady();
}
};

CreatureAI* GetAIThe Lich King(Creature* pCreature)
{
return new The Lich KingAI (pCreature);
}

void AddSC_The Lich King()
{
Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name = "npc_The Lich King";
newscript->GetAI = &GetAIThe Lich King;
newscript->RegisterSelf();
}

Nyní je to vše správně

 

 

 

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoď to do code .. je to fuj takhle smile.gif

 

 

Jasně

 

EDIT:Sakriš asi dělám něco špatně nějak to nejde biggrin.gif

 

EDIT2:Upraveno

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

tenhle script je sux ani z 50% neni blizzlike az to bude hotove v coc to sem da nebo nekdo jinej z coc

Share this post


Link to post
Share on other sites

tenhle script je sux ani z 50% neni blizzlike az to bude hotove v coc to sem da nebo nekdo jinej z coc

 

 

 

Ano právě když jsem to dnes testoval když jsem se od Necra naučil přidávat ty Patche a on zrovna mi dělal ukázku na tom tak je ten Script úplně v háji má to chyby nejde to skompilovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skompilovat to jde jen musis upravit par veci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×