Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Jamira

[Cheating] - Čo na Anti AFK v BG?

Recommended Posts

Takže myslím že toto nie je nič nové...v tejto oblasti ide o Anti AFK Cheat pre BG napríklad WSG.

Hráči tak farmia len WSG Marky a to nie je výhodné pre server. Akým spôsobom by sa to dalo teoreticky obmedziť a tým nemyslím perma. stráženie GM v hre.

Máte na to nejaký dobrý možný nápad ktorí by toto dokázal vyriešiť

 

1. Kontrola hráčov v BG teda ak hráč je na BG mape zapíše sa pri štarte BG údaje o hráčovi do SQL napríklad a kontrolujú sa každú 1min.

tento cheat je nasledovný a to že skáče ak by skákal mení polohu Z ak X a Y zostanú rovnaké popírpade podobný rozsah +/- 1 napríklad tak sa hráč zapíše do SQL alebo Kick to ale skorej nie.

 

2. Je bot ktorí uteká proti AFK v BG takže ak uteká neviem ako to spravil premýšlal som nad týmto napríklad do WSG umiestniť STUCK Miesta musím ten bot odskúšať ako to pracuje tento čo uteká

ak by to bolo možné dať tam objekty neviem ale či to bude možné a ak narazí bot na to predpokladám že nebude schopný uhnúť sa tomu kedže je naprogramovaný na danú mapu

hráč sa stucken prebehne check a ak bude záznam rovnaký zapíše sa alebo kick. Nepredpokladám že by nejaký blbec hráč po announce že je podozrenie na bot zostal na tom mieste a nepohol sa odtial

ak by ho zase zapísalo ďalší check je jasné že je to bot a nie hráč. Viem nie je to 100% ale aspoň niečo to pomôže

 

Našiel by sa niekto kto by bol ochotný vypomôcť s týmto. Ja sám nie som žiadny fachman v C++ a rád by som keby s tým niekto skúsený v obore pomohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skusim se zeptat naseho deva mame to udelane tak ze hrac kterej afkuje dostane debuf s nazvem myslim inactive a jestli se do 30 sec nedostane do combatu system ho kickne z bg + dezerter

Share this post


Link to post
Share on other sites

nestačí jednoduchá zmena v v player.cpp? mangos core only netestované len z hlavy rýchlo

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   //afk=kick
   if(state && InBattleGround())
       LeaveBattleground();
if(state)
	GetSession()->KickPlayer();

   return state;
}

 

v mojom builde jadra to mám riešené trochu inak ale kedže je to moc hot nerád by som to púšťal ešte na svetlo božie :wub:

Edited by Absolution

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyskúšam ide o to že paužívaju bot takže nikdy nebude afk napríklad stlačí num a uteká a takto má 3 charactery v wsg a potom len pošle marky alebo goldy...

Chcelo by to niečo to afk mam že kickne hráča chcelo by to niečo na to že proti tomu afk botu

jedne len skáče a podobné nenašlo by sa niečo na tú pozíciu? ak nezmení pozíciu za 60 sekúnd tak len zapíše do SQL DB :)

Moc rád by som niečo takéto našiel poprípade ak by fachman neičo takéto napísal :D ja mám sice nowhow ale potrebujem ešte aj niekoho kto pomôže z kódom :P ale dik ludia že aspoň niekto zakopol o toto

Share this post


Link to post
Share on other sites

skusim se zeptat naseho deva mame to udelane tak ze hrac kterej afkuje dostane debuf s nazvem myslim inactive a jestli se do 30 sec nedostane do combatu system ho kickne z bg + dezerter

 

Tak nám to sem hoď, to se hodí :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

skusim se zeptat naseho deva mame to udelane tak ze hrac kterej afkuje dostane debuf s nazvem myslim inactive a jestli se do 30 sec nedostane do combatu system ho kickne z bg + dezerter

 

Co ked ten hrac pojde pre flag a napr bude stat alebo pocka kym hordaci odidu a bude mu to trvat dlhse nes 30sec

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No takže ten Anti AFK len má interface napríklad skákanie ako som napsíal tú zmenu polohy by sa vážne mohol uplatniť ale len horizontálnu nie vertikálnu lebo ten bot skáče napríklad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych to asi udělal tak, že se se ty data budou ukládat co minutu do databáze a před každým uložením proběhne kontrola dat co tam už jsou, pokud ten hráč bude nyní v dosahu +- 5yd tak ho to vyhodí z BG a dostane desertera :) A myslím si, že problém to napsat nenastane. :D

 

Edit: A taky by tam mohlo být to, že než ho to odporuje vyskoší mu kolonka a bude muset opsat nějaký kód, pokud to neopíše tak ho to vyhodí, tím by se zabránilo tomu, že by někdo čirou náhodou za minutu procházel tím samým místem kde předtím :)

Edited by Cäsh(co)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No toto som napísal v prvom porste takže už len ochotu nejakého kodera lebo prepáčte toto ja nezvládnem sám inač by som sem nepísal o pomoc :-(

Ja som na Javu viem syntaxy sú tam podobné ale aj tak to nezvládnem sám

Čo ludkovia nájde sa tu dobrá duša ktorá naše now-how spracuje do finálneho produktu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ukládat to pořád do mysql co minutu je trochu moc drastické.

 

Dal bych že kdo v BG nedá za určitou dobu žádné DMG a nemá na sobě flag (nebo capture building) tak kick + deserter + zápis do logu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim, že tohle je neřešitelné :-) Bavil jsem se o tom s jedním dost dobrým dev a přišli jsme na to, že hráči stačí na tohle i obyčejný autoclicker, který se nastaví že mu bude klikat např. každých 15 sec. na určitou abilitu...takže Dmg / Heal mít bude a pokud si ještě nastaví nějaký prográmek na chůzi, tak je to podle mne neřešitelné.... Jediné co se proti tomu dá udělat je nějak motivovat hráče k nahlašování AFK hráčů (třeba formou odměn za nahlášení) a následné tvrdé trestání provnilců...osobně to řeším s Perma, protože jde o používání nedovolených programů (jako je např. fishing bot atd.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×