Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Sifilis

[Oprava] Ulduar: Halls of Stone

Recommended Posts

Zdravím,

Jelikož jsem si z tohoto forka zatím jenom bral a nic mu nedával, tak jsem se rozhodl že jsem postnu opravu Hall of stone(dále jen HOS). Celá práce je moje, a dělal jsem ji pro jeden nejmenovaný server.

 

1) dveře.

 

Tento kod vytvoří nové funkční dveře:

 

INSERT INTO `gameobject_template` (entry, type, displayId, name, IconName, castBarCaption, unk1, faction, flags, size, questItem1, questItem2, questItem3, questItem4, questItem5, questItem6, data0, data1, data2, data3, data4, data5, data6, data7, data8, data9, data10, data11, data12, data13, data14, data15, data16, data17, data18, data19, data20, data21 ,data22, data23, mingold, maxgold, ScriptName)
VALUES (955556, 0, 8081, "doodad_UL_door2_corrected", "", "", "", 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, "");

 

Tohle vymaže staré dveře a nahraje nové:

 

DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid` IN(65570,65560,65558,65559);
INSERT INTO `gameobject` (guid, id, map, spawnMask, phaseMask, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, spawntimesecs, animprogress, state) 
VALUES (955556, 191296, 599, 3, 1, 1048.65, 631.186, 208.56, 0.00341892, 0, 0, 0.00170946, 0.999999, 25, 0, 1);
INSERT INTO `gameobject` (guid, id, map, spawnMask, phaseMask, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, spawntimesecs, animprogress, state)
VALUES (955557, 955556, 599, 3, 1, 1206.48, 667.205, 197.21, 4.72285, 0, 0, 0.703397, -0.710797, 25, 0, 1);
INSERT INTO `gameobject` (guid, id, map, spawnMask, phaseMask, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, spawntimesecs, animprogress, state)
VALUES (955558, 955556, 599, 3, 1, 1154.32, 720.092, 196.958, 3.12928, 0, 0, 0.999981, 0.00615469, 25, 0, 1);

 

Další opravy jsem postnu hned jak je budu mít hotové :)

 

Externí odkaz na SQL soubory: http://ganner.ic.cz/WS/updates.php

 

Jsou to moje první scripty, tak mě hned neukamenujte. Jinak děkuji všem lidem z forka kteří měli trpělivost odpovídat na moje dotazy na hulákadle. Doufám že se to bude někomu hodit. :mid_pickaxe:

 

+rep by bodlo :mid_bow_arrow:

Edited by Sifilis
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takhle by to nešlo? ;)

Template funkčních dveří:

REPLACE INTO `gameobject_template` (entry, type, displayId, name, IconName, castBarCaption, unk1, faction, flags, size, questItem1, questItem2, questItem3, questItem4, questItem5, questItem6, data0, data1, data2, data3, data4, data5, data6, data7, data8, data9, data10, data11, data12, data13, data14, data15, data16, data17, data18, data19, data20, data21 ,data22, data23, mingold, maxgold, ScriptName) VALUES
(955556, 0, 8081, "doodad_UL_door2_corrected", "", "", "", 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, "");

 

Výmaz starého spawnu + nový spawn:

DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid` IN (65570,65560,65558,65559);
REPLACE INTO `gameobject` (guid, id, map, spawnMask, phaseMask, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, spawntimesecs, animprogress, state) VALUES
(955556, 191296, 599, 3, 1, 1048.65, 631.186, 208.56, 0.00341892, 0, 0, 0.00170946, 0.999999, 25, 0, 1),
(955557, 955556, 599, 3, 1, 1206.48, 667.205, 197.21, 4.72285, 0, 0, 0.703397, -0.710797, 25, 0, 1),
(955558, 955556, 599, 3, 1, 1154.32, 720.092, 196.958, 3.12928, 0, 0, 0.999981, 0.00615469, 25, 0, 1);

 

Ale není to oprava, ty dveře mají být podle mě nascriptovaný. :o:rofl: Ale jinak cajk, vidím snahu.. :blink:

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites
-- Korekce SQL, snad to pochopíš
DELETE FROM `creature_template` WHERE `entry`=955556; -- Smazání již existujícího
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`,`type`,`displayId`,`name`,`IconName`,`castBarCaption`,`unk1`,`faction`,`flags`,`size`,`questItem1`,`questItem2`,`questItem3`,`questItem4`,`questItem5`,`questItem6`,`data0`,`data1`,`data2`,`data3`,`data4`,`data5`,`data6`,`data7`,`data8`,`data9`,`data10`,`data11`,`data12`,`data13,`data14`,`data15`,`data16`,`data17`,`data18`,`data19`,`data20`,`data21`,`data22`,`data23`,`mingold`,`maxgold`,`ScriptName`)
VALUES (955556,0,8081,'doodad_UL_door2_corrected','','','',0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,''); -- Přidání mého upraveného

Edited by Keany

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak to je gól, to by mě nenapadlo, že tenhle detail je ti proti srsti. :D Ale budiž, každej jsme nějakej.. :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolfe ani to tvoje není správně, nedělají se mezery, dále by měli být komentáře a místo REPLACE tak předtím DELETE a pak INSERT.

 

EDIT: Není mi to proti srsti, ale u TDB tě s tím *, navíc tohle není blizzlike oprava, má to být napsané v C++.

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

-- Korekce SQL, snad to pochopíš
DELETE FROM `creature_template` WHERE `entry`=955556; -- Smazání již existujícího
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`,`type`,`displayId`,`name`,`IconName`,`castBarCaption`,`unk1`,`faction`,`flags`,`size`,`questItem1`,`questItem2`,`questItem3`,`questItem4`,`questItem5`,`questItem6`,`data0`,`data1`,`data2`,`data3`,`data4`,`data5`,`data6`,`data7`,`data8`,`data9`,`data10`,`data11`,`data12`,`data13,`data14`,`data15`,`data16`,`data17`,`data18`,`data19`,`data20`,`data21`,`data22`,`data23`,`mingold`,`maxgold`,`ScriptName`)
VALUES (955556,0,8081,'doodad_UL_door2_corrected','','','',0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,''); -- Přidání mého upraveného

njn, mě příjde jednoduší to tam nepsát :) zdržování...

 

//EDIT

 

Ale není to oprava, ty dveře mají být podle mě nascriptovaný. Ale jinak cajk, vidím snahu..

právěže je :) ty dveře tam jsou, ale nejdou otevřít playerům, ten kdo nemá script v core na automatické otevírání dveří, tak je musel smazat, dokud jsem nepřišel jáá :rolleyes::D:teehee:

Edited by Sifilis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolfe ani to tvoje není správně, nedělají se mezery, dále by měli být komentáře a místo REPLACE tak předtím DELETE a pak INSERT.

 

EDIT: Není mi to proti srsti, ale u TDB tě s tím vyfuckujou, navíc tohle není blizzlike oprava, má to být napsané v C++.

 

Vždyť to taky od začátku říkám že tohle není oprava, má tam bejt to co tam je a k tomu patří instance script. Říkal jsem to i na hulákadle. Co ti vadí na REPLACE, to opravdu nechápu. Komentáře.. ..jasně. No problem.

 

Podle tvejch představ by to tedy vypadalo asi takhle:

 

-- novej gameobject,dveře kam-si do nicoty 
DELETE FROM `gameobject_template` WHERE `entry` = 955556;
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`,`type`,`displayId`,`name`,`IconName`,`castBarCaption`,`unk1`,`faction`,`flags`,`size`,`questItem1`,`questItem2`,`questItem3`,`questItem4`,`questItem5`,`questItem6`,`data0`,`data1`,`data2`,`data3`,`data4`,`data5`,`data6`,`data7`,`data8`,`data9`,`data10`,`data11`,`data12`,`data13`,`data14`,`data15`,`data16`,`data17`,`data18`,`data19`,`data20`,`data21 ,data22`,`data23`,`mingold`,`maxgold`,`ScriptName`)
VALUES (955556,0,8081,"doodad_UL_door2_corrected","","","",0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"");

-- výmaz původních spawnů dveří
DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid` IN(65570,65560,65558,65559);

-- spawn gobj 955556 / entry 955556 /
DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid`=955556;
INSERT INTO `gameobject` (`guid`,`id`,`map`,`spawnMask`,`phaseMask`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`orientation`,`rotation0`,`rotation1`,`rotation2`,`rotation3`,`spawntimesecs`,`animprogress`,`state`)
VALUES (955556,191296,599,3,1,1048.65,631.186,208.56,0.00341892,0,0,0.00170946,0.999999,25,0,1);

-- spawn gobj 955557 / entry 955556 /
DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid` = 955557;
INSERT INTO `gameobject` (`guid`,`id`,`map`,`spawnMask`,`phaseMask`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`orientation`,`rotation0`,`rotation1`,`rotation2`,`rotation3`,`spawntimesecs`,`animprogress`,`state`)
VALUES (955557,955556,599,3,1,1206.48,667.205,197.21,4.72285,0,0,0.703397,-0.710797,25,0,1);

-- spawn gobj 955558 / entry 955556 /
DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid` = 955558;
INSERT INTO `gameobject` (`guid`,`id`,`map`,`spawnMask`,`phaseMask`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`orientation`,`rotation0`,`rotation1`,`rotation2`,`rotation3`,`spawntimesecs`,`animprogress`,`state`)
VALUES (955558,955556,599,3,1,1154.32,720.092,196.958,3.12928,0,0,0.999981,0.00615469,25,0,1);

 

 

Možná se psaní sra**k do sql někde osvědčí, ale mě přijde zcestný psát na každej řádek co to dělá, když je to jasný jak facka. Kouknu a vidím, ne? Pravda, psát si poznámky není od věci..

 

Dál.. REPLACE je užitečná věc. Proč bych měl psát hafo deletů, když mi stačí REPLACE? Tak když SQL umim, nebo mu jinak rozumím, tak nepotřebuju žádný stupidní poznamenávání typu "-- Smazání již existujícího" nebo "-- Přidání mého upraveného" <- To jsou jenom zbytečný kecy.. ;)

 

Proto já preferuju REPLACE:

 

-- novej gameobject,dveře kam-si do nicoty 
REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`,`type`,`displayId`,`name`,`IconName`,`castBarCaption`,`unk1`,`faction`,`flags`,`size`,`questItem1`,`questItem2`,`questItem3`,`questItem4`,`questItem5`,`questItem6`,`data0`,`data1`,`data2`,`data3`,`data4`,`data5`,`data6`,`data7`,`data8`,`data9`,`data10`,`data11`,`data12`,`data13`,`data14`,`data15`,`data16`,`data17`,`data18`,`data19`,`data20`,`data21 ,data22`,`data23`,`mingold`,`maxgold`,`ScriptName`)
VALUES (955556,0,8081,"doodad_UL_door2_corrected","","","",0,0,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"");

-- výmaz původních spawnů dveří
DELETE FROM `gameobject` WHERE `guid` IN(65570,65560,65558,65559);

-- spawn gobj 955556 / entry 955556 /
REPLACE INTO `gameobject` (`guid`,`id`,`map`,`spawnMask`,`phaseMask`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`orientation`,`rotation0`,`rotation1`,`rotation2`,`rotation3`,`spawntimesecs`,`animprogress`,`state`)
VALUES (955556,191296,599,3,1,1048.65,631.186,208.56,0.00341892,0,0,0.00170946,0.999999,25,0,1);

-- spawn gobj 955557 / entry 955556 /
REPLACE INTO `gameobject` (`guid`,`id`,`map`,`spawnMask`,`phaseMask`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`orientation`,`rotation0`,`rotation1`,`rotation2`,`rotation3`,`spawntimesecs`,`animprogress`,`state`)
VALUES (955557,955556,599,3,1,1206.48,667.205,197.21,4.72285,0,0,0.703397,-0.710797,25,0,1);

-- spawn gobj 955558 / entry 955556 /
REPLACE INTO `gameobject` (`guid`,`id`,`map`,`spawnMask`,`phaseMask`,`position_x`,`position_y`,`position_z`,`orientation`,`rotation0`,`rotation1`,`rotation2`,`rotation3`,`spawntimesecs`,`animprogress`,`state`)
VALUES (955558,955556,599,3,1,1154.32,720.092,196.958,3.12928,0,0,0.999981,0.00615469,25,0,1);

 

 

EDIT:

Ale není to oprava, ty dveře mají být podle mě nascriptovaný. Ale jinak cajk, vidím snahu..

 

právěže je :) ty dveře tam jsou, ale nejdou otevřít playerům, ten kdo nemá script v core na automatické otevírání dveří, tak je musel smazat, dokud jsem nepřišel jáá :rolleyes::D:teehee:

Pleteš se, žádná oprava to není. Jenom vezmeš dveře a zahodíš jim script. To že některý servery nemají dotažený instance scripty, nebo dokonce nemají ani přikompilovaný SD2, to je jejich problém. <_<

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pleteš se, žádná oprava to není. Jenom vezmeš dveře a zahodíš jim script. To že některý servery nemají dotažený instance scripty, nebo dokonce nemají ani přikompilovaný SD2, to je jejich problém.

 

V tom případě jsem těm serverům vyřešil problém :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×