Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Hkarta

[C++] Player Waypoints (Custom Flightpaths, etc.)

Recommended Posts

nice, přesně něco takového potřebuji, jen si to přepíšu pro MaNGOS + rep, btw dalo by se to udělat i na gameobjekty nebo vehicly ? a to prostě nemůžeš se s postavou hýbat, prostě jako kdybys byl na flight gryphonovi, co přepravuje, nemyslím koupenýho mounta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

j. Jinak gameobjecty nevím nevím, tohle používá movementgenerátory co už v core jsou, mělo by to jít s trochou snahy aplikovat na všechny objekty odvozené od Unit, tzn creatury atd. Jinak hejblání by teoreticky mělo jít zapnout nastavením move v tabulce na 1, ale nezkoušel jsem to.

Edited by Hkarta
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hkarta válí!! :D

+REP samozřejmě.

 

Asi ti založím fanklub chlape. :D

Edited by hejsek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte jak se teď jmenuje tento soubor "pchdef.h" v nových revizích..?

Hledám to už 2hodiny a nic jsem nenašel. :-(

 

Tak jsem to po několika hodinách hledání našel a podělím se o výsledek.

 

Nový název "pchdef.h" je WinCorePCH.h(pro windows) a pro Linux NixCorePCH.h . Doufám, že to někomu pomůže.

Edited by NecroVisioN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blbý cesty includů imho.

(resp problém s includem PlayerControlledMovement.cpp do player.cpp)

Edited by Hkarta
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajisté, ale už to musíš řešit zase jinak. Řekněme, že u dveří spawnneš neviditelné npc, které bude mít jediný účel. Pokaždé, když v určitém okruhu od tohoto npc projde hráč, otevře dveře. Za dveře dáš další npc, a to je naopak zavře. ;) Jinak pokud by tambylo víc hráčů - dá se použít phase systém (npc, které spouští danou cestu, přepne hráče do určité fáze. Jakmile dojde nakonec, neviditelné npc, nebo cokoliv jiného, ho přepne zpátky do jeho původní fáze).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to tak vidím tak to pužiji někde v mých napůl funkčních scriptech...Díky a +1 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se pustil do překopávání tohoto, už to mám úspěšně na revizi 8848 (poslední TC pro 3.3.3a) a štve mě, jak se to škube. Když letím, tak každou sekundu klesá / stoupá.. ..a tak pořát do kola. Budu se to snažit eliminovat a dodělat zbytek (emoce, waiting atd..). Možná se mi povede udělat generátor křivek a drah, ale asi bude problém s klientem, nevím co to udělá a jaká zátěž to bude na core. Držte mi palce. :)

 

EDIT: Mimojiné, náhrada za "pchdef.h" je "GamePCH.h" ;)

 

EDIT2: Ještě jsem nic kloudného nevynalezl.. :D

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatím jsem předělal jenom script do novýho formátu. :)

#include "ScriptPCH.h"

class npc_player_wp : public CreatureScript
{
public:
   npc_player_wp() : CreatureScript("npc_player_wp") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_MONEY_BAG, "TEST FLY", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 20);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(1, _creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 action )
   {
       if (sender != GOSSIP_SENDER_MAIN)
           return true;

       if (action == GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 20)
       {
           player->playerControlledMovement = new PlayerControlledMovement(player);
           player->Unmount();
           player->SetPosition(_creature->GetPositionX(), _creature->GetPositionY(), _creature->GetPositionZ(), _creature->GetOrientation(), true);
           player->PlayerTalkClass->CloseGossip();
           player->playerControlledMovement->LoadPath(3); // tohle je důležité, číslo v závorce udává číslo cesty z databáze
           player->PlayerControlledMovementEnabled = true;
       }
       return true;
   }
};

void AddSC_npc_player_wp()
{
   new npc_player_wp();
}

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pardon, že oživuji starý topic ale nemá to někdo překodované do nové verze?Nebo překodovává to někdo?A podělil by se o to?Nevím zrovna jeslti mé zkušenosti by to dokázali překodovat na novou verzi TC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×