Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
koca

C++ npc

Recommended Posts

Tak jsem vytvořil první script, tady ho máte, doufám že to z něho bude pochopitelné.

 

Omlouvám se.

 

Mělo by to být npc které se healuje jakmile mu spadne cooldown, to samé ze spellem ChainLighting, jak bude mít pod 20% životů tak se healne Pomocí spellu GreaterHeal.

 

/* Creatura

*/


#include "StdAfx.h"
#include "Setup.h"

#define Creature 100000

#define GreaterHeal 48063 // Heal spell
#define ChainLighting 41183 // Spell Chain lighting


class CreatureAI : public ArcScriptCreatureAI
{

ARCSCRIPT_FATCORY_FUNCTION(CreatureAI, ArcScriptCreatureAI);
CreatureAI(Creature *pCrature): ArcScriptCreatureAI(pCreature)
{
	AddEmote(Event_OnCombatStart,"Jsi pouhá špína, zemřeš!!!", Text_Yell, 0); //na vstoupení do combatu řekne
//"Jsi pouhá špína zemřeš!!!"
	AddEmote(Event_OnTargetDied,"Já to říkal!", Text_Yell);//Kdyz nekoho zabije tak řekne "Já to říkal"
	AddEmote(Event_OnDied,"Néé, zklamal jsem svého pána.", Text_Yell);//když zemře řekne "Néé, zklamal jsem svého pána"

	AddSpell(GreaterHeal,Target_Self, 50, 3.0f, 10);//Použije spell GreaterHeal sám na sebe, casteni mu zabere 3 vteriny
	AddSpell(ChainLighting, Target_Current, 50,0,100);//Použije spell Chain Lighting na zaměřený cíl

//---- Jestliže se vykástí Chain Lighting tak řekne "Doufám že to bolelo", jinak řekne "Počkej až na tebe sešlu blesky!"
if(ChainLighting){
AddEmote(Event_OnTarget, "Doufám že to bolelo!", Text_Yell);
	}
	else{
AddEmote(Event_OnTarget, "Počkej až na tebe sešlu blesky!", Text_Yell);
	}
}
}

//Aktualizovani AI pro získání stavu životů
void AIUpdate()
{


if(Get_HealthPrecent()<=20)//jestliže bude jeho životy menší nebo rovno 20%, tak vykástí GreaterHeal
{
	AddSpell(GreaterHeal, Target_Self, 100, 3.0f, 10);
}

ParentClass::AIUpdate();
ParentClass::AIUpdate();
}
void SetupCreatureAI(ScriptMgr * mgr)
{
mgr->register_creature_script(Creature,&CreatureAI::Create);
}




Snad je dobře, zdá se to být složité ze začátku, ale jakmile se nad tím zamyslíte tak je to jednoduché :)

Edited by koca

Share this post


Link to post
Share on other sites

a o cem to vlastne je?ja to jako chapu ale ty zacatecnici asi nebudou vedet o co jde.. hm? .)

Share this post


Link to post
Share on other sites

class CreatureAI : public ArcScriptCreatureAI v TrinityCore ? :o

 

void SetupCreatureAI(ScriptMgr * mgr)

{

mgr->register_creature_script(Creature,&CreatureAI::Create);

}

 

 

? :o

 

a nebude se náhodou tím Greater Heal healovat furt když bude mít míň než 20 % ? = Nesmrtelný ?

Edited by Lukasas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto má být pro TrinityCore? To ti nikdy nemuže jí zkompilovat, podle mě to patří do sekce ArcEmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) aspon nepis ze si ten script delal ty , kdyz je jasne ze nemas ani paru co to tam je za haky baky :lol:

 

p.s:

tohle fakt pod TC nikdy jit nemuze

Share this post


Link to post
Share on other sites

To vypadá jako nějaká modifikace TC nebo je to Arcemu(přikláním se k tomu druhému)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemusis obnovovat tema ale jak chces, kdyby sis dobre precetl tak nahore je TC :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

se omlouvám.teď to vypadá jako že sem posthunter :DJá prostě se dívám na zajímavý články.Tak rpostě trochu pročtu a pak něco napíšu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic proti ale tvuj script nebude fungovat ani kdyby ses na hlavu postavil :)

Spravne to ma vypadat takto a rovnou tady i vyjmenuju par veci co mas spatne:

 

1. pouzivas class, musi koncit strednikem (za } )

 

2. to co je v zavorkach za CreatureAI(Creature *pCrature): ArcScriptCreatureAI(pCreature) je pouze konstruktor, kdyz tam pridas if(ChainLighting) tak to zaprve nic neudela a za druhe zrejme nechapes jak se pouzivaji podminky, protoze tohle ti vrati vzdy true tim padem by se vzdy provedla prvni zavorka po if (znovu opakuju ze to je ale konstruktor, tudiz se nic neprovede, protoze tam to vazne nepatri)

 

3. AIUpdate musi byt soucast class ze ktere se vola, a aby se AIUpdate vubec volal musis zaregistrovat event pro updatovani pomoci RegisterAIUpdateEvent(cas_pro_update); nebo pomoci ParentClass::OnCombatStart(x) ktery si to rovnou zaregistruej samo.

 

4. Kdyz na 20% das znovu AddSpell a nijak ho neomezis (mno v zakladnich verzich scriptovaciho engine to v podstate ani niajk omezit nejde) ta kse bude od te doby castit porad dokola.

 

5. nevim co znamena ta tvoje definice "Event_OnTarget" v AddEmote. Pokud chces aby se ty texty rikali pri vykouzleni urcitych spellu, pridej to primo do AddSpell ( cela struktura: AddSpell(uint32 pSpellId, TargetType pTargetType, float pChance, float pCastTime, int32 pCooldown, float pMinRange, float pMaxRange, bool pStrictRange, const char* pText, TextType pTextType, uint32 pSoundId, const char* pAnnouncement) )

 

 

/* Creatura

*/


#include "StdAfx.h"
#include "Setup.h"

#define Creature 100000 // id NPC

#define GreaterHeal 48063 // Heal spell
#define ChainLighting 41183 // Spell Chain lighting


class CreatureAI : public ArcScriptCreatureAI
{
       ARCSCRIPT_FATCORY_FUNCTION(CreatureAI, ArcScriptCreatureAI);
       CreatureAI(Creature *pCrature): ArcScriptCreatureAI(pCreature)
       {
               AddEmote(Event_OnCombatStart,"Jsi pouhá špína, zemřeš!!!", Text_Yell, 0); //na vstoupení do combatu řekne
//"Jsi pouhá špína zemřeš!!!"
               AddEmote(Event_OnTargetDied,"Já to říkal!", Text_Yell);//Kdyz nekoho zabije tak řekne "Já to říkal"
               AddEmote(Event_OnDied,"Néé, zklamal jsem svého pána.", Text_Yell);//když zemře řekne "Néé, zklamal jsem svého pána"

               AddSpell(ChainLighting, Target_Current, 50, 0, 15, 0, 0, false, "Doufám že to bolelo!", Text_Yell);//Spell chain lighting, sance 50%, cil: main tank, cast time: 0 sec, 15 sec cooldown, zakrici "Doufam ze to bolelo"
       }

       void OnCombatStart(Unit * mTarget)
       {
               ParentClass::OnCombatStart(mTarget);
       }

       void OnCombatStop(Unit * mTarget)
       {
               ParentClass::OnCombatStop(mTarget);
       }

       void OnDied(Unit * mKiller)
       {
               ParentClass::OnDied(mKiller);
       }

       void AIUpdate()
       {

               if(Get_HealthPrecent() <= 20)//jestliže bude jeho životy menší nebo rovno 20%, tak vykástí GreaterHeal
               {
                       SpellEntry * sp = dbcSpell.LookupForced( GreaterHeal );
                       CastSpellOnTarget(GetUnit(), Target_Self, sp, false);
               }

               ParentClass::AIUpdate();
       }
};

void SetupCreatureAI(ScriptMgr * mgr)
{
       mgr->register_creature_script(Creature, &CreatureAI::Create);
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si jen ještě dovolím poznamenat, že není dobrý dávat do C++ scriptů diakritiku, může s tím být problém (a většinou s tím problém je). :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si jen ještě dovolím poznamenat, že není dobrý dávat do C++ scriptů diakritiku, může s tím být problém (a většinou s tím problém je). :rolleyes:

 

asi tak.. TC tu emote dokonce ani nevypíše, když je tam diakritika :whistling:

 

edit: sry za oživení, ale já musel reagovat. -.-'

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×