Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Nex

GameObjectDisplayInfo.dbc

Recommended Posts

Tak jsem si řekl že si udělám vlastní Gameobject ... ale základ je že musím mít DisplayId a to je zádrhel když si otevřu GameObjectDisplayInfo.dbc tak poznám kuloví :P

Mám tu screen mého GameobjectDisplayInfo.dbc

 

 

 

Můžete mi říct jak poznám co je DisplayID a jak poznám co je co třeba co je Kovárna , Lumbermill , .....

Skrátka lehce např:DisplayID:2kolonka Objekt ctj. lumbermill , kovarna ... : 7kolonka (Problém je v tom že tam jsou jenom čísla :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niesom si istý ale v .gobject target ti nevypíše ten dysplaj id?

(Neviem, to som len tak z hlavy zadrel :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) nevypíše

2) Kovárnu asi težko targetnu :P tá už je tam nějak udělaná že přez gobtar nejde targetnout takže pro tyto učeli co nejdou targetnout

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ka je display ID a to že je to kovárna poznáš jednoduše... na konci máš cestu k modelu... a většinou se jmenuje tak jak vypadá...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ka je display ID a to že je to kovárna poznáš jednoduše... na konci máš cestu k modelu... a většinou se jmenuje tak jak vypadá...

Problém je, že v jeho DBC editoru to je sloupec "0" (nula).

 

..takže to bude následovně:

--------+--------------+-----------------------------------------------------------------------------------
sloupec | význam       | typ proměnné (nebo referenčníID: & propojení s...) a něco málo k tomu, jako popis
--------+--------------+-----------------------------------------------------------------------------------
0       | ID           | int - celočíselný typ  (displayID)
1       | Filename     | string - řetězec, text (jméno souboru oběktu)
2       | Stand        | iRefId: SoundEntries - ID zvuku přehrávaného když je objekt v klidu (nic nedělá)..
3       | Open         | iRefId: SoundEntries - ID zvuku přehrávaného při otevírání..
4       | Loop         | iRefId: SoundEntries - ID zvuku přehrávaného ve smyčce (stále)..
5       | Close        | iRefId: SoundEntries - ID zvuku přehrávaného při zavírání..
6       | Destroy      | iRefId: SoundEntries - ID zvuku přehrávaného při zničení (bomby?)..
7       | Opened       | iRefId: SoundEntries - ID zvuku přehrávaného když už je oběkt otevřen..
8       | Custom0      | iRefId: SoundEntries - ID nějakého vlastního zvuku..
9       | Custom1      | iRefId: SoundEntries - ID -||-
10      | Custom2      | iRefId: SoundEntries - ID -||-
11      | Custom3      | iRefId: SoundEntries - ID -||-
12-17   | Vec3D[2]     | s největší pravděpodobností "provázané" boxy nebo něco podobného..
18      | Nově u WotLK | iRefId: ObjectEffectPackage (pouze na těch létajících lodích v Icecrownu.)
--------+--------------+-----------------------------------------------------------------------------------

 

Zdroj: http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=GameObjectDisplayInfo.dbc

Překlad: google + moje korektury

Tabulka: moje práce.. :D

 

Hezký, ne? juchů!! :teehee:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolfíku si zlato a ještě se tedy zeptám v té tabulce jak mi tady popisüješ pořád jsem nepochopil která tabulka je to Name

 

EDIT:Jak ještě rozluštím to name protože tam jsou jenom čísla :P

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolfíku si zlato a ještě se tedy zeptám v té tabulce jak mi tady popisüješ pořád jsem nepochopil která tabulka je to Name

 

EDIT:Jak ještě rozluštím to name protože tam jsou jenom čísla :P

 

Ty čísla jsou indexy stringů. Je nutný si nastavit v editoru datový typ string pro ten sloupec (jedná se o sloupec číslo 1 myslím).

 

EDIT: Hledej tam něco jako "Edit Columns" nebo tak něco.. Nevím přesně co to máš za editor.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

doporučuji použít Mywarcraftstudio, ten ti ukaže vše spravně a vidiš krasně co kde je a umožní u vyhledávat podle nazvu.

Ten editor co používáš je s prominutím na prd, naprosto neužitečný.. ja dbc i upravuju a vlastní Gameobjectdisplayinfo.dbc jsem vytvořil, a to s přes 45 000 objekty a vystačil jsme si d mywarcraftstudio, Taliis, csview a MyDbcEditor pro doladění.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×