Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
lopitr

[c++] Arena Master

Recommended Posts

Zdravím tam mě chytla tvořivá a vznikl tenhle script co dělá?

Announcuje Eventy,

Prehrava Hudbu,

Ozivuje hrace, co sputil event,

Spawne bosse 1-3

pro spravne funkce pouzijte to npc v Gurubashi, kdyby jste chteli jinde musite si prepsat souradnice.

 

Bossove maji 3 ruzne AI.

A k cemu je to dobre? Muzete to pouzit treba jako event, na vasem serveru, nebo si dodelat drop, Udelat si na ty bosse questy, jak chcete zalezi na vas

 

Arena Master

 

#include "ScriptPCH.h"

enum Zapasnici
{
   Zapasnik1   = 16777215,     
   Zapasnik2   = 198222,
   Zapasnik3   = 3245801,
};

static const Position SpawnPos[3] =
{
   {-13195.16f, 293.252f, 21.858260f, 1.70f},


};


class npc_arenamaster : public CreatureScript
{
public:
   npc_arenamaster() : CreatureScript("npc_arenamaster") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("Mas combat jdi pryc!", player->GetGUID());
           return true;
       }
       else
       {

                        player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Jsem pripraven ukaz prvniho protivnika"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 8);
                        player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Jsem pripraven ukaz druheho protivnika"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 9);
                        player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Jsem pripraven ukaz tretiho protivnika"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10);


       }

       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction)
   {
       if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
       {
           player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
           switch(uiAction)
           {


case 8:// prvni zapas
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    _creature->MonsterYell("Pripraveni Prvni zapas za okamzik zacne !", LANG_UNIVERSAL, NULL);
   _creature->SummonCreature(Zapasnik1,SpawnPos[0],TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000);

    _creature->CastSpell(player,20707,false);
    player->PlayDirectSound(11803, 0);





break;

case 9://druhy zapas


    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    _creature->MonsterYell("Pripraveni Druhy zapas za okamzik zacne !", LANG_UNIVERSAL, NULL);
   _creature->SummonCreature(Zapasnik2,SpawnPos[0],TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000);
    _creature->CastSpell(player,20707,false);
    player->PlayDirectSound(11803, 0);

break;



case 10:// treti zapas
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    _creature->MonsterYell("Pripraveni Treti zapas za okamzik zacne !", LANG_UNIVERSAL, NULL);
    _creature->SummonCreature(Zapasnik3,SpawnPos[0],TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000);
    _creature->CastSpell(player,20707,false);
    player->PlayDirectSound(11803, 0);
break;





            default:
       break;                   
   }
  }
 return true;
}
};

void AddSC_npc_arenamaster()
{
   new npc_arenamaster();

 

 

Boss 1

 


  #include "ScriptPCH.h"

#define spell_summon_wolf 43110
#define spell_chain 8292
#define spell_shock 8056

class Thrall_gladiator: public CreatureScript
{
public: 
   Thrall_gladiator() : CreatureScript("Thrall_gladiator"){ } 

struct  Thrall_gladiatorAI : public ScriptedAI
   {
       Thrall_gladiatorAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}

       uint32 summonwolf;
       uint32 chain;
       uint32 shock;
       bool vlci;

       void Reset()
  {
          summonwolf = 0;
          chain = 15000;
          shock = 50000;
       }

       void EnterCombat(Unit* /*who*/) 

       {
              vlci = false;
       me->MonsterSay ("Bojuj se cti valecniku", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void JustDied(Unit* /*killer*/)
       {
           me->MonsterYell("Ale ne to je smula.. Vyhral jsi", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void UpdateAI(const uint32 diff)
       {
               if (!UpdateVictim())
                   return;

           if (chain<= diff)
           {
               DoCast(me->getVictim(), spell_chain, true);
               chain   = 15000; 
           }
           else
               chain -= diff; 

           if (shock<= diff)
           {
               DoCast(me->getVictim(), spell_shock, true);
               shock   = 50000; 
           }
           else
               shock -= diff; 

           if(HealthBelowPct(25) && !vlci)
          {

            vlci = true;
            DoCast(me->getVictim(), spell_summon_wolf, true);
            me->MonsterYell("Velci duchove Azerothu, prosim prijdte mi na  pomoc !", LANG_UNIVERSAL, NULL);

          }


           DoMeleeAttackIfReady(); // 
       }
   };

CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new Thrall_gladiatorAI (pCreature);
   }

};


void AddSC_Thrall_gladiator() 
{
   new Thrall_gladiator();
}

 

 

Boss2

 

#include "ScriptPCH.h"

#define spell_fireball 20692
#define spell_blizzard 20680

class jaina_gladiator: public CreatureScript
{
public: 
jaina_gladiator() : CreatureScript("jaina_gladiator") { } 

struct jaina_gladiatorAI : public ScriptedAI
   {
       jaina_gladiatorAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}

       uint32 fireball;
       uint32 blizzard;

       void Reset()
       {
          fireball = 20000;
          blizzard = 40000;

       }

       void EnterCombat(Unit* /*who*/) 
       {
       me->MonsterSay ("Ze ja se do toho nechala ukecat....", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void JustDied(Unit* /*killer*/)
       {
           me->MonsterYell("Ale ne.Tak tohle asi bude trochu bolet ...", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void UpdateAI(const uint32 diff)
       {
               if (!UpdateVictim())
                   return;

           if (fireball<= diff)
           {
               DoCast(me->getVictim(), spell_fireball, true);
               fireball   = 20000; 
           }
           else
               fireball -= diff; 

           if (blizzard <= diff)
           {
               DoCast(me->getVictim(), spell_blizzard , true);
               me->MonsterYell("Tak snadno se nezvdam  !", LANG_UNIVERSAL, NULL);
               blizzard = 40000;
           }
           else
               blizzard -= diff;    

           DoMeleeAttackIfReady(); // bude útočit, když bude moci
       }
   };

   CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new jaina_gladiatorAI (pCreature);
   }

};

void AddSC_jaina_gladiator() 
{
   new jaina_gladiator();
}

 

 

Boss 3

 

           }
           else
               wirld -= diff;    

           DoMeleeAttackIfReady(); // bude útočit, když bude moci
       }
   };

   CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new Varian_gladiatorAI (pCreature);
   }

};

void AddSC_Varian_gladiator() 
{
   new Varian_gladiator();
}

 

 

 

Sql Cast

 

INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES (3245801, 0, 0, 0, 0, 0, 28127, 0, 0, 0, 'King Varian Wrynn', 'King of Stormwind', '', 0, 80, 80, 2, 19, 19, 0, 1, 1.14286, 1, 3, 308, 462, 0, 116, 1, 2000, 2000, 1, 0, 8, 0, 0, 0, 0, 0, 246, 370, 93, 7, 76, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 50966, 60964, 41057, 41056, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 68, 20, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 144, 1, 1643, 0, 0, 'Varian_gladiator', 12340);
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES (16777215, 0, 0, 0, 0, 0, 27744, 0, 0, 0, 'Thrall', 'Warchief', '', 0, 80, 80, 2, 19, 19, 0, 1, 1.14286, 1, 3, 213, 413, 0, 83, 2, 2000, 2000, 2, 0, 8, 0, 0, 0, 0, 0, 348, 522, 130, 7, 12, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 59517, 61212, 59519, 59507, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 88.343, 35, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 'Thrall_gladiator', 12340);
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES (198222, 0, 0, 0, 0, 0, 30865, 0, 0, 0, 'Lady Jaina Proudmoore', '', '', 0, 80, 80, 2, 19, 19, 0, 1, 1, 1, 1, 307, 459, 0, 115, 2.9, 2000, 2000, 8, 33280, 8, 0, 0, 0, 0, 0, 246, 367, 92, 7, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 22, 10, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1221, 0, 0, 'jaina_gladiator', 12340);
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES (5800006, 0, 0, 0, 0, 0, 21572, 0, 0, 0, 'talapochondrius', '', '', 0, 71, 71, 0, 35, 35, 1, 1, 1.14286, 1.25, 3, 0, 0, 0, 0, 5, 2000, 1500, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 300, 600, 117, 7, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 1.56, 1.56, 1.56, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 2, 'npc_arenamaster', 1);

 

Testovano a plne funkcni na 3.3.5a

Edited by lopitr
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajímavý script, na začátečníka dobrý, ty bossové sou ale nedodělaný, chtělo by to více spellů a třeba nějaký další schopnosti, třeba spawn NPC apod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty bossove ja to mam pro svuj server kde je parta modraku, mela to byt takova "minihra" Kazdopadne dekuji za kritiku tohle jsem potreboval :)

Jinak klidne ty bosse na prani upravim

Edited by lopitr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×