Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
martin9

hearstone

Recommended Posts

Já vím, že item HearthStone vyvolává spell 8690. V TrinityCore je to ve zdrojáku zmíněno snad jen jednou (tam je snad jen nastavení cooldownu, takže to nehledáš) - a je to v souboru SpellEffects.cpp. Pohleď:

    // Stuck spell trigger Hearthstone cooldown
   SpellEntry const *spellInfo = sSpellStore.LookupEntry(8690);
   if (!spellInfo)
       return;
   Spell spell(pTarget, spellInfo, true, 0);
   spell.SendSpellCooldown();
}

 

Pokud nastavíš hearth stounu charges (http://wiki.wowresource.eu/index.php/Mangos_world_item_template#spellcharges), měl by sis o tom něco přečíst (tak jak si to napsal, se to dá pochopit různě). No, každopádně:

 

Tabulka `item_template`, pole `spellcharges_?` (místo otazníku si domysli číslo.. (spellcharges_1, spellcharges_2, spellcharges_3, spellcharges_4, spellcharges_5, ..))

Do toho pole patří hodnota, vyjadřující kolikrát může item vykouzlit daný spell.

  • Pokud je hodnota '0', může být item používán do nekonečna.
  • Když je hodnota záporná, item se po vyčerpání odstraní z hráčova inventáře.
  • Při kladné hodnotě item po vyčerpání zůstane v inventáři. (ale podle mých informací, už ho nelze nikdy znovu použít)

 

EDIT: Nenech se zmást tím, že tě odkazuju na strukturu tabulek MaNGOSu, u TC je tohle stejný.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja to mam kvulito mu že mam hrozne dlouhý skakací event a kdyby nahodou v pulce nebo ve skoro ukonce spadly tak aby měly zachitný body a aby se tam znova mohly portnout tak proto chci jen aby se tam mohly portnout třikrát a ne víckrát a by si nechodili pro fun itemy jak do shopu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri hledani reseni sem nasel tento stary topic a chtel bych vedet jaze se tedy odebira ten cooldown an heartstone skousel jsme to v tom spell effect prepsat i uplne vymazat ale stejen porad ma 60m cooldown (pouzivam oregon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo jo to jsem taky skousel bylo tam -1 skusil jsme to dat na 0 nepomohlo na 1 nepomohlo prot se ptam jak jeste jinak protoze vim ze server mawlagar ktery jede taky na oregonu to má

Edited by Alobal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus si napsat vyjímku na SendSpellCooldown(); bohužel teď přesně nevím, kde to v tom zdrojáku je. To co jsem popisoval výše je z commandu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokuď si dobře pamatuji tak Spell Cooldown se nastavuje v Spell.dbc ? Je to dlouho co jsem dělal s WoWkem možná je to špatně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus ve Spell.cpp ve fci Spell:cast najít tyto řádky

// CAST SPELL
SendSpellCooldown();
//SendCastResult(castResult);
SendSpellGo();										  // we must send smsg_spell_go packet before m_castItem delete in TakeCastItem()...
if (m_customAttr & SPELL_ATTR_CU_DIRECT_DAMAGE)
	CalculateDamageDoneForAllTargets();

a přidej před ně tuto podmínku, nějak takhle

if (m_spellInfo->Id != 8690)
// CAST SPELL
SendSpellCooldown();
//SendCastResult(castResult);
SendSpellGo();										  // we must send smsg_spell_go packet before m_castItem delete in TakeCastItem()...
if (m_customAttr & SPELL_ATTR_CU_DIRECT_DAMAGE)
	CalculateDamageDoneForAllTargets();

a teoreticky by to mělo zrušit cooldown pro hearstone..

 

Nebo by to taky šlo upravit až ve fci Spell:SendSpellCooldown, kde hned na začátek přihodit ještě podmínku

if (m_spellInfo->Id == 8690)
	return;

 

Nezkoušel jsem, ale mohlo by fungovat.

Edited by filipoliko
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fplk: To nemyslíš vážně, to umístění podmínky.

if (m_spellInfo->Id != 8690)
// CAST SPELL
SendSpellCooldown();

:rofl:

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč by ne? Ten comment to nabouráva či co? Povídej, já nevím :)

 

btw. shodit repku za to, že jsem se o něco vůbec pokusil? taky dobrý..

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×