Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Nickk

C++ additem

Recommended Posts

Zdravim,

dyz napisu do headeru

void RewardItem(Player *plr, uint32 item_id, uint32 count);

pak do cpp souboru dam #include toho headeru a pridam

RewardItem(plr, 20559, 3);

v podmince. a pise mi to error

error C2065: 'plr' : undeclared identifier

 

co mam udelat aby to slo zkompilovat :( , popripadne jak jinak lze pridat item

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

V player.cpp maš niečo taketo (Sú tam aj kontroly volného miesta, a podobne veci)

 

bool Player::AddItem(uint32 itemId, uint32 count)
{
   uint32 noSpaceForCount = 0;
   ItemPosCountVec dest;
   uint8 msg = CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, count, &noSpaceForCount);
   if (msg != EQUIP_ERR_OK)
       count = noSpaceForCount;

   if (count == 0 || dest.empty())
   {
       // -- TODO: Send to mailbox if no space
       ChatHandler(this).PSendSysMessage("You don't have any space in your bags.");
       return false;
   }

   Item* item = StoreNewItem(dest, itemId, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(itemId));
   if(item)
       SendNewItem(item,count,true,false);
   else
       return false;
   return true;
}

 

Čiže ti stači použivať

 

AddItem(IDitemu, Pocet);

 

PS: Dúfam , že som poradil správne :whistling:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

diky uz kompiluju(+1) musim to testnout ;)

 

2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundAB.cpp(635) : error C3861: 'AddItem': identifier not found
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundAB.cpp(637) : error C3861: 'AddItem': identifier not found
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundAB.cpp(639) : error C3861: 'AddItem': identifier not found
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundAB.cpp(641) : error C3861: 'AddItem': identifier not found
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundAB.cpp(643) : error C3861: 'AddItem': identifier not found

 

pritom

#include "Player.h"

tam mam

Edited by NecroVisioN

Share this post


Link to post
Share on other sites

az zkonci BG ma to pristat v bagu

 

//win reward
   if (winner == ALLIANCE)
       AddItem(20558, 3);
else
	AddItem(20558, 1);
   if (winner == HORDE)
       AddItem(20558, 3);
else
	AddItem(20558, 1);
   //complete map_end rewards (even if no team wins)
   AddItem(20558, 1);

 

//edit pokud by to neslo tak aspon nahradit goldy honorama

Edited by Nickk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chyba ti tam pred každym AddItem identifier, buď player-> , alebo neviem ako to máš vyššie definované (môže byť aj Player-> , _player-> , _Player->)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(741) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(741) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(745) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(745) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(749) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(749) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(753) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(753) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(756) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'
2>.\Battlegrounds\Zones\BattlegroundWS.cpp(756) : error C2143: syntax error : missing ';' before '->'

 

void BattlegroundWS::EndBattleground(uint32 winner)
{
   //win reward
   if (winner == ALLIANCE)
   {
       Player->RewardItem(20558, 3);
   }
else
   {
	Player->RewardItem(20558, 1);
   }
   if (winner == HORDE)
   {
       Player->RewardItem(20558, 3);
   }
else
   {
	Player->RewardItem(20558, 1);
   }
   //complete map_end rewards (even if no team wins)
   Player->RewardItem(20558, 1);

   Battleground::EndBattleground(winner);
}

Edited by Nickk

Share this post


Link to post
Share on other sites

void BattlegroundWS::EndBattleground(uint32 winner)
{
   //win reward
   if (winner == ALLIANCE)
   {
       Player->RewardItem(20558, 3);
   }
else
   {
	Player->RewardItem(20558, 1);
   }
   if (winner == HORDE)
   {
       Player->RewardItem(20558, 3);
   }
else
   {
	Player->RewardItem(20558, 1);
   }
   //complete map_end rewards (even if no team wins)
   Player->RewardItem(20558, 1);

   Battleground::EndBattleground(winner);
}

 

Samotnej Player nestačí, protože takhle se nejmenuje objekt třídy tuším, ale samotná třída, musíš psát pPlayer. V konečném výsledku by to mělo vypadat takto.

 

 

void BattlegroundWS::EndBattleground(uint32 winner)
{
   //win reward
   if (winner == ALLIANCE)
   {
       pPlayer->RewardItem(20558, 3);
   }
else
   {
	pPlayer->RewardItem(20558, 1);
   }
   if (winner == HORDE)
   {
       pPlayer->RewardItem(20558, 3);
   }
else
   {
	pPlayer->RewardItem(20558, 1);
   }
   //complete map_end rewards (even if no team wins)
   pPlayer->RewardItem(20558, 1);

   Battleground::EndBattleground(winner);
}

Edited by kejhal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani pPlayer nestaci, protoze takova promenna tady neni deklarovana. Nemuzes zapomenout, ze vitez je team, ne jeden hrac. To znamena, ze to musis vzit pres iterator pro kazdyho hrace.

 

Melo by stacit, kdyz tam pridas neco takoveho, melo by se to provest pro kazdeho hrace. Napsal jsem tam komentar, kam pridat ten tvuj kod.

    for (BattlegroundPlayerMap::const_iterator itr = m_Players.begin(); itr != m_Players.end(); ++itr)
   {
       if (itr->second.OfflineRemoveTime)
           continue;
       Player *plr = sObjectMgr->GetPlayer(itr->first);

       if (!plr)
       {
           sLog->outError("Player (GUID: %u) not found!", GUID_LOPART(itr->first));
           continue;
       }

       // Sem dej kod na pridani itemu pro kazdeho hrace, neco jako:
       // plr->AddItem(...);
   }

 

p.s. Nejsem si uplne jisty, ze to pujde :o.

Edited by brseker

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jak drátem do oka. :blink: TC na to má hromadu užitečných funkcí, tzv. Object Accessorů (přístupy k objektům).

 

Použití v praxi:

uint64 guid_hrace = 12345;
Player *hrac = ObjectAccessor::FindPlayer(guid_hrace);

Takhle získáme hrace. Takže dál:

hrac->AddItem(IDitemu, počet);

..Myslím že se to dá dobře pochopit, ne? :) Otázkou je, jestli víš guid vítěze. Ale opravdu ti stačí jenom pointer. Já jsem tady popsal jak ztento pointer získat, pokud víš GUID hráče. Nezapomeň prověřit jestli je hráč online, ikdyž to už asi obstará funkce AddItem.

 

Berte to jenom jako návrh možného řešení, nejsem Pán Bůh. :lol:

 

EDIT: Odlehčeno :D Vzal jsem to za jinej kanec :D

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale zapominas na to, ze v BG neni jeden vitez, ale je jich vic - je to cely team. Jeste je taky moznost pridat to do funkce Battleground::RewardHonorToTeam().

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je fakt. Ale v tom případě bych být tebou nepoužil for, ale while. :) Hele, je to jedno. Já když se tu o něco snažím, dostanu jenom vynadáno. :teehee:

 

EDIT: Tak jsem se dozvěděl, že jsem blbec, což je fakt. :D Uvědomil jsem si, že to co tu píšu celou dobu je vlastně všechno blbost. bLuma je víc vyčilézovanej no. Uznávám svojí chybu a respektuju bLumu. :)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×