Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
zlord

BOSS.lua help

Recommended Posts

Když takto uložim script do složky serveru hodí to chybu typu : scripts/BOSS - Lord Marrowgar.lua:1 ´´expected near ´Marrowgar_onCombat´ Co je špatně? tady je kod:

 

 

Pvní problém sem vyřešil...nelze mít mezery u function. Další error kterej nastal je : Lua:72: Reference creation failed" (LordMarrowgar_OnLeaveCombat) is not a valid Lua function.

 

 

 

 

 

function Lord Marrowgar_onCombat(pUnit, event)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Are u sure?!!")

pUnit:CastSpell(52262)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:RegisterEvent("Lord MarrowgarPhase1",1000,0)

end

 

function Lord Marrowgar_onLeaveCombat(pUnit, event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Don´t try it again!")

pUnit:RemoveAura(52262)

pUnit:RemoveEvents()

end

 

function Lord Marrowgar_onDeath(pUnit, event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Oh Nooo!!!See you soon...")

pUnit:RemoveAura(52262)

pUnit:RemoveEvents()

end

 

function Lord Marrowgar_OnKilledTarget(Unit, Event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Ha Ha Ha")

pUnit:RemoveEvents()

end

 

-- Phases --

 

function Lord MarrowgarPhase1(pUnit, event)

if pUnit:GetHealthPCT() 85 < HP then

pUnit:RemoveEvents()

pUnit:CastSpell(81193)

pUnit:RegisterEvent("Lord MarrowgarPhase2",1000,0)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(14, 0, "wait a sec")

end

end

 

function Lord MarrowgarPhase2(pUnit, event)

if pUnit:GetHealthPCT() 85 <HP then

pUnit:RemoveEvents()

pUnit:RegisterEvent("Lord Marrowgarspellname",500,1)

pUnit:RegisterEvent("Lord Marrowgarphase3",100,0)

punit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(14, 0, "just a sec")

end

end

 

function Lord MarrowgarPhase3(pUnit, event)

if pUnit:GetHealthPct() <= HP then

pUnit:RemoveEvents()

pUnit:RegisterEvent("Lord Marrowgarspellname",500,1)

end

end

 

--Spells

 

function Lord Marrowgarspellname(pUnit, event)

pUnit:CastSpell(84545)

end

 

function Lord Marrowgarspellname(pUnit, event)

pUnit:CastSpell(63414)

end

 

function Lord Marrowgarspellname(Unit, event)

pUnit:CastSpellOnTarget(82263, Unit:GetRandomPlayer(0))

end

 

RegisterUnitEvent(15990, 1, "Lord Marrowgar_onCombat")

RegisterUnitEvent(15990, 2, "Lord Marrowgar_OnLeaveCombat")

RegisterUnitEvent(15990, 3, "Lord Marrowgar_Killtarget")

RegisterUnitEvent(15990, 4, "Lord Marrowgar_onDeath")

Edited by zlord

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, řekni sám, vidíš tam někde function Lord Marrowgar_OnLeaveCombat ? nebo function Lord Marrowgar_Killtarget ? máš v tom strašnej bordel a ještě k tomu ...Lord Marro... sám tu říkáš že jsi na to přišel, že tam nesmí být mezera hm ?

 

 

function LordMarrowgar_onCombat(pUnit, event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Are u sure?!!")
pUnit:CastSpell(52262)
pUnit:PlaySoundToSet(11469)
pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarPhase1",1000,0)
end

function LordMarrowgar_onLeaveCombat(pUnit, event)
pUnit:PlaySoundToSet(11469)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Don´t try it again!")
pUnit:RemoveAura(52262)
pUnit:RemoveEvents()
end

function LordMarrowgar_onDeath(pUnit, event)
pUnit:PlaySoundToSet(11469)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Oh Nooo!!!See you soon...")
pUnit:RemoveAura(52262)
pUnit:RemoveEvents()
end

function LordMarrowgar_OnKilledTarget(Unit, Event)
pUnit:PlaySoundToSet(11469)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Ha Ha Ha")
pUnit:RemoveEvents()
end

-- Phases --

function LordMarrowgarPhase1(pUnit, event)
if pUnit:GetHealthPCT() 85 < HP then
pUnit:RemoveEvents()
pUnit:CastSpell(81193)
pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarPhase2",1000,0)
pUnit:PlaySoundToSet(11469)
pUnit:SendChatMessage(14, 0, "wait a sec")
end
end

function LordMarrowgarPhase2(pUnit, event)
if pUnit:GetHealthPCT() 85 <HP then
pUnit:RemoveEvents()
pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarspellname",500,1)
pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarPhase3",100,0)
punit:PlaySoundToSet(11469)
pUnit:SendChatMessage(14, 0, "just a sec")
end
end

function LordMarrowgarPhase3(pUnit, event)
if pUnit:GetHealthPct() <= HP then
pUnit:RemoveEvents()
pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarspellname",500,1)
end
end

--Spells

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)
pUnit:CastSpell(84545)
end

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)
pUnit:CastSpell(63414)
end

function LordMarrowgarspellname(Unit, event)
pUnit:CastSpellOnTarget(82263, Unit:GetRandomPlayer(0))
end

RegisterUnitEvent(15990, 1, "LordMarrowgar_onCombat")
RegisterUnitEvent(15990, 2, "LordMarrowgar_onLeaveCombat")
RegisterUnitEvent(15990, 3, "LordMarrowgar_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(15990, 4, "LordMarrowgar_onDeath") 

 

 

s lua jsem sice moc nědělal ale tuším že toto taky nebude v pořádku

 

 

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)
pUnit:CastSpell(84545)
end

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)
pUnit:CastSpell(63414)
end

function LordMarrowgarspellname(Unit, event)
pUnit:CastSpellOnTarget(82263, Unit:GetRandomPlayer(0))
end

 

Edited by Lukasas

Share this post


Link to post
Share on other sites

tady 1:

 

function Lord Marrowgar_onLeaveCombat(pUnit, event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Don´t try it again!")

pUnit:RemoveAura(52262)

pUnit:RemoveEvents()

end

 

tady 2:

RegisterUnitEvent(15990, 2, "LordMarrowgar_OnLeaveCombat")

 

Jinak ty mezery už sem opravil...

 

Jsem hroznej noob přes LUA jazyk snažim se zjistit co je špatně:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

můžu ti s jistotou říct že 'Lord Marrowgar_onLeaveCombat' určitě není 'LordMarrowgar_OnLeaveCombat'

Lord Marrowgar_onLeaveCombat

LordMarrowgar_OnLeaveCombat

Share this post


Link to post
Share on other sites

můžu ti s jistotou říct že 'Lord Marrowgar_onLeaveCombat' určitě není 'LordMarrowgar_OnLeaveCombat'

Lord Marrowgar_onLeaveCombat

LordMarrowgar_OnLeaveCombat

 

 

 

:whistling: :whistling:

 

:D Dík moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na velikost písmen si dávej bacha, bude se ti to hodit až se budeš učit nějakej těžší jazyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na velikost písmen si dávej bacha, bude se ti to hodit až se budeš učit nějakej těžší jazyk

 

 

 

Ok koukám že minimální chyba má šílený následky...tak bosse se spawnul ale další problém je, že vůbec neútočí a ještě horší vůbec nejde označit!! tim pádem vymazat atd... Napadá tě něco?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ako uz Lukasas spominal, davaj si pozor na velke a male pismena, a na medzery

2.

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)

pUnit:CastSpell(84545)

end

 

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)

pUnit:CastSpell(63414)

end

 

function LordMarrowgarspellname(Unit, event)

pUnit:CastSpellOnTarget(82263, Unit:GetRandomPlayer(0))

end

 

 

LordMarrowgarspellname si zmen napr na LordMarrowgar_*MenoSpellu*

 

3. nie

if pUnit:GetHealthPCT() 85 < HP then

ale

if pUnit:GetHealthPct() < 85 then

 

4.

if pUnit:GetHealthPct() < XX then

tu ti chyba PCT na HP a v phase 2 mas rovnake PCT ako na phase 1

 

viac sa mi to opravovat nechcelo, rychlejsie by som napisal novy script ako nasiel a opravil chyby, precitaj si poriadne navody tu na webe, popozeraj poriadne commandy tu: http://www.arcemu.org/wiki/Unit_Commands a na niektorych mas aj priklad ako ich pouzit, script co som trosku opravil

-- je tam este vela chyb, ale ked si to budes opravovat sam naucis sa toho viac ;)

 

 

function LordMarrowgar_OnCombat(pUnit, event)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Are u sure?!!")

pUnit:CastSpell(52262)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarPhase1",1000,0)

end

 

function LordMarrowgar_OnLeaveCombat(pUnit, event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Don´t try it again!")

pUnit:RemoveAura(52262)

pUnit:RemoveEvents()

end

 

function LordMarrowgar_OnDeath(pUnit, event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Oh Nooo!!!See you soon...")

pUnit:RemoveAura(52262)

pUnit:RemoveEvents()

end

 

function LordMarrowgar_OnKilledTarget(Unit, Event)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Ha Ha Ha")

pUnit:RemoveEvents()

end

 

-- Phases --

 

function LordMarrowgarPhase1(pUnit, event)

if pUnit:GetHealthPCT() < 85 then

pUnit:RemoveEvents()

pUnit:CastSpellOnTarget(81193, pUnit:GetRandomPlayer(0))

pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarPhase2",1000,0)

pUnit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(14, 0, "wait a sec")

end

end

 

function LordMarrowgarPhase2(pUnit, event)

if pUnit:GetHealthPct() < 85 then

pUnit:RemoveEvents()

pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarspellname",500,1)

pUnit:RegisterEvent("LordMarrowgarPhase3",100,0)

punit:PlaySoundToSet(11469)

pUnit:SendChatMessage(14, 0, "just a sec")

end

end

 

function LordMarrowgarPhase3(pUnit, event)

if pUnit:GetHealthPct() < XX then

pUnit:RemoveEvents()

pUnit:RegisterEvent("Lord Marrowgarspellname",500,1)

end

end

 

--Spells

 

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)

pUnit:CastSpell(84545)

end

 

function LordMarrowgarspellname(pUnit, event)

pUnit:CastSpell(63414)

end

 

function LordMarrowgarspellname(Unit, event)

pUnit:CastSpellOnTarget(82263, Unit:GetRandomPlayer(0))

end

 

RegisterUnitEvent(15990, 1, "LordMarrowgar_OnCombat")

RegisterUnitEvent(15990, 2, "LordMarrowgar_OnLeaveCombat")

RegisterUnitEvent(15990, 3, "LordMarrowgar_Killtarget")

RegisterUnitEvent(15990, 4, "LordMarrowgar_OnDeath")

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×