Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Smrtokvitek

[C++] SkyFireEMU - "Server Tuning"

Recommended Posts

gúd džob man ;)

 

vidim ze si open source nadsenec :) a svoji praci sharujes

Edited by STONERSVK

Share this post


Link to post
Share on other sites

gúd džob man ;)

 

vidim ze si open source nadsenec :) a svoji praci sharujes

 

Vďaka :) no snažím sa. A robím to hlavne aj preto, lebo aj ja som kedysi začínal, a práce iních mi dosť pomáhali, tak teraz chcem aby moje práce pomáhali tiež niekomu. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

arrow.png Vlastné Announcere

 

Chceli by ste na svojom servery mať vylepšené announcere? Aby každý člen teamu mal svoj vlastný podľa svojho postavenia? Nieje problém. Prinášam Vám troška starší patch, ale používam ho doteraz.

 

[DATABÁZA]

/* command */
INSERT INTO `command` VALUES ('eventannounce', '2', 'EventMaster');
REPLACE INTO `command` VALUES ('nameannounce', '2', 'GameMaster');
INSERT INTO `command` VALUES ('devannounce', '4', 'Developer');
INSERT INTO `command` VALUES ('adannounce', '4', 'Administrator');

/* trinity_string */
INSERT INTO `trinity_string` VALUES ('ID_1', '|c1fffb000 <EventMaster>|cffff0000[%s]|c1f40af20 announce:|cffffff00 %s|r', null, null, null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `trinity_string` VALUES ('ID_2', '|c1fff8000 <GameMaster>|cffff0000[%s]|c1f40af20 announce:|cffffff00 %s|r', null, null, null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `trinity_string` VALUES ('ID_3', '|c1f60a0ff <Developer>|cffff0000[%s]|c1f40af20 announce:|cffffff00 %s|r', null, null, null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `trinity_string` VALUES ('ID_4', '|c1f80ff80 <Administrator>|cffff0000[%s]|c1f40af20 announce:|cffffff00 %s|r', null, null, null, null, null, null, null, null);

 

ID_1, ID_2, ID_3, ID_4 - nastavíte podľa Vašej potreby (Musia byť rovnaké s IDčkami v core. Viď nižšie)

 

[CORE]

 

[src/server/game/Chat/Chat.cpp]

       { "aura",           SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleAuraCommand,                "", NULL },
       { "unaura",         SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleUnAuraCommand,              "", NULL },
+	 { "eventannounce",  SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleEventAnnounceCommand,       "", NULL },
       { "nameannounce",   SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand,        "", NULL },
+       { "devannounce",    SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleDevAnnounceCommand,         "", NULL },
+	 { "adannounce",     SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleAdminAnnounceCommand,       "", NULL },
       { "gmnameannounce", SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleGMNameAnnounceCommand,      "", NULL },

 

[src/server/game/Chat/Chat.h]

       bool HandleAccountSetPasswordCommand(const char* args);

+   	 bool HandleEventAnnounceCommand(const char* args);
 bool HandleNameAnnounceCommand(const char* args);
+	 bool HandleDevAnnounceCommand(const char* args);
+	 bool HandleAdminAnnounceCommand(const char* args);
       bool HandleGMNameAnnounceCommand(const char* args);

 

[src/server/game/Chat/Commands/Level1.cpp]

+bool ChatHandler::HandleEventAnnounceCommand(const char* args)
+{
+    if(!*args)
+        return false;
+
+    sWorld.SendWorldText(ID_1, m_session->GetPlayerName(), args);
+
+    return true;
+}
-bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)
-{
-    WorldPacket data;
-    if (!*args)
-        return false;
-
-    sWorld.SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_COLOR, m_session->GetPlayer()->GetName(), args);
-    return true;
-}
+bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)
+{
+    if(!*args)
+        return false;
+
+    sWorld.SendWorldText(ID_2, m_session->GetPlayerName(), args);
+
+    return true;
+}

 

[src/server/game/Chat/Commands/Level3.cpp]

+bool ChatHandler::HandleDevAnnounceCommand(const char* args)
+{
+    if(!*args)
+        return false;
+
+    sWorld.SendWorldText(ID_3, m_session->GetPlayerName(), args);
+
+    return true;
+}
+
+bool ChatHandler::HandleAdminAnnounceCommand(const char* args)
+{
+    if(!*args)
+        return false;
+
+    sWorld.SendWorldText(ID_4, m_session->GetPlayerName(), args);
+
+    return true;
+}

 

Niekto si povie, veď to tu už bolo niekoľko krát. Ale po toto je pre SkyFire EMU (Nelíši sa veľmi od TC síce), a určite je lepšie ak je niečo takouto formou obnovené, ako by to mal niekto hodinu hľadať. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smrto: mám otázku ...

 

[src/server/game/Entities/Player/Player.cpp]

void Player::RepopAtGraveyard()

{

+ ResurrectPlayer(0.5f);

 

// note: this can be called also when the player is alive

// for example from WorldSession::HandleMovementOpcodes

 

ak toto vložíš do coru, nebudú sa hráči ressovať aj v BG-čkach atď. ?

ja by som to napísal asi takto :

if(!InBattleground() && !InArena())
{
	ResurrectPlayer(0.5f, false); // kde false je že nehodí sickness
}

 

so skyfire-om nerobím moc dlho takže ak je kód zlý prosím opravte ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bude fungovat to zákaz v duelování v urč. zoně i na TC2? Doufám že ano, potřeboval bych to pro shopping centrum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bude fungovat to zákaz v duelování v urč. zoně i na TC2? Doufám že ano, potřeboval bych to pro shopping centrum

 

Ano na TC2 to funguje tiež. Odskúšané používal som to na Wotlku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×