Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
ChaosDev

[C++] Mount Pujčovna / Rental

Recommended Posts

Tak v prvom rade sa predstavym :) som externy c++ developer serveru gameshoot.eu .

A toto je moj prvy post a script čo sem dam , služi pre začiatočniky a tak isto pre pokročile kere hladaju niejake te custom kody :) .

 

-takže o čo ide ? o npc_script kereho meno dame napriklad wowresorce dufam že sa ňenahnevaju :) .

-čo vie robyt ? pujčuje mounty a je to mount trainer .

 

 

 

Jeto pre vas robte si s tym čo chcete ide len o ukažku že to ide i takto ,

moje vtipky vo vetach nemislim vážne chcem len ukazat že na tom nič neni :) .

 

 

 

 

 

/*
* Copyright (C) 2009 Gameshoot.eu <http://www.Gameshoot.eu/>
*
* World of Warcraft: Cataclysm 
* You can edit but you can not delete this copyright.
* SkyFire Emulator - SkyFire Database  
* Cataclysm Hybrid
*
* By ChaosDev - Developer of Gameshoot.eu Server
*/

/* ScriptData
SDName: npc_wowresorce
SD%Complete: 100%
SDComment: Cataclysm custom
SDCategory: Custom NPC Script
EndScriptData */

/*###
# generic defines
###*/

//Includes
#include "ScriptPCH.h"

class npc_wowresorce : public CreatureScript
{
   public:
       npc_wowresorce() : CreatureScript("npc_wowresorce") { }

               bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
               {
                       if (player->isInCombat())
                       {
                               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
                               _creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!(prid proste až nebudeš v boji alebo voubec  )", player->GetGUID());
                       return true;
                       }    
            else    
             {
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Teleport] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5576);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Tools] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5580);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Mount Trainer] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Mount Pujcovna / Rental] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
             }

               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
               return true;
                }

               bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction)
               {
                   if (player->isInCombat())
                   {
                               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
                               _creature->MonsterWhisper("Combat ! Furt si v boji to neni s tebou možne ", player->GetGUID());
                               return true;
                  }
                   if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
                   {
                        player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
                     switch(uiAction)
                        {
                        case 4://Mouth Giver to znamena wolfičku akože dava mounty  a je uplne jedno či som sem dal ine slovo a dole v case zas ine je to pre moje info a pre vaše ked sem budem pisať celu knižku furt to na funkčnosti nič nemeni 

                       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 6, "Kor'kron Annihilator"                               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 8009);
                       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Dismount"                               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 8015);
                       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);



                               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
                               break;


case 5576: //Teleport 
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance
                  {
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1206);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1224);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1203);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar"                       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1216);
}
                  else if ( player->GetTeam() == HORDE ) //if horde
                  {
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1215);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunder Bluff"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1225);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1213);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon"                   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1217);
                  }
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Shattrath City"               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4014);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"                      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5585);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);



                               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
                               break;


    case 5580://Tools 
                       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Name Change"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1015);
                       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Give lvl 1 "                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1018);
                       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552); 




                       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                       break;



   case 5552: //Back To Main Menu 

             {
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Teleport] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5576);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Tools] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5580);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Mount Trainer] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "[Mount Pujcovna / Rental] ->"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
             }


                       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                       break;



/********** Mouth - Pujcovna - / - Renta - alebo - Mouth - Giver - toto - je - len - zbierka - koodu - návod - nie - hodinka - pravopisu - a - pekne - poukladanych - case - keby - som - chcel - robyť - vzor - a - cely - script - dam - sem - asi - všetky - mounty - s - wowhead - nie - ?  **********/


           case 8009: // Kor'kron Annihilator
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->MonsterWhisper("Hotovo:)", player->GetGUID());
               player->CastSpell(player,93644,true);
               player->CastSpell(player,61456,false);
               break;



           case 8015: // Dismount
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->MonsterWhisper("Hotovo:)", player->GetGUID());
               player->Unmount();
               player->RemoveAurasByType(SPELL_AURA_MOUNTED);
               player->CastSpell(player,61456,false); 
               break;
/********** Mount - Trener **********/


           case 1: // Mount Trener
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->MonsterWhisper("Hotovo:)", player->GetGUID());
               player->learnSpell(33388,false);
               player->learnSpell(34091,false);
               player->learnSpell(54197,false);
               player->learnSpell(34090,false);
               player->learnSpell(90267,false);
               player->learnSpell(33391,false);
               player->learnSpell(90265,false);
               player->CastSpell(player,61456,false); 
               break;

/********** Teleport - Port - proste - kam - to - hrača - hodi **********/

case 1203: // Teleport to Darnassus
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(1, 9947.52f, 2482.73f, 1316.21f, 0.0f);
break;

// Stormwind
case 1206:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(0, -8835.877930f, 620.708130f, 95.153793f, 0.0f);
break;

// Teleport to Undercity
case 1213:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(0, 1819.71f, 238.79f, 60.5321f, 0.0f);
break;

//  Orgrimmar
case 1215:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(1, 1571.649170f, -4398.892578f, 15.967260, 0.0f);
break;

// Teleport to Exodar
case 1216:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(530, -4073.03f, -12020.4f, -1.47f, 0.0f);
break;

//  Silvermoon
case 1217:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(530, 9338.74f, -7277.27f, 13.7895f, 0.0f);
break;

// Teleport to Ironforge
case 1224:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(0, -4924.07f, -951.95f, 501.55f, 5.40f);
break;

//  Thunder Bluff
case 1225:
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(1, -1290.0f, 147.033997f, 129.682007f, 4.919000f);
break;

case 4014:// Shattrath City
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(530, -1850.209961f, 5435.821777f, -10.961435f, 3.403913f);
break;


case 5585:// to Dalaran 
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
 player->TeleportTo(571, 5804.585f,624.726f,647.780f,1.820647f);
break;

/********** Tools **********/

case 1015://Name Change
         player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
         _creature->MonsterWhisper("Hotovo:)", player->GetGUID());
         player->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_RENAME);
         player->CastSpell(player,61456,false); 
    break;


case 1018://Give lvl 1 
         player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
         _creature->MonsterWhisper("Hotovo:)", player->GetGUID());
         player->GiveLevel(1);
         player->CastSpell(player,61456,false); 
    break;



                        default:
                                break;
                        }
                 }
                 return true;
         }
};

/*###
#
###*/


void AddSC_npc_wowresorce()
{
   new npc_wowresorce();
}

 

 

 

-Edit takže trošku zložitejšie lebo je tu jeden nechapavy ./wolfičku ( Wolf Officious ) len zrovnavaj ide ti to dobre

si šikony :teehee::) /. Pridany porter a Tools pre hrače :nw2_guitar:

. je to len o kodoch a tip jak na to .

 

No som zvedavy komu to pomouže a komu bude vadit :).

(ospravdlnujem sa za gramatiku)

Prajem pekny den :)

Edited by Aristo
Přidán spoiler
  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprav si hrubky! Hmm no tak +1 aj keď to tu už myslím je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okey. Ale fakt daj si pozor na hrúbky. Niektorí tu sú na to dosť citliví.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je prasečina. Ty se v takhle napsaným kódu orientuješ? :D Chňó chňó chňó.. :D ty poznámky v kódu jsou docela vtipný.. :D

Třeba: case 2://Mouth Giver

nebo: /********** Mouth - Pujcovna - / - Rental **********/

No nic, nebudu to řešit. :teehee:

 

#include "ScriptPCH.h"

#define GOSSIP_SENDER_MENU      GOSSIP_SENDER_MAIN + 1

class npc_wowresorce : public CreatureScript
{
public:
   npc_wowresorce() : CreatureScript("npc_wowresorce") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Trainer] ->",            GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Pujcovna / Rental] ->",  GOSSIP_SENDER_MENU,    1);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->PlayerTalkClass->ClearMenus();

       if(sender == GOSSIP_SENDER_MENU)
       {
           switch(action)
           {
           case 0: // <- [Main Menu]
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Trainer] ->",            GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Pujcovna / Rental] ->",  GOSSIP_SENDER_MENU,    1);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());         
               break;

           case 1: // [Mount Pujcovna / Rental] ->
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Kor'kron Annihilator",          GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Brown Riding Camel",            GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Drake of the South Wind",       GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Dark Phoenix",                  GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Sea Turtle",                    GOSSIP_SENDER_MAIN, 5);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Abyssal Seahorse",              GOSSIP_SENDER_MAIN, 6);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(9, "Dismount",                      GOSSIP_SENDER_MAIN, 0);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "<- [Main Menu]",                GOSSIP_SENDER_MENU, 0);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
               break;
           }
       }
       else if(sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

           switch(action)
           {
           case 0: // Dismount
               player->Unmount();
               player->RemoveAurasByType(SPELL_AURA_MOUNTED);
               break;

           case 1: // Kor'kron Annihilator
               player->CastSpell(player, 93644, true);
               break;

           case 2: // Brown Riding Camel
               player->CastSpell(player, 88748, true);
               break;

           case 3: // Drake of the South Wind
               player->CastSpell(player, 88744, true);
               break;

           case 4: // Dark Phoenix
               player->CastSpell(player, 88990, true);
               break;

           case 5: // Sea Turtle
               player->CastSpell(player, 64731, true);
               break;

           case 6: // Abyssal Seahorse
               player->CastSpell(player, 75207, true);
               break;

           case 1000: // [Mount Trainer] ->
               player->learnSpell(33388, false);
               player->learnSpell(34091, false);
               player->learnSpell(54197, false);
               player->learnSpell(34090, false);
               player->learnSpell(90267, false);
               player->learnSpell(33391, false);
               player->learnSpell(90265, false);
               break;

           default:
               break;
           }

           player->CastSpell(player, 61456, false); // some visual effect ?
           creature->MonsterWhisper("Done. Thanks you for business. ", player->GetGUID());
       }

       return true;
   }
};

 

EDIT: Jestli je to složitý a budeš dělat ještě složitější, tak já zdrham a jdu se zahrabat. :huh: hodně hluboko :D

Né, buď dobrej, chce to klid a nohy v teple. :teehee:

 

EDIT2: Udělat bordel v kódu umí každej blbec, to není žádný umění. ;) Je to tvoje vizitka, tak se neurážej a dělej to líp.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je prasečina. Ty se v takhle napsaným kódu orientuješ? :D Chňó chňó chňó.. :D ty poznámky v kódu jsou docela vtipný.. :D

Třeba: case 2://Mouth Giver

nebo: /********** Mouth - Pujcovna - / - Rental **********/

No nic, nebudu to řešit. :teehee:

 

#include "ScriptPCH.h"

#define GOSSIP_SENDER_MENU      GOSSIP_SENDER_MAIN + 1

class npc_wowresorce : public CreatureScript
{
public:
   npc_wowresorce() : CreatureScript("npc_wowresorce") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Trainer] ->",            GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Pujcovna / Rental] ->",  GOSSIP_SENDER_MENU,    1);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->PlayerTalkClass->ClearMenus();

       if(sender == GOSSIP_SENDER_MENU)
       {
           switch(action)
           {
           case 0: // <- [Main Menu]
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Trainer] ->",            GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "[Mount Pujcovna / Rental] ->",  GOSSIP_SENDER_MENU,    1);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());         
               break;

           case 1: // [Mount Pujcovna / Rental] ->
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Kor'kron Annihilator",          GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Brown Riding Camel",            GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Drake of the South Wind",       GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Dark Phoenix",                  GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Sea Turtle",                    GOSSIP_SENDER_MAIN, 5);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(3, "Abyssal Seahorse",              GOSSIP_SENDER_MAIN, 6);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(9, "Dismount",                      GOSSIP_SENDER_MAIN, 0);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "<- [Main Menu]",                GOSSIP_SENDER_MENU, 0);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
               break;
           }
       }
       else if(sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

           switch(action)
           {
           case 0: // Dismount
               player->Unmount();
               player->RemoveAurasByType(SPELL_AURA_MOUNTED);
               break;

           case 1: // Kor'kron Annihilator
               player->CastSpell(player, 93644, true);
               break;

           case 2: // Brown Riding Camel
               player->CastSpell(player, 88748, true);
               break;

           case 3: // Drake of the South Wind
               player->CastSpell(player, 88744, true);
               break;

           case 4: // Dark Phoenix
               player->CastSpell(player, 88990, true);
               break;

           case 5: // Sea Turtle
               player->CastSpell(player, 64731, true);
               break;

           case 6: // Abyssal Seahorse
               player->CastSpell(player, 75207, true);
               break;

           case 1000: // [Mount Trainer] ->
               player->learnSpell(33388, false);
               player->learnSpell(34091, false);
               player->learnSpell(54197, false);
               player->learnSpell(34090, false);
               player->learnSpell(90267, false);
               player->learnSpell(33391, false);
               player->learnSpell(90265, false);
               break;

           default:
               break;
           }

           player->CastSpell(player, 61456, false); // some visual effect ?
           creature->MonsterWhisper("Done. Thanks you for business. ", player->GetGUID());
       }

       return true;
   }
};

 

EDIT: Jestli je to složitý a budeš dělat ještě složitější, tak já zdrham a jdu se zahrabat. :huh: hodně hluboko :D

Né, buď dobrej, chce to klid a nohy v teple. :teehee:

 

EDIT2: Udělat bordel v kódu umí každej blbec, to není žádný umění. ;) Je to tvoje vizitka, tak se neurážej a dělej to líp.

Wolfe, každý má svůj vlastní styl psaní, a orientuje se v něm, vím, že když jsem spolužákům něco nejelo a já jim v tom hledal chybu, tak jsem měl sto chutí vzít klávesnici a omlátit jim ji o hlavu. Neměli v kódu poznámky, prakticky žádnou logickou posloupnost nebo samopopisný kód, holt gympl s zamerenim na programovani :D

 

Jinak kód je přehledný, okomentovaný, doufám že mi půjde upravit pro OC +rep

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×