Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Dav1d3k

Ban Announce

Recommended Posts

Ahoj lidi, prosím vás, mam takový dotaz, nevíte, kde bych sehnal ban, mute, kick announce na TC? Vůbec nikde ho nemuzu najit:) mam nejnovější revizi Core :) tak dkyby jste byl někdo tak hodný a pomohl mi ho najít :) byl bych moc vděčný :)

 

Za snahu dávám +1 rep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chápu to tak, že když dáš někomu ban tak chceš aby se to ukázalo všem hráčům v chat oknu ve formě anounce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus toto... pro 10000+ kick_mute_ban announcer

 

diff -r 5330a30aeeb3 -r d7db98fb74fe src/server/game/Chat/Commands/Level2.cpp 
--- a/src/server/game/Chat/Commands/Level2.cpp    Fri Jul 23 00:51:40 2010 +0300 
+++ b/src/server/game/Chat/Commands/Level2.cpp    Thu Aug 12 02:27:27 2010 +0300 
@@ -51,6 +51,8 @@ 
 //mute player for some times 
 bool ChatHandler::HandleMuteCommand(const char* args) 
 { 
+    std::string announce; 
+ 
     char* nameStr; 
     char* delayStr; 
     extractOptFirstArg((char*)args,&nameStr,&delayStr); 
@@ -60,7 +62,14 @@ 
     char *mutereason = strtok(NULL, "\r"); 
     std::string mutereasonstr = "No reason"; 
     if (mutereason != NULL) 
-         mutereasonstr = mutereason; 
+        mutereasonstr = mutereason; 
+ 
+    if(!mutereason) 
+    { 
+        PSendSysMessage("You must enter a reason of mute"); 
+        SetSentErrorMessage(true); 
+        return false; 
+    } 

     Player* target; 
     uint64 target_guid; 
@@ -95,6 +104,16 @@ 

     PSendSysMessage(LANG_YOU_DISABLE_CHAT, nameLink.c_str(), notspeaktime, mutereasonstr.c_str()); 

+    announce = "The character '"; 
+    announce += nameStr; 
+    announce += "' was muted for "; 
+    announce += delayStr; 
+    announce += " minutes by the character '"; 
+    announce += m_session->GetPlayerName(); 
+    announce += "'. The reason is: "; 
+    announce += mutereason; 
+    HandleAnnounceCommand(announce.c_str()); 
+ 
     return true; 
 } 

@@ -2108,6 +2127,9 @@ 
         } 
     }*/ 
     Player* target; 
+ 
+    std::string announce; 
+ 
     if (!extractPlayerTarget((char*)args,&target)) 
         return false; 

@@ -2125,6 +2147,14 @@ 
     PSendSysMessage(LANG_COMMAND_KICKMESSAGE, playerName.c_str()); 
     target->GetSession()->KickPlayer(); 
+ 
+    announce = "The character '"; 
+    announce += target->GetName(); 
+    announce += "' was kicked by the character '"; 
+    announce += m_session->GetPlayerName(); 
+    announce += "'."; 
+    HandleAnnounceCommand(announce.c_str()); 
+ 
     return true; 
 } 

diff -r 5330a30aeeb3 -r d7db98fb74fe src/server/game/Chat/Commands/Level3.cpp 
--- a/src/server/game/Chat/Commands/Level3.cpp    Fri Jul 23 00:51:40 2010 +0300 
+++ b/src/server/game/Chat/Commands/Level3.cpp    Thu Aug 12 02:27:27 2010 +0300 
@@ -5449,6 +5449,8 @@ 
     if (!*args) 
         return false; 

+    std::string announce; 
+ 
     char* cnameOrIP = strtok ((char*)args, " "); 
     if (!cnameOrIP) 
         return false; 
@@ -5514,6 +5516,21 @@ 
             return false; 
     } 

+    if (mode == BAN_CHARACTER) 
+        announce = "The character '"; 
+    else if (mode == BAN_IP) 
+        announce = "The IP '"; 
+    else 
+    announce = "Account '"; 
+    announce += nameOrIP.c_str(); 
+    announce += "' was banned for "; 
+    announce += duration; 
+    announce += " by the character '"; 
+    announce += m_session->GetPlayerName(); 
+    announce += "'. The reason is: "; 
+    announce += reason; 
+    HandleAnnounceCommand(announce.c_str()); 
+ 
     return true; 
 } 

 

Z http://wowjp.net/forum/126-146624-1#2373817

Edited by Wajrous
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×