Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
SkullCrack

All Races All Classes Patch Trinity 3.3.5a

Recommended Posts

Já nevím co si a kdo si, ale na TC MPQ nemůže být... MPQ je pro všechny emulátory a nechápu proč to dáváš to TC....myslet, pak dělat !

 

EDIT:Je pěkný, že tam je SQL, ale tam můžeš říct jenom, že je to přiložená část, protože to hlavní je MPQ.

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tým totemom dá sa to nastaviť ? Preto sa ukazujú ako kocka

Edited by SkullCrack

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se dělalo někde v Core....jak se na Cata vydával ten šhaman pro Dwarfa tak se na to házeli nějaké updatíky do Core, tam to někde bude. Totem.cpp a Totem.h to bude asi

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se dělalo někde v Core....jak se na Cata vydával ten šhaman pro Dwarfa tak se na to házeli nějaké updatíky do Core, tam to někde bude. Totem.cpp a Totem.h to bude asi

 

To som tiež pozeral každopádne +rep

 

A keď by si sa na to vedel pozrieť pls...

 

Totem.h

Totem.cpp

Edited by SkullCrack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zařizuje ten DisplayID tady tá věc...

 

 

SetDisplayId(m_owner->GetModelForTotem(PlayerTotemType(m_Properties->Id)));

 

 

EDIT:Nějak blb code tak teď to je v pořádku

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zařizuje ten DisplayID tady tá věc...

 

 

SetDisplayId(m_owner->GetModelForTotem(PlayerTotemType(m_Properties->Id)));

 

 

EDIT:Nějak blb code tak teď to je v pořádku

 

Ale keď v code je to ok. Čo teraz :ermm: ?

Edited by SkullCrack

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znamená, že každá rasa musí mít své totemy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znamená, že každá rasa musí mít své totemy.

 

Priznám sa v C++ som ešte nováčik ...

Mohol by si pls help :unsure: ...

Edited by SkullCrack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle není C ale C++, navíc totemy jsem nikdy nedělal takže sám nevím. Ale určitě se dá na to přijít zachvilku. To bude nějak propojený. Ikdyž šikovně.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle není C ale C++, navíc totemy jsem nikdy nedělal takže sám nevím. Ale určitě se dá na to přijít zachvilku. To bude nějak propojený. Ikdyž šikovně.

 

Ak by si nato náhodov prišiel pls post Thnx a REp !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprava pre Display Totemov (Nezobrazovanie kociek ale normal Totemov). Máme niekoľko druhov totemov. V Core boli nasledovné -> Display pre Totem

Dwarfa, Draeneia, Orca, Taurena, Trolla. Ja som to spravil nasledovne aby neboli všetky rovnaké:

Human -> Dwarf

Gnome -> Dwarf

Night Elf -> Draenei

Undead -> Orc

Blood Elf -> Troll

 

Fix:

Otvoríme si súbor Unit.cpp (src/server/game/Entities/Unit)

 

Nájdeme si "uint32 Unit::GetModelForTotem(PlayerTotemType totemType)"

A celý zmeníme na takúto podobu ->

 

 

uint32 Unit::GetModelForTotem(PlayerTotemType totemType)
{
   switch (getRace())
   {
 // Alliance
       case RACE_HUMAN:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_GNOME:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_DWARF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_NIGHTELF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 19074;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 19073;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 19075;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 19071;
           }
           break;
       }
       case RACE_DRAENEI:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 19074;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 19073;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 19075;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 19071;
           }
           break;
       }
 //Horde
       case RACE_ORC:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30758;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30757;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30759;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30756;
           }
           break;
       }
       case RACE_UNDEAD_PLAYER:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30758;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30757;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30759;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30756;
           }
           break;
       }
       case RACE_TAUREN:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 4589;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 4588;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 4587;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 4590;
           }
           break;
       }
       case RACE_TROLL:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30762;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30761;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30763;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30760;
           }
           break;
       }
       case RACE_BLOODELF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30762;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30761;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30763;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30760;
           }
           break;
       }
   }
   return 0;
}

 

 

Písal som to ručne sám, tak žiadne blbé komentáre, že to nieje moja práca. Je to jednoduchá vec napísaná za 5minút.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×