Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
turbo-snek

C++ Buffer

Recommended Posts

Zdravim, tak jsem se ponoril do taju C++ scriptu v emulatoru a vyplivl jsem ze sebe maximu, abbych napsal jednoduchy script na buffovani hrace.

 

 

npc_buffer.cpp

 

 

/*****************************
*Name:        C++ Buffer     *
*File:        npc_buffer.cpp *
*Created:     Turbo-Snek     *
*Create Date: 20.10.2011     *
*Script Name: npc_buffer     *
******************************/

/*sql
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `heroic_entry`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `RacialLeader`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (31100, 0, 17882, 0, 17882, 0, 'Buffer', '', '', 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 35, 35, 1, 1, 1, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 0, 1, 0, 0, 0, 'npc_buffer');
*/

#include "ScriptPCH.h"

#define STAMINA 39231
#define MANA 27127
#define BOK 25898
#define BOM 27141
#define BOW 27143
#define BOS 25895
#define PACKA 39233
#define SPIRIT 39234

bool GossipHello_npc_buffer(Player *pPlayer, Creature *pCreature)
{
 if(!pPlayer->isInCombat())
 {
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Stamina", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Mana", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Might", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Wisdom", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Salvation", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Mark of the Wild", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Spirit", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);
	 pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,pCreature->GetGUID());		
	 return true;
 }
 pPlayer->GetSession()->SendNotification("You are in combat.");
 return false;

}



bool GossipSelect_npc_buffer(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 sender, uint32 action )
{
   switch (action)
   {
	//Stamina
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +1:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, STAMINA, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//Mana
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +2:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, MANA, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOK
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +3:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, BOK, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOM
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +4:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, BOM, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOW
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +5:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, BOW, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOS
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +6:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, BOS, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//packa
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +7:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, PACKA, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//spirit
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +8:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, SPIRIT, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;

}
return true;
}



void AddSC_npc_buffer()
{
   Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name="npc_buffer";
newscript->pGossipHello = &GossipHello_npc_buffer;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_buffer;
newscript->RegisterSelf();
}

 

 

 

Tak scriptovou cast mame za sebou. Nyni zbyva jen zapsat npc do ScriptLoader.cpp

 

ScriptLoader.cpp

void AddSC_npc_buffer();
AddSC_npc_buffer();

 

P.S.: Z palabufu muzete na sobe mit pouze jeden, dokavad neprijdu nato, jak muzete mit na sobe vsechny pala buffy.

 

Nezapomente v sql prikazu zmenit si ID creatury.

 

Je to muj prvni vetsi script, takze beru vsechny + i -. Jen me moc nezkritizujte:D. Snad se to nekomu muze hodit.

Edited by turbo-snek
  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zdravim, tak jsem se ponoril do taju C++ scriptu v emulatoru a vyplivl jsem ze sebe maximu, abbych napsal jednoduchy script na buffovani hrace.

 

 

npc_buffer.cpp

 

 

/*****************************
*Name:        C++ Buffer     *
*File:        npc_buffer.cpp *
*Created:     Turbo-Snek     *
*Create Date: 20.10.2011     *
*Script Name: npc_buffer     *
******************************/

/*sql
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `heroic_entry`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `RacialLeader`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (31100, 0, 17882, 0, 17882, 0, 'Buffer', '', '', 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 35, 35, 1, 1, 1, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 0, 1, 0, 0, 0, 'npc_buffer');
*/

#include "ScriptPCH.h"

#define STAMINA 39231
#define MANA 27127
#define BOK 25898
#define BOM 27141
#define BOW 27143
#define BOS 25895
#define PACKA 39233
#define SPIRIT 39234

bool GossipHello_npc_buffer(Player *pPlayer, Creature *pCreature)
{
 if(!pPlayer->isInCombat())
 {
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Stamina", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Mana", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Might", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Wisdom", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Greater Blessing of Salvation", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Mark of the Wild", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);
	 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM( 0, "Spirit", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);
	 pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,pCreature->GetGUID());		
	 return true;
 }
 pPlayer->GetSession()->SendNotification("You are in combat.");
 return false;

}



bool GossipSelect_npc_buffer(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 sender, uint32 action )
{
   switch (action)
   {
	//Stamina
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +1:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 39231, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//Mana
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +2:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 27127, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOK
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +3:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 25898, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOM
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +4:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 27141, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOW
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +5:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 27143, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//BOS
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +6:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 25895, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//packa
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +7:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 39233, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
	//spirit
	case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF +8:
		pCreature->CastSpell(pPlayer, 39234, false);
		pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
}
return true;
}



void AddSC_npc_buffer()
{
   Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name="npc_buffer";
newscript->pGossipHello = &GossipHello_npc_buffer;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_buffer;
newscript->RegisterSelf();
}

 

 

 

Tak scriptovou cast mame za sebou. Nyni zbyva jen zapsat npc do ScriptLoader.cpp

 

ScriptLoader.cpp

void AddSC_npc_buffer();
AddSC_npc_buffer();

 

P.S.: Z palabufu muzete na sobe mit pouze jeden, dokavad neprijdu nato, jak muzete mit na sobe vsechny pala buffy.

 

Nezapomente v sql prikazu zmenit si ID creatury.

 

Je to muj prvni vetsi script, takze beru vsechny + i -. Jen me moc nezkritizujte:D. Snad se to nekomu muze hodit.

 

Proč každý neustále něco od někud kopíruje, upravuje a pak vydává za svoje?

 

http://pastebin.com/7PBUcAYL

http://pastebin.com/m7dc58f39

http://pastebin.com/Ky0L3Lfh

 

Kdybys to skutečně psal celý uplně sám a měl bys alespoň trochu páru o tom co to dělá, nepsal bys tam definice spellů, který vůbec nevyužíváš.

 

EDIT: Inspirace? Přepis je to. Vždyť to bije do očí. Hraj fér.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reknu to takhle od nikoho jsem to nekopiroval jen jsem se inspiroval z jednoho topicu na netu, kde to bylo psany to TC a ja to napsal pro OC.

 

 

 

EDIT: Prepsano s vyuzitim define

Edited by turbo-snek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×