Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Smrtokvitek

[FIX] Display of Totems

Recommended Posts

Oprava Display totemov u Shamana pri doplnku -> "All Races All Classes"

  • Keďže som ten patch použil, a potreboval som to fixnúť, a ja niesom typ človeka ktorý keď niečo nejde tak čaká kým to opraví niekto iný, tak som si spravil túto menšiu opravu.
  • Problém bol v tom, že po nahodení patchu mali totemy u shamana u rasy ktorá nebola napríklad Gnome Shaman vzhľad kocky a nie normal
  • V Core boli nasledovné -> Display pre Totem Dwarfa, Draeneia, Orca, Taurena, Trolla
  • Ja som si spravil nasledovné kombinácie aby nevyzerali totemy u všetkých "nových" rás rovnako kľudne si to môžete spraviť po svojom -> (Human - Dwarf, Gnome - Dwarf, Night Elf - Draenei, Undead - Orc, Blood Elf - Troll)

 

Postup Opravy:

Otvoríme si súbor Unit.cpp (src/server/game/Entities/Unit)

 

Nájdeme si "uint32 Unit::GetModelForTotem(PlayerTotemType totemType)"

A celý zmeníme na takúto podobu ->

 

 

uint32 Unit::GetModelForTotem(PlayerTotemType totemType)
{
   switch (getRace())
   {
 // Alliance
       case RACE_HUMAN:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_GNOME:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_DWARF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_NIGHTELF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 19074;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 19073;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 19075;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 19071;
           }
           break;
       }
       case RACE_DRAENEI:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 19074;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 19073;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 19075;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 19071;
           }
           break;
       }
 //Horde
       case RACE_ORC:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30758;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30757;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30759;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30756;
           }
           break;
       }
       case RACE_UNDEAD_PLAYER:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30758;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30757;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30759;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30756;
           }
           break;
       }
       case RACE_TAUREN:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 4589;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 4588;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 4587;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 4590;
           }
           break;
       }
       case RACE_TROLL:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30762;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30761;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30763;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30760;
           }
           break;
       }
       case RACE_BLOODELF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30762;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30761;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30763;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30760;
           }
           break;
       }
   }
   return 0;
}

 

 

Je to drobnosť ale určite táto drobnosť niekomu aj pomôže :whistling:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pěkný, akorát by to možná chtělo dohromady pokud se jedná o stejné DisplayID ;) ...

 

 

uint32 Unit::GetModelForTotem(PlayerTotemType totemType)
{
   switch (getRace())
   {
 // Alliance
       case RACE_HUMAN:
       case RACE_GNOME:
       case RACE_DWARF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30754;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30753;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30755;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30736;
           }
           break;
       }
       case RACE_NIGHTELF:
       case RACE_DRAENEI:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 19074;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 19073;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 19075;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 19071;
           }
           break;
       }
 //Horde
       case RACE_ORC:
       case RACE_UNDEAD_PLAYER:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30758;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30757;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30759;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30756;
           }
           break;
       }
       case RACE_TAUREN:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 4589;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 4588;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 4587;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 4590;
           }
           break;
       }
       case RACE_TROLL:
       case RACE_BLOODELF:
       {
           switch (totemType)
           {
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_FIRE:    // fire
                   return 30762;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_EARTH:   // earth
                   return 30761;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_WATER:   // water
                   return 30763;
               case SUMMON_TYPE_TOTEM_AIR:     // air
                   return 30760;
           }
           break;
       }
   }
   return 0;
}

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pěkný, akorát by to možná chtělo dohromady pokud se jedná o stejné DisplayID ;) ...

 

Dá sa to aj tak samozrejme, ale nemal som čas sa zaoberať s takými drobnosťami ;) Ale dik no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×